• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Re: rezerva zafira
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
oskar
Odeslal: Thursday 03 January 2008 - 20:36:38
Ahoj kluci prosim Vas Zafira rok 2003 nema nikde rezervu????prave ji koupil kamarad a tvrdil mi ze neni ze tam je kompresor a sada na opravu pneu
Poslední odpovědi
Mine
Odeslal: Monday 04 February 2013 - 13:51:24

Je tu ještě jedna možnost, že pod autem je nádrž na LPG. V tom případě je tam, kde byla původně rezerva, ale to by asi kámoš věděl..
Martas
Odeslal: Sunday 22 March 2009 - 20:54:49

IJK napsal ...

Zafira i v sedmimístném provedení


Sice mimo tema, ale kazda Zafira je 7mi mistna.
IJK
Odeslal: Sunday 22 March 2009 - 20:51:11

Na rozdíl od VW Touran má Zafira i v sedmimístném provedení pod podlahou místo prp PLNOHODNOTNOU rezervu. Kompresor je příplatková výbava, ale i s ním tam rezervu originálně dávali. Platí pro Zafiry A i B.
jikup
Odeslal: Tuesday 04 November 2008 - 15:34:15

Ano, jsem stejný případ - na Zafiře A r.2003 (7místná) mi taky chyběla rezerva a místo ní kompresůrek a pěnidlo. Podle čs. předpisů to tak může být jen u aut s výnosem signalizace snížení tlaku v pneu na palubní desku a současně auto musí být vybaveno dohuš´továním. Takže na STK - jen s rezervou. Dokoupit koplet kolo a drátěný koš pod auto se šroubem v přihrádce pod černým krytem v zavazadlovém prostoru.
Jinak mi tam tyky chyběl ventilátor před chladičem - už se tam nemontuje. Ověřil jsem si v Chorvatsku že to ten druhý uchladí.
rezerva pod podlahou
Odeslal: Tuesday 20 May 2008 - 17:13:09

Naša 7 miestna má tak isto plnohodnotnú rezervu pod podlahou zospodu, niektoré mali vo výbave kompresor a sadu na opravu pneu bez rezervy...
IJK
Odeslal: Monday 24 March 2008 - 19:50:37

Jsem už starší pán, už jsem vystřídal pár aut, píchnul pár pneumatik a asi čtyři nevratně zničil. Jednu např. rozpáral plechový hák na topení, jinou třeba akvárium, vypadnuvší z přívěsu ničemy jedoucího přede mnou. Po přejetí akvária na délku guma pak připomínala kalamárové kroužky .
Proto bych zásadně odmítal auto bez rezervy - žádná opravná pěna co se dává třeba do Touranů v sedmimístné verzi by ty kalamárové kroužky neslepila.
Ale trvám, na tom, co jsem psal - v Zafiře B je skutečně guma pod podlahou celkem dobře schovaná, takže při výměně v dešti je zpravidla nezanedbatelně čistší než guma sundavaná z nápravy (mám ke svojí neradosti prakticky vyzkoušeno). A hlavně, vyndat kolo z pod auta je mnohem menší pakárna, než vyndavat celý náklad z kombíka naloženého po střechu aby se člověk dostal pro rezervu na dně kufru. To mám bohužel vyzkoušeno s jinými auty taky, jednou i v tom dešti
Co se týče šroubu co drží rezervu, je rozumné ho (když je čistý) trochu namazat vazelínou a před vyšroubováním lehce očistit (nejlíp ocelovým kartáčem, ve schránce v Zafiře je na něj místa dost).
qpc
Odeslal: Sunday 23 March 2008 - 20:43:30

JOB napsal ...

IJK napsal ...

Zafiry A i B mají i při sedmi sedačkách plnohodnotnou rezervu pod podlahou kufru, na rozdíl třeba od Tourana nebo S-Maxe, kam se fakt nevešly.
Jediná Zafira bez rezervy bylo nějaké provedení CNG, a dále individuální bastly na LPG, když pod podlahu dali toroid.
Ale v základu tam zcela plnohodnotná rezerva byla. To že je pod podlahou je poměrně velká výhoda - kolo lze vyměnit bez vykládání kufru, což třeba když píchnete cestou na dovolenou v šesti, kdy je auto plné po střechu je k nezaplacení!
Kolo pod podlahou se nijak zvlášt nešpiní, uchycení šroubem je taky v pohodě.

Nebo když píchneš na polňačce kde je vyjetá kolej,to je taky k nezaplacení Na dodávce mám rezervu špinavou pořád a že by se dobře vyndavala a to i na rovný sinici říct nemohu.



měl jsem to u povícero PICK-UPů a nic moc to v dešti lovit pod autem..
JOB
Odeslal: Sunday 23 March 2008 - 20:40:00

IJK napsal ...

Zafiry A i B mají i při sedmi sedačkách plnohodnotnou rezervu pod podlahou kufru, na rozdíl třeba od Tourana nebo S-Maxe, kam se fakt nevešly.
Jediná Zafira bez rezervy bylo nějaké provedení CNG, a dále individuální bastly na LPG, když pod podlahu dali toroid.
Ale v základu tam zcela plnohodnotná rezerva byla. To že je pod podlahou je poměrně velká výhoda - kolo lze vyměnit bez vykládání kufru, což třeba když píchnete cestou na dovolenou v šesti, kdy je auto plné po střechu je k nezaplacení!
Kolo pod podlahou se nijak zvlášt nešpiní, uchycení šroubem je taky v pohodě.

Nebo když píchneš na polňačce kde je vyjetá kolej,to je taky k nezaplacení Na dodávce mám rezervu špinavou pořád a že by se dobře vyndavala a to i na rovný sinici říct nemohu.
qpc
Odeslal: Sunday 23 March 2008 - 20:34:37

..jen to občAS ZAREZNE..

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0610 sec,0.0293 z toho dotazů.