• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor :: Re: Odvzdušnění spojky
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Zdenda
Odeslal: Sunday 06 April 2008 - 11:45:35
Měl bych dotaz jak se odvzdušňuje spojka na VeBe 1.8 16V r.v.2000
V knize jak na to jsem se dočetl že se zmáčkne spojka, povolí se odvzdušňovák a spojka se pomalu pouští zpět - z otevřeným odvzdušňovákem a až je pedál nahoře, tak se teprve může zavřít odvzdušňovák, což mne dost zarazilo, protože vím jak se odvzdušňují brzdy a ten postup by měl být stejný, nebo se pletu? Proto se chci zeptat jak to děláte vy, a zda je to v té knize psáno dobře, nebo je tam chyba.
Poslední odpovědi
Zdenda
Odeslal: Sunday 06 April 2008 - 21:51:05

´Hujer´ díky. To je ten správý postup. V knize se totiž nepíše že ta hadička musí od odvzdušňováku stále stoupat výše až k lahvičce, tudiž jsem ten postup nechápal, teď už mi to je jasné - logicky vzduch se bude tlačit pořád nahoru. Ještě jednou dík za podrobné info.
Hujer
Odeslal: Sunday 06 April 2008 - 20:56:51

Ten postup v knize je správný. hadička nasazená na odvzdušňovák je přivedana do DNA průhledné lahvičky naplněné brzdovou kapalinou (Např lahvička otočená dnem vzhůru a do víčka se udělá dírka podle trubičky s ve dně. je otvor, aby mohl odcházet vzduch). Trubičk musí od odvzdušňováku stále stoupat - nesmí v ná být kapsy, kde by se mohl držet vzduch. Výhodou tohoto postupu je, že pokud na lahvičku s kapalinou vidíte z místa řidiče, odvzdušní brzdy jen jeden člověk bez pomocníka a ušetří se nějaká ta kapalina nebo je aspoň postup čistý.
JOB
Odeslal: Sunday 06 April 2008 - 16:56:23

Nejlepší by bylo na odvzdušňovák nasadit hadičku a přes tuto hadičku odsávat vzduch dokud tam nějakej bude,třeba přes fixirku.
Zdenda
Odeslal: Sunday 06 April 2008 - 16:40:41

´Martas´
Takže postupovat podle toho co je napsáno v knize jak na to?
Martas
Odeslal: Sunday 06 April 2008 - 14:19:17

Uvedom si, ze tady tak kapalina beha sem tam, protoze jeden valec ji tlaci do druheho a pri uvolneni se zase vraci z5 na rozdil od brzdy kde ten odvzdusnovak je az na konci systemu.
JardaB
Odeslal: Sunday 06 April 2008 - 14:01:47

No muze to fungovat tak, ze to vyfoukne vzduch a z5 si to nasaje kapalinu skrz tu hadicku. Ale taky mi to prijde divny...
Zdenda
Odeslal: Sunday 06 April 2008 - 13:36:22

Jo píše se že ta hadička musí být ponořená v kapalině a že se má ten proces udělat asi 20 krát, ale zaráží mě to že se má pustit spojkový pedál při otevřeném odvzdušňováku, vždyť to co mi vyběhme do hadičky i se vzduchem, tak to přeci při uvolnění pedálu dostanu zase zpět do válečku. Tak se mi ten postup zdá postavený na hlavu. Asi použiju klasický postup jak je u brzd.
JardaB
Odeslal: Sunday 06 April 2008 - 11:50:19

Asi tam taky bude, ze ta hadicka co se da na odvzdusnovak, ma byt ponorena pod hladinou, pak si to dovedu predstavit, ale taky to muze byt chybicka. Je otazka, jestli hlavni valec je schopen nasavat takove mnozstvi kapaliny z nadrzky... Asi bych to zkusil normalne a pokud by to neslo, tak podle knihy

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0715 sec,0.0295 z toho dotazů.