• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor :: Re: Motor netáhne, škube - diagnostika 0
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Lumpik
Odeslal: Monday 05 March 2007 - 17:33:12
Ahoj klucii, nejdrive se omlouvam, neukamenujte mne prosim, potrebuji co nejrychleji radu, zitra mam jet vecer pryc a auto nejde, potrebuji to tedy rychle opravit a nez-li bych prohledal celou poradnu tak je zitra vecer. Omlouvam se tedy pokud je moje zadost duplicitni. Nyni k problemu. Mam Opel Astra G 1.6 16V r.v. 2000, motor X16XEL, zatim bez vetsich problemu, mala spotreba benzinu i oleje. Dnes jsem jel od nas z vesnice do mesta, kde jsem cele dopoledne jezdil. Vse bylo celou dobu v poradku. Po vyrizeni povinnosti jsem se vydal zpet k domovu a pri najezdu na obchval na jednou skub skub. Jakmile jsem chtel pridat plyn skub skub. I pri pridavani auto poskubavalo. Pokud jsem plyn pridaval pozvolna, docela to slo, jakmile jsem pridal zcela normalnim zpusobem (zadne prudke seslapnuti) skub skub. Nejhorsi je to pri rozjezdu, proste jakmile ma jit auto do otacek. Nebyl problem se dostat na rychlost 160km/h, vsechno slapalo, ale pri seslapnuti plynu to bylo se skubanim. V te dobe byl v nadrzi benzin z OMV asi 5 dni, takze zadny novy. AGR ventil a krokovy moturek mam vycisteny. Na diagnostice se neobjevila zadna zavada a ani se nerozsvitila kontrolka motoru. Motor se neprehriva, vse se zda byt OK. Volnobezne otacky jsou taky v poradku. Startovani auta taky na skrtnuti. Opravdu nevim. Kamarad, co ma Vectru mi rikal, ze se mu to stalo jednou taky a bylo to cidlo klikoveho hridele, je to mozne ?? Preventivne jsem vyndal vsechny svicky (maji najeto cca 24.000 km), vse vypada OK.
Poslední odpovědi
AlexC
Odeslal: Monday 12 January 2015 - 16:16:54

Ahoj! rada s výměnou zapalovací lišty mi pomohla při řešení mého problému, za to velké díky !!! mám x14xe a za studena se choval celkem bez problémů po zahřát cca 15minut začal při volnoběhu vynechávat některý z válců. při jízdě do kopce motor netáhnul cukal a nepravidelně vynechával. z kopce se zařazenou rychlostí bez plynu žádný problém (není palivo není asi co zapalovat). Žádná chyba motoru na palubovce. Problém se patrně kumuloval, v průběhu asi 3 let se objevovaly podobné stavy ale na krátkou dobu, stačilo ale prošlápnout plyn, vynechávání se ztratilo. Postup hledání chyby byl následující. Výměna svíček, vyčištění vzduchové klapky (slušnej bordel), vyčištění krokového motorku volnoběhu a kanálu (taky bordel), vyčištění AGR(EGR) ventilu (parádní bordel-!), zaslepení EGR, odpojení EGR. Motor jsem nechal běžet bez vzduchového filtru, odpojeného teploměru vzduchu, odpojeného EGR, zkoušel jsem odpojit naprosto vše o se dalo abych eliminoval okruh problému. Palivový filtr a vstřikovače jsem nekontroloval, protože motor běžel za studena bez problému cca 15minut. Nakonec jsem dojel na vrakáč a zkusil tam jinou zapalovací lištu, na radu z tohoto článku ! Jel to projet a problém byl vyřešen. Zapalovací lišta z vrakáče byla na pohled skoro nová a z motoru Z14XE. A pozor výrobcem byla Tesla!!! což mě celkem překvapilo, ale věřím že bude kvalitnější než spousty jiných z východu. Takže vážení ještě jednou díky
Jiřik
Odeslal: Tuesday 29 July 2014 - 09:37:20

To se mi právě na Oplech líbí, že i když to něco stojí, nakonec se to vyřešit dá.
Pro srovnání koukněte na tu anabázi s autem konkurenční značky tady a buďte rádi, že máte Opela:
Odkaz
Anonymní
Odeslal: Thursday 10 July 2014 - 11:44:56

díky tak už vím co mám stou mojí láskou udělat))
Lumpik
Odeslal: Monday 12 March 2007 - 01:05:37

Ahoj hoši, tak problém byl vyřešen....sehnal jsem kamaráda s Astrou a ten mi dovolil vyzkoušet jeho zapalovací lištu. A hle, hned bylo po problému. Hmm, vyplázl jsem 4.890,-Kč...po slevě 3.895,-Kč a autíčko už zase skoro lítá. Ach jo taková drahá sranda. Všem i tak děkuji za rady.

P.S. Lišta se ani nezapsala do závad (na diagnostice bylo vše v pořádku) a kontrolka motoru taky nesvítila.
Anonymní
Odeslal: Tuesday 06 March 2007 - 21:27:40

Myslím,že máš přidřená vodítka ventilů.Už podle toho smradu jak píšeš.
ja NIO
Odeslal: Tuesday 06 March 2007 - 20:48:31

pokud jsi menil nebo kontroloval svicky tak pokud by nektery nepalila byla by cerna, a pokud to jde na 3 tak staci vytahovat postupne jeden a pak druhe a na kterej to nebude reagovat ten je v haji, ty kabely by to mohly delat. pokud by to byl modul tak by ti nepalily vzdy dvy vylce a to 1+4 a nebo 2+3 a a uto by slo na 2. vymen kabely a uvidis ze by to melo pomoci. pokud ne tak zmerit tlaky ve valcich a popripade sundyt hlavu a odkarbonovat ventily. podivej se taky na EGR a vycisti ho.
Lumpik
Odeslal: Tuesday 06 March 2007 - 20:38:14

Ahoj, tak skončil další den laborování. Zkusili jsme nové čidlo klikovky - negativní, svíčky - negativní, palivový filtr - negativní, byl jsem v jiném servise na diagnostice - bez závad. Auto ale stále jede jakoby na tři válce, hrůza. Prostě když se rozjíždím, nebo přidávám tak škubatůra. Asi to opravdu bude ten modul zapalování (kabely ke svíčkám nemám). Jestli se mi poštěstí, zítra mi to kamarád umožní, má Combika r.v.99. No nevím, ale včera jak ten problém začal, tak sem přijel domů a cítil jsem smrad ... něco podobného, jako když smrdí spálená spojka, ale smrad byl trochu jiný. Hned jsem se pídil jestli mi něco nehoří, ale vše OK. Dnes to samé, nakonec ten smrad jde z výfuku. Takže usuzuji i dle tohoto, že opravdu to bude ten modul, jeden válec nepálí jak má a část nespáleného paliva jde do výfuku a tam dohořívá (chudák katalyzátor). Každopádně v jednom servise mi řekli, že počítač by jim zahlásil chybu v zapalovacím modulu....mechanik má sám Opel, v druhém servise mi sdělili, že mají vyzkoušeno z vlastní zkušenosti, že se některé poruchy modulů neprojeví na PC.....opravují a dovážejí i Opely ze SRN, takže mám hlavu jako pátrací balon a vím hov..o. Ach jo, nebyla lepší Škodovka ?? Tam si člověk udělal vše sám. Horší je, že auto jako invalida stále potřebuju a nyní....mám smůlu. Jo a jsem až z Chebska. (
Anonymní
Odeslal: Tuesday 06 March 2007 - 19:22:48

Tez bych tipoval kabely ke svickam, nebo pripadne vaha vzduchu/labda, sic osobne mi to u minuly Omegy delaly kabely ke svickam. Pokud jsi z Prahy tak muzu na diagnostiku/reseni el. problemu doporucit p. Milana Hrdlicku (snadno najdes treba na Seznamu) ma dilnu kousek od metra Vysocanska.

Zajsoft
LeosU
Odeslal: Monday 05 March 2007 - 22:07:27

Dnes se mi stalo to samé ,ale u motoru X18XE , zkoušel jsem čidla kliky a vačky , když odpojím snímač vačkového hřídele , motor běží bez problémů dál a ani na diagnostice se neobjeví žádná chyba . Pokud odpojím snímač klikového hřídele motor okamžitě umře . Je mi divné že v diagnostice není vidět nefunkční snímač vačkového hřídele ? Jinak ale závada byla v přerušeném kabelu k jedné svíčce , motor nešel do 2000 otáček , pak sice trochu lépe ,ale přes 3500 otáček zase škubal . Jinak jsem měl kabely s uhlíkovým vnitřkem , které mají odpor podle délky kabelu od 2 000 Ohmů až do 10 000 Ohmů , jeden je naprosto přerušený i když chvílemi se motor choval normálně . Nevíte jaké kabely jsou lepší ? s uhlíkovým nebo měděným jádrem ?

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0481 sec,0.0180 z toho dotazů.