Témata příspěvků | |
tomino | Prosím o radu kde najdu krokáč v OB X25XE 2,5V6. Potřeboval bych ho vyndat a vyčistit ale nevím kde je ani jak na to prosím o radu nebo odkaz. Já našel jsem v odkazech jen na Vectru Díky moc Email 774124784 |
Poslední odpovědi | |
Pedro | Muzete mi poslat fotky motora - podtlaky? 2.5L V6 dekuji |
Tomin | Fotky jsem nahral sem Odkaz |
Carlos | Zdravím, bylo by možné znovu nahrát foto s jednotlivými kroky, jak se ten motůrek rozebírá? Ty odkazy od Tomina už nefungují. Předem moc děkuji! |
Tomin | Presne tak, lepidlo. Jak do tech odvrtanych direk, tak i to zaviraci vicko z umele hmoty. Nezda se mi to nejak moc narocne, ale mam takovou tu malou vysokootackovou vrtacku a frezky od zubarky (neverili byste kolik ty frezky vydrzi, ten hlinik to kraji jak maslo ) Bez tech frezek by to slo taky, ale vic bych poskodil ten plast. To cisteni jsem vyhodnotil jako "ne moc ucinne", protoze ta samotna klapka ma takove osazeni a to je to hlavni co se pak pridira o stenu ventilu. A tohle osazeni nikdy poradne nevycistite protoze je za krajem dostupne diry. Perko tam je, vraci ventil do klidove polohy, ale neni s nim problem. Nasazuje se az nakonec pod plastovy deklik a jde to v poho. Skoro bych rek, ze Bosch to dela skoro (ne?)rozebiratelny |
VGT | Zpětnou montáž tuším tuto Odkaz . Což, Tomine? Řekl bych, že je to práce jen pro hodně zručné výzkumníky. Těm ostatním bych doporučil rozpouštěč karbonu a Odkaz (na té stránce dole) |
tomino | supr taky bych ho rozdělal jen se bojím abych ho pak i složil? není tam nějaký pérko co vystřelí, atd? jo a jak jsi prosím tě to pak zas zadělal aby ti to drželo když jsi ubrousil ty packy? díky za info |
Martas | Jeste se nabizi velmi oblibena Fotografie pred rozvinutou bojovou zastavou _; |
Tomin | Tak to ja mam taky doplneni Nebude to frekvenci, ale stridou, tedy PWM (pulse width modulation). Kdyby to bylo frekvenci, tak by to bylo pri malych kmitoctech slyset. Vetsinou se pouziva PWM. Ohledne "nastoupene jednotky" me to bohuzel jeste neco rika. |
VGT | 2 Tomin: dobrá práce!! _; Uděluji ti pašáka (vyznamenání za vynikající práci, event.foto před nastartovanou Omegou - ale to mladším asi už nic neříká). Jen bych k té funkci v autě měl doplnění. ECU pouští skrz vinutí regulátoru volnoběhu plné palubní napětí (12-14 Voltů). Množství vzduchu (míra otevření) se řídí frekvencí těchto pulsů. |