Témata příspěvků | |
Anonymní | Zdravím chlapi, mám omegu 2,5 r..98. Zničehonic kdy mi auto stálo asi 3 týdny jsem nasedl do něj a při sešlápnutí brzdy mi to začalo škubat brutálně volantem. desky byly dávaný předtím asi 3OOOKM nové. Poraďte mi prosím, jestli se urval silenblok nebo je zrada v něčem jiném. Dík Radim |
Poslední odpovědi | |
Isaac | Diky, zkusim brzdit opatrneji nez tomu bylo doposud, uz chci mit od brzd pokoj, ted uz zase resim jine zavady.. |
qpc | Isaac napsal ... Tak jsem dnes uspesne vyreklamoval ty nove kotouce, namontovali mi hned nove a uz je klid, vibrace volantu zmizely. tak to velká gratulace.jen aby nedopadly jako ty předešlé.hodně štěstí.... |
dada | ....prostě to čepy a třmeny "nestíhaly ušoupat" dobře žes to vyměnil, pár set kiláků a třmeny by byly hotové |
Isaac | Tak jsem dnes uspesne vyreklamoval ty nove kotouce, namontovali mi hned nove a uz je klid, vibrace volantu zmizely. |
walto | Yper, opat smekam klobouk a dakujem za odpoved. Sam som zvedavy ake hrube mam kotuce. Prasknute nie su a zvlnene tiez. Len tak po pamati si dovolim tvrdit, ze 26 mm maju len tazko. Uvidim, ked zmeram. |
Yper | 2 Walto:záleží na tom, jaký typ brzdového kotouče na přední nápravě máš. Pro Vectry: A - dvojitý, chlazený kotouč, čtyřdíra je tlustý 24mm a sjetí je povoleno na 21mm (FEBI, Starline,Pilenga má ale jen 22mm!) B - dvojitý, chlazený kotouč, pětidíra je tlustý 25 mm a sjetí je povoleno na 22 mm C - šestidíra Pilenga je tlustá jen 24mm a sjetí povoleno jen na 22 D - sedmidíra Pilenga je tlustá 25 mm a sjetí povoleno na 23mm Pro Omegy: obecně jsou šíře brzdových kotoučů pro tyto auta 28mm a to jak pro chlazené, tak pro drážkované či PowerDisc. Nejmenší tloušťku dovoluje výrobce ATE 25mm a jinak jsou skoro všechny nejmenší tloušťky kotoučů od ostatních výrobců 26mm. Obecně tedy záleží na typu použitého kotouče, počtu děr a zda jsou či nejsou chlazené. Sjetí je v rozmezí 2-3 mm oproti původní tloušťce. Velmi dobře se to dá zjistit v katalogu Odkaz kde si kliknete na příslušný model auta, typ motoru a pak brzdovou soustavu, přední nápravu a pak rozkliknete jednotlivé typy kotoučů, kde jsou uvedeny jejich parametry. Takže tak. |
walto | Mozno este nejake indicie k nenamazanym capom brzdica: 1. Este v case nenamazanych capov som obcas pri dobrzdovani (napr. na cervenu) citil jemny odpor valenia = akoby som mal nohu na pedale brzdy. Po vycisteni a namazani capov sa tento jav uplne stratil. 2. V case pred opravou som badal na krytoch plech kolies cierny prach. Zvlast markantne to bolo po dlhej jazde, neslo mi to do hlavy, lebo ja pouzivam brzdy minimalne. Po oprave sa zaprasenie krytov minimalizovalo. Hadam Vam to pri diagnostikovani stavu pomoze. Mam aj otazku: Aka je dovolena min hrubka prednych brzd kotucov na OB25TD 95? Vopred dakujem za odpo!!! |
Isaac | Tak napravy zkontrolovany-OK, vyvazeni kol-OK, funkce brzd zkontrolovana-OK, tlak v pneu-OK, prohazeli jsme predni kola za zadni a presto preze vsechno to stale vibruje pri brzdeni. Takze kotouce se normalne vyreklamuji, uz to mam dohodnute, zadne cekani, dostanu kus za kus. |
hery | 4 stejne problemy za posledni mesic a ve 3 připadech kotouč dobry,jeden silně orezly po očištění zlepšení.zatim nevyřešeno,nebyl čas ale vidim to na chybu brzdiču.zatim zlobi jen ty co se davaly na 6 valce a jsou mam pocit přebrany z OA 30i. takže v tom namazaní mi svití naděje.zakaznik volal že brzdy netřepou když vyšruboval stabilizatory (kostice) |