Témata příspěvků | |
Mája | Omlouvam se,že zakládam nové vlákno,ale už nevim jak dál. Jak začala bejt zima,všim sem si,že topení nehřeje jak by mělo,loni hřálo normálně.Už sem vyzkoušel všechny možný způsoby,který sem tady našel,ale už nic nepomáhá.Termostat je novej,chladící okruh funguje normálně,do radiátoru topení teče horká voda,ale vytejká vlažná a když dam větrák naplno,tak už vytejká jenom studená. Chlapík u nás ze servisu mi řek,že je to ucpanej radiátor.Proplachoval sem ho čističem na chladiče,proudem vody,ale pořád nic.Nevíte ještě o nějakým způsobu jak zprůchodnit?Nebo to vidíte na novejk radiátor? |
Poslední odpovědi | |
vrgadaa | dik topi, ne ze by to byl uplne varici vzduch, ale docela prijemne teplo se z toho line (osobne si myslim, ze to topilo predtim jeste vice, ale takhle uz to docela staci). Mne stejne jde v zime predevsim o to, aby to v pripade potreby ofouklo sklo Jezdim zpravidla po meste hodne kratky trasy, takze motor je stejne poradne prohraty, az kdyz vystupuji. Proto jsem taky uvazoval o pridavnym nezavislym topeni, ale i ta elektricka verze je prilis draha. Optimalni byla moje prvni ackova omega-elektricky sedacky, nejdrive teplo ze sedaku a pak uz normalni topeni. |
Yper | 2 Vrgada: ...takže už máš opraveno? Už Ti to topí? |
Martas | Je to kus mimo ale muze to nekomu pomoci ... U Fabii je podobna klapka ovladana elektronicky a jeji zivotnost obvykle nepresahuje 3 roky. Nastesti tam to funguje naopak (vetsinou) a to tak ze kdyz odejde tak to topi a klimatizuje naplno takze to "jen" vyradi z funkce ten poloautomat na klimu. Pri cene 4000 jen dobre, ze odejde vzdy v te prihodnejsi poloze _; |
vrgadaa | jo a to zeleny (u mne) zadnou funkci nema, je to spunt, bud pro dalsi okruh u aut s klimatizaci, anebo kontrolni bod podtalku pri opravach |
vrgadaa | TOPENI-UZ VIIM A TOPIIM (diky Yper) oprava 10 minut 0 korun, .... Takze mne tu zelenou krytku pri posledni onuchavaci zkousce plynari sundali a nahradili gumovou hadickou zaspuntovanou sroubkem. Tak jsem si rekl, co kdyz to domotali, jako uz tolikrat? Sic ne, ale privedlo mne to na vyresi problemu. Odspuntoval jsem to a den jsen jezdil, nic se nedelo, rekl jsem si hezkej pokus, no nic zaspuntujeme zpatky. Kdyz jsem zvedl kapotu slysim (za behu motoru) syceni, coz predtim nedelalo. Takze asi to bylo ucpany, nebo pri nejakym vybuchu LPG v sani zarazeny a sprajcly na doraz a zaseknuty a tim, ze jsem to na den jezdeni odspuntoval se to nejak uvolnilo. .... Me laicke vyxveteleni-nekuchal jsem to. Topeni ma radiator, ventilator a klapky ovladane bowdeny, vse funguje a presto netopi. Pricinou je dalsi smesovaci klapka zcela nezavisle rizena elektronicky podtlakem. Ta micha studeny a teply vzduch pravdepodobne na zaklade nejakeho teplotniho cidla a to i v pripade, ze zadnou klimatizaci nemate. No apokud je to zasekly-netopi se:-) |
vrgadaa | jakou funkci ma ta zelena krytka na tom elektroventilu? uvedomuji si, ze mi ji loni na podzim plynari pri onuchavaci zkusce sundali a ucpali natvrdo hadickou se sroubkem, zkusim to odslepit,auto se mi rozdelavat nechce, ale spuntik jeste sundat mohu |
Yper | 2 Maja: udělal bych to, že bych demontoval středový tunel - pokud bude potřeba, vymontoval ovládání klimatizace a rádio nad ním a ovládání tlačítek. Pak bych odmontoval plasty z bočního překrytí středového tunelu - každý drží na dvou šroubech a tím se dostaneš na celou ventilaci a mám dojem, že tam je prostup - demontovatelná část - jakoby průzor, kterým uvidíš na radiátor. Myslím si, že se Ti špatně pohybuje směšovací klapka - v případě digiklimatizace je ovládána elektromotorkem a v minulosti se to tady řešilo, že byla upadlá nějaká hřídelka či dojezd nebo motorek, kterému se uvolnil v plášti permanentní magnet a pak špatně točil nebo se vůbec nerozběhl. Vím, že když jsem měl demontovaný ventilátor, tak dírou po něm jsem viděl až na podlahu u řidiče. |
Mája | 2YPER: JJ,koukal sem na to a jedna hadička byla povytažená,už to funguje. Ale pořád to netopí.Jenom takovej vlažňoučkej ovan,kterej ani neni pořádně cítit. |
vrgadaa | 2YPER, diky to bude na 90 procent ono, takovy nejaky vyfoceny monstum mam uprosred sani dualramu pod odzobnou krytkou a odtud jdou ty tenounky buzirky do kabiny takze, pokud je to to, co si myslim, tak ty tahla posuvnyho ovladace fakt netahaji primo za klapky, ale za nejake ventily a tam asi bude zakopany pes, blbne podtlak, ovsem jak to rozchodit nevim, snad to maji omegy stejny, ono tech dualramu, abych je postavil vedle sebe moc neni a porovnaval. Asi si udelam vylet na vrakal. |