• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér :: Re: motorek topení
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
weni
Odeslal: Friday 06 April 2007 - 14:27:24
tak jsem se právě vrátil z auta,mám rozebranou půlku palubky u spolujezdce (nepočítám rozebraný předek min.týden díky nějakému odkazu tady,kdy někdo radil že ten motorek je přístupný zpředu,sundat stěrače,plast,filtr a jsem tam-jo,ale jen ventilátor) takže už na něj vidím,ale to je asi tak vše.Co všechno musím sundat abych se k němu dostal,a mohl vymontovat??A ještě,motorek má ložiska nebo futra,má vakl osy skoro 2cm,vrčí,chchrlá,neventiluje...Díky za dobré rady.Jsem na prášek __; .... Zlatej trabant
Poslední odpovědi
Yper
Odeslal: Monday 04 June 2007 - 08:02:28

Np, tak to já s Palicem jsme tento týden dělali na jeho a mém autě a pustili jsme se i do toho prokletého ventilátoru.
Předřadný odpor to samozřejmě nebyl, protože když mám digiklimu, tak tam žádný takový není - je tam placka s elektronikou a na té se nic moc pokazit nedá, takže nakonec šel ventilátor ven a měl ubroušené uhlíky. Naštěstí diky Palicovi, který je taková elektronka, tak našel v šuplících uhlíky, které se musely dobrousit do správného rozměru a teď ventilátor maká tak, že mi průduchem vyfouká i trvalou!
weni
Odeslal: Saturday 02 June 2007 - 23:49:30

díky moc,ale už jsem to rozpitval,ležel jsem přitom hlavou pod palubkou,zadkem na sedačce a nohy trčely nad střechu... rozebrat kastlík spolujezdce.vyháknout (musel jsem silou,jemná japonská mechanika nezabrala ) lištu s kabelama,pak ještě vykroutit výdech topení na pravý bok,modrou hadici na podtlak,vytáhnout a rozpojit konektor napájení a už jen odšroubovat 4 debilní hvězdičky,vypadne to skoro samo.. Páč jsem prd věděl a viděl,ještě mě napadlo cvičně vyhodit airbag. Zbytečně. Ale povedlo se,bylo zapečené futro na hřídeli a protáčelo se v místě svého uložení.Odmastit,promazat,a pojistil jsem to tekutým kovem.Maká!!! _;
Tomis
Odeslal: Saturday 02 June 2007 - 21:35:23

tady mas schema celeho vnitrniho rozvodu vzduchu, snad to pomuze

weni
Odeslal: Friday 06 April 2007 - 15:28:32

no asi jsem si to blbě přečetl,pro jaký auto to byl návod,ale hledal jsem všude a nic nenalezl,proto jsem hodil dotaz sem.Palubka už zase v kupě,zítra jedem pryč tak abych nejel s "holoautem" ?lola
Navíc jsem zkusil pročistit kontakty přístrojovka,tacho mi občas ukáže že kruhák beru 220/hod... Snad to pomůže. Jinak podle toho kam všude nacpali šrouby to vypadá na komplet palubovku,viděl jsem ten horor na fotkách tady,to snad radši koupím 12V ventilátor s klipsou na palubovku
Yper
Odeslal: Friday 06 April 2007 - 14:41:11

weni: pokud jsi četl, že se k němu dá dostat zepředu, tak to asi bylo nejspíš proto, že mně na Vectru radili (QPC a NIO) jak se k němu dostat. Jak ale říkám, to byla Vectra. Já mám něco podobného - mně nejede v mínusových teplotách - asi předřadný odpor u něj, bo mám digiklimu a ten je pak u motorku nebo samotné uhlíky.

Jinak já si myslím, že je tam kluzné ložisko.Je to nějaká směs uhlíku s grafitem, což je tedy také uhlík, ale v šesterečné krystalické struktuře, takže pak oproti mormálnímu uhlíku maže. _;

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0741 sec,0.0103 z toho dotazů.