Témata příspěvků | |
Lojza | Po shlédnutí pár Omeg jsem se nestačil divit co se týče stavu volantu. Všechny tyhle kousky u nás mají na tachu 220-240tis, volant však vypadá jako by to mělo najeto min. 2x tolik (což by vzhledem ke stáří i sedělo). Jak to tedy je? Opotřebovává se u Bčka volant rychleji, nebo to jsou všechno stočeniny? U své Omegy A mám najeto tachometrových 300.000 km a volant vypadá mnohem líp než u leckterých mladších Bček. |
Poslední odpovědi | |
WISAStar | Martas napsal ... Pocalounit (potahnout kuzi) volant ktery potazeny nebyl je trosku problem. Ten volant na to neni prizpusoben a je potreba pocitat s tim, ze tento se bud bude muset v nekterych patriich upravit (dole uprostred prorez na sev, zmenseni na konci paprsku atd ...) a i tak bude ten volant o tu kuzi tlustsi a nebo tam pak nepujde nasadit Airbag a bude dole "prekazet" ten sev. Kuze jsou dva typy, bud stejna jako je originalni, tedy rekneme hladka tenka a tvrda a nebo takova jakou maji treba VW tedy silnejsi na povrchu se strukturou a mekci. Ja jsem si volant ktery puvodne pocalouneny nebyl nechal pocalounit druhym typem kuze (viz. foto), je o malicko silnejsi ale me vyhovuje to, ze je prave malicko mekci nez original. Co se cen tyce tak bezna cena je 3000 - 4000 (ale videl jsem i inzerci za 7000), zalezi na tom co ten konkretni calounik bezne dela a obvykle pozaduji volant jiz demontovany vcetne Airbagu i kdyz ne vsude budou chtit ocalounit necalouneny volant. Vypada fakt suprove. ja mam rad silnejsi volanty. zitra jedu pro omegu 3000 24V tak sem na volant zvedavej |
Martas | Pocalounit (potahnout kuzi) volant ktery potazeny nebyl je trosku problem. Ten volant na to neni prizpusoben a je potreba pocitat s tim, ze tento se bud bude muset v nekterych patriich upravit (dole uprostred prorez na sev, zmenseni na konci paprsku atd ...) a i tak bude ten volant o tu kuzi tlustsi a nebo tam pak nepujde nasadit Airbag a bude dole "prekazet" ten sev. Kuze jsou dva typy, bud stejna jako je originalni, tedy rekneme hladka tenka a tvrda a nebo takova jakou maji treba VW tedy silnejsi na povrchu se strukturou a mekci. Ja jsem si volant ktery puvodne pocalouneny nebyl nechal pocalounit druhym typem kuze (viz. foto), je o malicko silnejsi ale me vyhovuje to, ze je prave malicko mekci nez original. Co se cen tyce tak bezna cena je 3000 - 4000 (ale videl jsem i inzerci za 7000), zalezi na tom co ten konkretni calounik bezne dela a obvykle pozaduji volant jiz demontovany vcetne Airbagu i kdyz ne vsude budou chtit ocalounit necalouneny volant. |
ttoommaass | No, ja jsem mel půl rokem take uz dost sveho loupajiciho se volantu a tak jsem to resil. Byl jsem u kozenare, aby mi jej potahl. Ten me od tohoto odradil, ze pry je na volanty jakasi specialni kuze a blbe se to sije. Cena zavratna, cca 3000,- a tyden bez volantu. Zadny "futral" na volant se mi dostatecne nelibil. Zajel jsem na vrakac a koupil mnohem lepci za cca 500,- i s multifinci, te vsak chybi jeden camprdlik. Tak proto jsem jej trosku ukecal. Zrovna na OB jich meli na Kutnohorske docela dost. Ted jej osetruji Elaskonem a vypada vyborne. Obecne bych rekl, ze zalezi na agrsivite potu kazdeho z nas a ci je auto garazovane. Ono to slunce udela s volantem sve. |
qpc | nechat pořádně potáhnout kůží a je klid |
brenky | no zalezi jak se o to predchozi majitel staral a jak jezdil (jak drzel volant). moje byvala OB ('96) mela taachometrovych 172tis km (ale neslo pocitadlo takze nevim kolik presne) a ta mela volant strasny moje nynejsi OB MV6 ('96) ma budikovych cca 270tis km a volant je v perfektnim stavu _; obe auta meli prede mnou 3 majitele (aspon podle VTP). Takze zalezi kus od kusu. |
Legend | U Omegy B je volant z hrozně šmejdskýho materiálu. Když jsem koupil svoji první Omegu B, tak měla najeto asi 220tis km a docela pěknej volant, ale po tom co jsem s ní ujel 15tis km, tak byl volant skoro na vyhození, vypadal tak na 500tis km. Asi je citlivější na pot, než jiné volanty, nejvíc se zničil v místech kde se drží, hlavně nad levou horní příčkou a horní půlkruh. |