Témata příspěvků | |
Yper | Na Zduř přátelé. Takže asi došlo i na mne. Před měsícem jsem si všiml, že se mi nerozjel ventilátor topení. Zrovna byly mrazy. Ujel jsem k rodičům asi 2 km a zaparkoval. Po dvou hodinách když jsem přišel, tak se ventilátor rozjel a následně pak pracoval bez chyby. Za cca 14 se mu jednou večer zase nechtělo, ale když jsem mu přidal na maximum, tak se "utrhl" a běžel i na nižší rychlost. Dnes se opět nerozjel. Byl jsem u auta po cca 3 hodinách, kdy jsem čekal, že odmrzne, ale bohužel je jako mrtvola. Mám digiklimu a ta ukazuje normálně vše - stupeň nastavení, teplotu nastavení a všechno okolo. Když ovládám rychlost, tak snad na poslední rychlost, když má být motorek napájen naplno, tak v pojistkové skříňce slyším sepnout relé. Takže dotaz zní, zda jste někdo podobný případ neřešil a případně jak se dostat k samotnému ventilátoru, aniž bych musel demontovat celou palubku? __; Nebo zda Vás napadá, co by to mohlo být? ( |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | kde je to relátko prosím odpíšte |
Anonymní | Odkaz |
Anonymní | Potřeboval bych ventator s regulatorem, na opel vectra c climatronic 2.2D |
Meci | Ahoj kluci tak už mě to taky postihlo..Mám Vebe 1,8 s manulní klimou..Jednoho dne přijdu a ventilátor vubec nefunguje.. Když tak na to koukám nejspíš začnu u relé protože asi kdyby to byly uhlíky tak odejde postupně..Má někdo podobnou zkušenost? |
Yper | Lubonsk napsal ... Zdravím mám vectru B 1,8 16V r.v 96 mám taky problém s ventilátorem,začal blbnout vypínal se a ted když ráno řpijdu do auta tak asi po 3minutách když ho mám na palubce zaplí se rozjíždí jakoby pomalu až se rozejde naplno.Jak tak čtu tak mám asi taky špatné uhlíky že?Mám možnost koupit starší jak se k němu dostanu nejlepe když ho chci cely vyměnit?Od motoru z venku nebo jak tady někdo psal za kastlíkem?Díky moc za rady už mě to deptá K ventilátoru topení se dostaneš jen zvenčí - otevřená kapota, demontovat plast pod oknem ... zpracoval jsem na demontáž návod, ale mám dojem, že Tobě jako nečlenovi se asi nezobrazí. Jinak z Tvého popisu se nedá určit, zda máš digiklimu a nebo jen otočný regulátor. Tohle je třeba vždy uvádět. U Tebe to vypadá skutečně na ty uhlíky - takhle to začalo i u mne. Buď šel pomalu a nebo nepravidelně a nebo jednou šel a jindy nešel. Relé něco musí vydržet - na to je konstruované. U digiklimy je relé zapojené až při poslední rychlosti, kdy se do motoru valí proud naplno. Jinak jsou otáčky řízeny pulsně z digiklimy. |
Oskar | ahoj kluci kdyby nekdo potreboval mam komplet digi klimu i ventilator zvlast |
qpc | zepředu,od motoru.pod tim plastem před stěračema vyndáš vzduchovej filtr a ventilátor je pod tim.. |
Lubonsk | ještě sem zapoměl napsat že relé které je na ten ventilátor(hnědé) se docela dost zahřívá mám strach že mi něco vyhoří ,může se zahřívat k vuli toho ventilatoru že nefunguje tak jak ma?? |
Lubonsk | Zdravím mám vectru B 1,8 16V r.v 96 mám taky problém s ventilátorem,začal blbnout vypínal se a ted když ráno řpijdu do auta tak asi po 3minutách když ho mám na palubce zaplí se rozjíždí jakoby pomalu až se rozejde naplno.Jak tak čtu tak mám asi taky špatné uhlíky že?Mám možnost koupit starší jak se k němu dostanu nejlepe když ho chci cely vyměnit?Od motoru z venku nebo jak tady někdo psal za kastlíkem?Díky moc za rady už mě to deptá |