Témata příspěvků | |
Henry | Casto sa mi stava, ze po zapnuti zapalovania zostane visiet kontrolka ABS a radsej tak nestartujem, lebo zostane svietit celu jazdu - a naozaj ABS nefunguje. Ale ked nasledne zapalovanie vypnem a znova zapnem, uz kontrolka ABS zhasina normalne a mozem spokojne startovat. Tipujete na vadu snimaca, alebo elektroniky? Co by som mal ako prve skusit? Diki za rady. |
Poslední odpovědi | |
Uzený koleno | Jo, po deseti letech mu tvá rada určitě pomůže |
Anonymní | Konektor je vzdau za abs jednotkou. Dostaneš se k němu tak, že vyndáš filcový kryt nad abs jednotkou (4 šrouby M6) a vycvakneš pojistkovou skříň, kterou přetočís a posuneš jí dozadu. Vodorovně doprava vytáhneš pojistku a směrem vzhůru vytáhneš konektor. |
weni | Henry - z Polska si už nekoupím ani žárovku,u nás v Trutnově otevřel "pobočku" Polák,polské díly,dá ti vybrat,vcelku seriozní jednání.Ale kvalita-ta stojí za pendrek!Kupoval jsem tam boční blikač(myčka mi ho čórla i s tím kouskem lišty) Za 14dní se ten oranžový kryt odlepil a upadl.Naštěstí před domem,našla ho žena.Pak jsem kupoval 4x silentblok na obě přední ramena.Vzhledem k váze vozu (omega,motor 2,5td)jsem chtěl ty nejtvrdší.Nabízel i levnější než jsem vzal,já si objednal ty nejdažší(a nejtvrdší-prý se používají do speciálů!!) jo,to jo.Silentbloky,+práce+geometrie,2,500tis,auto nešlo uřídit,plavalo,při brzdění se to celé rozklepalo a začala se sjíždět guma.Šel jsem na STK,tam to hodil na desky a verdikt-ty nové silentbloky byly tak měkké,že ramena měla výkyv "od plechu k plechu",guma se ze silentbloku vytlačovala ven jak žvýkačka,prostě total na H. Dal kjsem to u nás do servisu,věci objednávali z Kelly,a tam mě to přišlo na 2,400kč,komlet všechno znova,jěště se s tím patlali protože ty objednané museli dopasovat,a se zárukou! Suma sumárum-polské díly leda takové,které neohrozí chod auta(viz např ten blikač) do motoru,brzd a náprav už z PL nedám ani šroubek. |
Henry | Vdaka, to su tie info, ktore som hladal. Zmeral som predne ABS. Ten vadny lavy ma 2kohmy a pravy 1,4k. Po vycisteni konektorov laveho mi ABS svieti menej casto, ale je jasne ze je chyteny, ked ma vyssi odpor. No ale ABS konektor som nenasiel. Viem ze mam hladat v priestore posilovaca brzd, ale mam moc stiesnenu zastavbu, dve poistkove/relatkove skrinky a pod nimi nevidim ziaden konektor len kovove trubicky k posilovacu. |
Bretik | Proměř si senzory na kolech. Mělo by dávat 0,8 - 2 kohm. Při zvednutí kola a roztočení by melo na svorkách snímače ukazovat vice jako střídavých 30 mV.Taky může být problém ve spínacích relátkách na řídicím systému.Pokud máš ABS od Boshu, tak by na řídicím systému měl být dlouhý konektor a tam se dá změřit prímo senzory.Někdy bývají i zaoxidované konektory pod autem, tak na tom dlouhém konektoru to zjistíš.1-19 LP, 2-20 PZ, 3 -21 PP, 4-22 LZ |
strelak | Já se teda taky zeptám.Mám špatný ložisko zadního pr.kola,sehnal jsem za dobrej peníz náboj bez čidla ABS,bude to mít ještě nějakej jinej vliv než jen to,že ABS nebude pracovat? |
Henry | No je mi stale divne, ze diagnostika hlasi nespravny signal LP cidla, ale tachometer funguje OK. Tak som dnes odmeral ohmetrom LP cidlo a mam na nom nekonecny odpor = ziaden obvod. Trochu som takto s odpojenym cidlom pojazdil a tachometer sa z 0 ani nepohol. ABS samozrejme trvalo svietilo. Objednal som novy naboj aj s ABS cidlom z Polska - cena 2.500,-Sk. Dufam, ze nieco vydrzi, za tu cenu som prestal vahat. Mate niekto skusenosti s takymito dielmi z PL ? |
Prazdroj | Je to vadný čidlo ABS a na levym přednim kole vyměnit u keliho maj levnější a jeto stejnej výrobce akorát bez označení...takže se zeptej ..ušetříš Takle vypadá |
Henry | Az dnes som to nevydrzal a siel na diagnostiku do servisu (nie Opel). Je to chyba LP snimaca ABS - nespravny signal. Zaujimave je, ze mi tachometer funguje OK. Cidlo snima az od vyssich otacok. Z ich skusenosti tieto zapuzdrene cidla odchadzaju po roznych opravach na naprave, ked je nutne pozivat kladivo na uvolnenie poloosi. Je pravda, ze mi v priblizne podobnej dobe ako mi ABS zacalo svietit vymienali gufero na diferaku od lavej poloosi. Bol som v tom servise a ten dotycny servisak mi potvrdil ze je to mozne, ale ze oni nedrzia zaruku na pripadne poskodenie cidiel. Novy naboj aj s cidlo vyjde cez 5000,- Sk ( Neviem ci to ma zmysel na zimu vymienat. Len tymto rad upozornujem na moznost odpisania cidiel po "odbornych" opravach. |