Témata příspěvků | |
šaman | Páno Opláci,kdo z vás už rozdělával a přegumičkovával hlavní brzdový válec ?? při delším soustavném brzdění pomaličku "propadá " pedál. Chytrá kniha nic nepraví,jak dál za segrovkou...?? Několik marných pokusů a stále nic . Poraďte prosím.. |
Poslední odpovědi | |
šaman | Martas, nekterá z gumiček propouští zpět a bohužel bez rozebrání to nepoznám která. Jak jsi psal "nahoře", sice se částečně vybrušuje i okolí pístku,ale guma je přece jenom měkčí a spíš se vyběhá. Pokud se tyče posilovače,když odpojím hadičku od vývěvy ( mám ropáka ),tak má podlak,ale po nastartování se nechá brzdový pedál při silném tlaku prošlápnout a kapalina nikde po potrubí neuniká.Podle mě je vyběhaná těsnící manžeta v hlavním brzdovém válci.Ten však neumím rozdělat . Proto bych uvítal radu někoho,kdo s tím má zkušenost.. Je však možné,že je v provedení "nerozebiratelném". I když se mi podařilo i dopravní palivové čerpadlo rozebrat,vyčistit od jakéhosi písku a zase složit do funkčnosti. VGT díky ,ale tam jsem volal a mají jen celý h.b.válec. Zdroj ND mám v Polsku.Poláci jsou v mnohém levnější a gumiček mají v katalogu hodně,jen vědět rozměr. |
VGT | Sada "vnitřností" hlavních brzdových válců většinou obsahuje: 5 manžet, 3 pístky, 2 těsnění, 3 pružiny + nějaké drobnosti. V katalogu vidím sadu na Vectru A a Omegu A. Na Vectru B a Omegu B ji nevidím, jen celé brzdové válce. Prodávají se vůbec? Zkus zavolat Odkaz |
Martas_ | A mas zjisteno ze je to opravdu ve valci ? Propadani pedalu muze delat i posilovac, podtlak, pokud by se ztracela kapalina i kde co jinyho ... |
šaman | Dík Martas,ale dávat hned 7,5tis za novej se mi moc nechce __; |
Martas_ | Brzdovej valec obvykle bejva poskozenej (vydrenej), nejenom "unavena" gumicka a oprava tim ze se vymeni gumicky nebyva dlouhodoba .... |