Témata příspěvků | |
papez | ahoj lidičky. v p?tek se mi stala nemýlá věc-auto mi na křižovatce chcíplo a uz nenastartovalo. na druhý den jsem odpojil snad vsechny konektory kvůli případné oxidaci na čidlech ale nic se nezmenilo. změna nastalé vecer kdyz jsem prisel k autu a to bez problémů chytlo. ovšem zhruba co 5 minut mělo tendenci chcípnout az nakonec zhaslo.asi po 5 nastartování jsem si všiml ze pri otočení kličku |
Poslední odpovědi | |
papež | to uz me taky napadlo a prave proto bych potřeboval vedet kde je ukostrena ecu. nebo kde vlastne je ta ecu? vedle pyloveho filtru? |
JOB | Když něco pohasíná je to na 95% špatně ukostřený ,ale kde to už ti neporadím |
m | nizke napeti v siti |
papež | a jeste jedna věc: kontrolka tc nezhasne po pár sec. |
papež | nebylo to blikání ale jakoby to mělo špatný kontakt. takové pohasinavani. no ale ted uz to nesvítí vubec ani pri otočení kličku takže diagnostika blikáním je vyloučena |
Martas | Kdyz to pri startovani blika muze to byt imobiliser, mas druhej klic ? |
papež | zlehka poblikáva kontrolka motoru jakoby měla špatný kontakt- nebyl to imobilizér. a pak uz auto neudrželo volnoběh ani 5s. no a ted se kouk?m ze uz nesvítí vubec a neumím nastartovat ani na tech 5s. nevíte co to může byt?tipuji to na oxid na konektoru od ecu ale nev?m kde je nebo ecu uz odešla. je to vb 2.5 1996 |