Témata příspěvků | |
trupsy9 | Zdravím pánové-máte někdo zkušenost s výměnou těsnění u snímače hladiny oleje ve vaně-je nutné sundávat celou vanu-případně je na to nějaký trik. Díky T. |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | PROSIM ODPOVED NA Email |
KOBZA | Jirik86 napsal ... ....ZDRAVIM MAM TEN ISTý PROBLEM AKO STE TO VYRIESILI DAKUJEMZdravím, mám stejnej problém u X20XEV. potøebuju to èidlo pøetìsnit, paè mi tam teèe celkem fest. Mám VeBe r.1999. Koukal jsem do knizky Dr. Etzolta a tam se to èidlo strkalo spodem, tzn. sundat vanu. Jak vypada to tìsnìní? nikde jsem ho nevidìl k sehnání. Dalo by se udìlat nìjak? |
RRAAFF | Díky Ypere za odpověd. Koukal jsem na "Jak na to?" a tam se vana demontovala, ale tam popisovali výměnu těsnění vany samotné a tak to čidlo tam pak dali zevnitř, když to měli rozebraný. Zeptám se ještě v Oplu, jak to řeší oni a zda mají ten přetěsnovací o-kroužek. V nějakém tématu jsem tady četl příspěvek od uživatele s nickem Palic, který to zatěsnil zvrchu nějakým silikonem. Snažím se jít nejjednoduší cestou, ale když to jinak nepůjde, tak se to bude muset rozdělat. |
Yper | Čidlo hladiny se skládá ze dvou součástí: - kovový váleček, ve kterém je plováček a tenhle váleček se přichytává zevnitř vany na dva šrouby - od tohoto válečku s plováčkem vedou dráty k plastové průchodce do stěny vany, která je současně i jako přípojný konektor. Na téhle plastové průchodce je "O" kroužek, který zabraňuje úniku oleje z vany přes tuto průchodku. Možností, proč olej proniká touto průchodkou je vícero - buď je prasklá sama a nebo je vymačkaný "O" kroužek a okolo něj to teče. Špatná zpráva pro ty, co to chtějí opravit je ta, že pro opravu - zabránění únikům, je třeba vanu vždy demontovat! Průchodka se totiž zasouvá zevnitř a když se přes otvor protlačí, tak zvenčí je zajištěna plochou, předpruženou ségrovkou - alespoň u dieselových motorů to tak je a tuším že i u benzínových to nebude jinak. |
RRAAFF | Tak jsem zjistil, že mi to čidlo hladiny kolem taky docela sákne (to čidlo je pod svodama, trčí z vany směrem nahoru a z něho drát, tak snad to je hladinový čidlo, palubní počítač v autě mám). Jde to teda jednoduše vytáhnout? Já zase techniku auta moc neovládám, tak se radši ptám:-). A dá se přetěsnit nebo se musí koupit zcela nové? auto je Vectra B sedan X18XE, 6/1997 |
Jirik86 | Zdravím, mám stejnej problém u X20XEV. potøebuju to èidlo pøetìsnit, paè mi tam teèe celkem fest. Mám VeBe r.1999. Koukal jsem do knizky Dr. Etzolta a tam se to èidlo strkalo spodem, tzn. sundat vanu. Jak vypada to tìsnìní? nikde jsem ho nevidìl k sehnání. Dalo by se udìlat nìjak? |
Legend | Motor 2.0 16V má 2 typy van, lišily se do roku 1997 (jednodílná) a po 1997 (dvojdílná). Měl jsem ho venku jen u staršího provedení vany a šlo ven normálně na autě, stačilo jen povolit asi 3 šrouby a odlepit šroubovákem. U novějšího provedení v tom asi nebude výrazný rozdíl. |