Témata příspěvků | |
anonym | Chtěl bych použít do Rekordu motor 2,4 z Omegy.Nemá někdo z Vás s tímto zkušenost?Původní vstřikování bych chtěl demontovat a použít karburaci a výfukové potrubí z rekorda.Díky za rady. |
Poslední odpovědi | |
Boulder | Kdybys potřeboval něco na 2.0 ,mám dva rozebrané motory z manty je to to samo co Rekord... |
Tony | Blok motoru je stejný.Jen jiná klika a písty(větší zdvih)Vanu motoru vyměnit za dvoulitrovou(je otočená)zkrátit měrku oleje(uvidíš jen hranici maxima.Vyměnit setrvák za dvoulitrovej.Hlava má odlišné výfukové a sací vstupy,takže s montáží karburátoru a výfuku bude problém.Mám když tak někde plánek na úpravu.Když tam necháš 2.4sání tak je oproti dvoulitru o dost vyšší(problém s kapotou i když u Rekordu nevim)Řemenice a rozdělovač se dají zaměnit.Pro vyšší výkon se na motor dává hlava z 2.2 nebo 2.0.Ovšem u 2.0 se zvětšují kanály a montují větší ventily z 2.4,2.2 |
Skid | Mno, někde jsem zaslechl - tedy pokud jde o motor z omegy A, že jsou si ty motory víc než podobné... Dokonce by měly pasovat některé díly, z toho co jsem slyšel snad i klikovka... Ale z vlastní zkušenosti nic... Jinak mam Reka 2.0s |
Legend | Na první pohled vypadá uchycení motoru dost podobně, ale jinak jsou ty motory hodně odlišné. Chtělo by to postavit obě auta vedle sebe a poproměřovat to. Nevím, jestli bude stejná příruba na převodovku, to se taky musí porovnat. Karburátor bych tam nedával, je s tím pak zbytečně moc práce, vstřikování má svůj vlastní svazek, ke kterému vede jen napájení a dá se to dobře dát klidně i do rekorda. |