• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek :: Re: Kotouce Zimmermann + desticky Ferodo
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Pivasek
Odeslal: Thursday 21 February 2008 - 11:50:16
Ahoj,
Máte někdo zkušenost s kombinaci derovaných kotouců Zimmermann a desticek Ferodo? Uvazuji o této kombinaci, ale opravar me od toho odrazoval, ze to pry dost piska pri
brzdeni. Muzete mi pripadne doporucit jinou kombinaci?
Mel jsem uz dvakrat kombinaci Brembo + Textar a kotouce se mi vzdy celkem rychle zvlnily.
Diky za odpovedi!
Poslední odpovědi
qpc
Odeslal: Monday 04 August 2008 - 10:52:52

na klasické verze B Vecter bych stějně volil zlatou vyzkoušenou cestu a to ATE Powedisk,cena je ted dobrá jak za kotouče,tak za destičky.Ale proč ne,ty vrtané Zimmermanny jsou OK
Insan!ty
Odeslal: Monday 04 August 2008 - 07:53:57

Takže já už mám cca dva měsíce namontované vrtané Zimmermanny + desky Ferodo Premier. I mechanik mě přesvědčoval, že jediná správná volba pro tyhle kotouče jsou desky Performance.. Ale cena 3x vyšší než za Premier, to si bohužel nemůžu dovolit.. Najeto mám zatím jen cca tisíc km a místy je ještě na kotoučích vidět opracování z výroby, ale brzdí tu úplně jinak.. :o Předchozí kotouče možná byly ještě orig, nebyly nijak extra sjeté, ale nebrzdilo to nic moc, při prudším brždění rychle uvadly a byly gumové, i když jsem tlačil více na pedál, tak brzdily pořád stejně.. Pak jsem jednou brzdil z rychlosti 200km/h a málem jsem si crnknul do textilu, ještě v ten den jsem objednával Zimmermanny.. ROzdíl je obrovský, skoro bych řekl neuvěřitelný, ne že brzdí lépe, to je moc jednoduše řečeno - ono to brzdí úplně jinak! První nástup je ostrý (to byl i s orig. kotouči), pak brzdí chvilku (1,5 - 2 sek) pořád stejně (původní v tu chvíli začaly vadnout..) a asi po téhle chvilce, kdy se zahřejí, začnou brzdit (při stále stejném tlaku na pedál) mnohem agresivněji a začiná mi problikávat ABS (to se předtím stalo jen na ledě ) takže začnu brzdit a pak spíše pedál povoluju, protože jinak bych snad vyletěl oknem.. Fakt jsem maximálně spokojen, na VeBe caravan X20XEV mě vyšly kotouče na 7tis, desky 2.5tis a výsledek předčil očekávání.. Dokonce nemám zaprašené předné kola od desek, asi mají tvrdší směs..
Vraňoch
Odeslal: Sunday 03 August 2008 - 23:01:45

Ja jsem mel na Omeze kotouce Zimmermann (nevim jaky typ) a vydrzely ani ne 5000 __; ^au ... proste hruza. Po tehle zkusenosti bych do nich uz asi nikdy nesel. (podotykam, ze to nebyla zadna divocina - pianko jizda)
Banik Hodonin
Odeslal: Saturday 02 August 2008 - 18:37:24

tuto kombinaci mohu doporucit sam mam to vyskousene tvrde na tvrde normalne plati dat kotouc a desku stejne znacky ale zimm.a ferodo jde to super a jeste bych jse zastal feroda kdyz jse vhodne pouzije tak super brzdi obzvlast u teskych aut cimz omega je!!!
qpc
Odeslal: Monday 19 May 2008 - 14:38:39

maxim napsal ...

Procetl jsem si toto vlakno i to na foru o skodovkach a nejde mi do hlavy jedna vec:
Puvodni kotouce vdrzi rekneme 120 000Km (moje mají 160 000km a vymena j nezbytna). Jak se muzou nekomu zkrivit nove kotouce po 12 000km?! vzdyt je to desetina zivotnosti dilu z prvovyroby! Co si ma pak clovek myslet o kvalite dilu a jaky si pak vybrat?
Nutne musim vymenit predni kotouce i desticky, ale co si mam teda vybrat, kdyz skoro vsechno stoji za prd? Na Lucas/TRW je dobra cena. (Pokud Lucas=TRW). Ostatni nejsou zase o tolik drazsi, ale nerad bych komplet brzdy vyhodil po 10 000Km __;
Nekde jsem cetl, ze RAF menil brzdy za original Opel-mohl by sem napsat, jak je na tom on, co uz na nich neco najezdil.


Tak kup klasické ATE,ty brzděj solidně,mam je na Vektře a zkoušeno i na Astře... cena dobrá
qpc
Odeslal: Monday 19 May 2008 - 14:36:22

vždy existuje několik řad od různých výrobců a zu kotoučů platí,že ty nejlevnější jsou OPRAVDU na pdr !Já ty Brembo párkrát zahřál,vezmeš pak náhodně třeba louři a prudkym ochlazenim se prostě zvlněj.U těch slušnejch ATE i ATE POWERDISK se mě to nestalo a to už ted mam sakra co brzdit Takže nejsem tak bohatý,abych našel nejlevnější(byt Brembo,Zimmerman a ts.) a koupil je.I proto jsem zvědavej na toho s těma Zimmermannama,co se stane,ta cena je lákavá,ale už jsem něco najezdil a mam své zkušenosti.Určitejm věcem prostě nedůvěřuji.
maxim
Odeslal: Monday 19 May 2008 - 11:32:27

Procetl jsem si toto vlakno i to na foru o skodovkach a nejde mi do hlavy jedna vec:
Puvodni kotouce vdrzi rekneme 120 000Km (moje mají 160 000km a vymena j nezbytna). Jak se muzou nekomu zkrivit nove kotouce po 12 000km?! vzdyt je to desetina zivotnosti dilu z prvovyroby! Co si ma pak clovek myslet o kvalite dilu a jaky si pak vybrat?
Nutne musim vymenit predni kotouce i desticky, ale co si mam teda vybrat, kdyz skoro vsechno stoji za prd? Na Lucas/TRW je dobra cena. (Pokud Lucas=TRW). Ostatni nejsou zase o tolik drazsi, ale nerad bych komplet brzdy vyhodil po 10 000Km __;
Nekde jsem cetl, ze RAF menil brzdy za original Opel-mohl by sem napsat, jak je na tom on, co uz na nich neco najezdil.
steve
Odeslal: Monday 19 May 2008 - 07:40:56

No kdyby se dali objednat kotouče 310mm v powerdisku tak věřím ,že by qpc jiné nescháněl,ale bohužel!
Insan!ty
Odeslal: Monday 19 May 2008 - 07:21:55

qpc napsal ...


no jo,ale já mam kotouče na Vectře o fous větší..



Však se dají objednat i 310mm

Destičky objednám asi jen Ferodo Premier, nejsem žáden závodník.. ?:!:

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0621 sec,0.0165 z toho dotazů.