Témata příspěvků | |
GTS 3.2 V6 | Kdo provede vylepšení (či jen doporučí tu správnou firmu) motoru 3.2 V6 (Vectra GTS). Myslím věci jako svody, kit sání, leštění kanálků, chip, ... Předem díky, pište na Email |
Poslední odpovědi | |
Jiřik | Našel jsem levnější plnohodnotnou variantu pro naše čtyřlambdové motory. Toto je zapojením i signálem totožná lambda, jako originál, jen mnohem levnější. Porovnejte: originál: Bosch 0258006386 varianta: Bosch 0258010068 Odkaz |
Jiřik | Zdravím Pepu, už jsme se tu sešli Jak to teď funguje? Klesla spotřeba? |
Jiřik | Dukelská 1661 tel: 607 571758 |
Pepa | Jiriku, kde te najdu v Zatci ? |
Jiřik | Tak poslední dobrou samé dobré překvapení: posledních 600 km jsem jezdil tak 80% dálky a spotřeba činí přesně 10,4 litru LPG -měřeno od prázdné k prázdné při ustálené jízdě na tempomat (měřeno v obou směrech) je to 5,8- 6,1l při 80km/h 8,1-9l při 120 km/h 0,9-1,1 litru při volnoběhu a zapnutých potkávacích světlech spotřeba LPG je opravdu prakticky totožná, rozdíl činí +0% až +5% proti údajům z palubáku. na tyto hodnoty jsem se ještě nedostal a to mám navíc nové zimní pneu hučáky s vysokým vzorkem. Vypadá to že to je kombinace perfektního seřízení díky nové jednotce Odkaz Svíček Denso Iridium VK20, kompresního poměru 10,5:1 a postupujícímu zajetí motoru po opravě. |
Jiřik | Tohle auto je mimo jiné ideální na šikanování čehokoliv s nápisem TDi !!(a) Nový poznatek: zimní čínské gumy zn. "Infinity" 215/55-16 autu nedělají zrovna nejlíp. Ale kdo má tiskárnu na peníze, že? Hlavně že už mám pětipaprsky 17´´AEZ ještě z poctivého elektronu. Jsou lehčí, než plechy a mají pneu s ochrannými patkami. Akorát dvě musím nechat srovnat. |
Jiřik | Tak se hlásím s novými poznatky ohledně svíček Denso Iridium a montáže jednotky KME: Jede to skvěle! Opravdu funkční zlepšení, svíčky pálí znatelně líp, než určené Bosch BPR. Díky nové plynové jednotce jsem zjistil, že se mi slévají časy benzínových vstřiků (od 5700 ot.) z čehož vyplývá, že jsem provedl opravdu účinnou úpravu ke zvýšení vyplachování ve vysokých otáčkách (vybroušené kanály, malé katy pryč + průchozí vložka filtru) nová jednotka mi nabízí jednoduchou pomoc (stejně jako čip): ve jmenovaných otáčkách ke hlavní dávce plynu přívstřik benzínu tak, aby směs byla optimální. Čas 6 ms. je zhruba dvojnásobek času volnoběhu, takže se jedná o zanedbatelnou spotřebu. Poprvé díky LPG výrazně zvyšujeme výkon !!! |
watchi | Jiřik napsal ... Pokud dovalíš origo sání, udělám Ti dvojitou klapku, dualram, vybrousim to a když dovalíš hlavy tak i vyleštím kanálky a zabrousim ventily, to vše tak 10x levněji než ve většině firem. Akorát to bude chvilku trvat, tak 3-4 týdny, což může byt pro Tebe problém. Takže jestli chceš tak bydlím v Žatci okr. Louny no to by me taky zajimalo. na jaky masine to delas a kolik by to stalo penez. vcelku o tom vazne uvazuju. motor X25XE |
lesak | Nevím kolik si za to řekne ale můžeš od toho očekávat zvíšení výkonu a tím i při normální jízdě snížení spotřeby,ale já bych takovou práci už nechtěl dělat je to solidní pakárna to vyleštit když na to nemáš pořádnou mašinu. |