• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor :: Re: DTi motory???_co jim prospívá co ne , otáčky zátah turba , studený motor a vytáčení , atd...
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
mj
Odeslal: Monday 05 June 2006 - 20:47:43
na skodovackej stranke som objavil takyto komentar k TDi motorom:

"Problém však může nastat pokud se se studeným motorem dostanete do dopravní zácpy. Nízké otáčky totiž TDi neprospívají a tím méně za studena. Občas se doporučuje pustit všechny dostupné elektrické spotřebiče (vyhřívání skel, sedadel, světlomety, mlhovky...) aby se alespoň trochu zvětšila zátěž motoru.

Nedoporučuje se často nechávat TDi delší dobu běžet ve volnoběžných otáčkách - škodí to všem motorům a přeplňovaným vznětovým obzvlášť. Kromě toho, že tím ničeho nedocílíte (TDi se na volnoběh nezahřeje), škodíte ventilovému rozvodu (nízký tlak oleje způsobuje nedostatečné mazání vačky, obzvláště citelné je to při studeném oleji), turbodmychadlu (platí zde to samé jako v předchozím případě) a těsněním v turbodmychadlu, které pro 100% funkci vyžadují zvýšený tlak. "


plati o iste aj pre motor 1.7 DTi od isuzu???
Poslední odpovědi
Anonymní
Odeslal: Friday 14 September 2007 - 21:58:25

A čím to je že nejde z volnoběhu do otáček? Ale někdy jo, to je ale hlučnější. A na tu dvojku odspodu to je hrůza. Jinak to jede. To DTLko jde odspodu líp, pak už teda ne.
Yper
Odeslal: Friday 14 September 2007 - 19:54:32

Rozdíl u tebe je ten, že nějakou dobu trvá, než se natlakuje celé vedení k intercooleru a od něj do sání. Tam určitě bude prodleva i nějaké 2 vteřiny - proto to tak škubne.
DTL motory mají cestu od turba velmi krátkou - je to víc napřímo do motoru.
Anonymní
Odeslal: Friday 14 September 2007 - 19:04:42

Mám Vebe 2.0DTH a turbo zabírá tak na 1600ot/min. A štve mě jak to sápne, to asi není normální, furt nic a pak škubne, nemělo by to bejt plynulejší? Když jedu na 1ku, moc to netočím a dám dvojku, která má tak 1100 ot.min., zdá se jako bych měl za sebou zapřežený 3 tuny. Hrozná mrtvola. Jel jsem s 2,0DTL a dobrý. Co je špatně? Max rychlost 190. Dík za info
jenda
Odeslal: Sunday 20 August 2006 - 22:46:50

2.0DTIčko zabere až při 1850. kdybys měl 2.2DTI to má stavitelné lopatky na turbu a zabírá už v 1500.
IPI
Odeslal: Wednesday 16 August 2006 - 12:37:42

myslím, že hodně záleží na podmínkách a stylu jízdy, když v 1500 dupneš na plyn, chvíli bude trvat než vznikne dostatečné množství spalin - tlak v turbu. Mám stejný motor (2.0DTI) a "bere nejvíc" mezi 1500-2500. Ale když na 1čku na to zatlačíš už v 1000, tak v 1500 turdo zabere... ..
Anonymní
Odeslal: Tuesday 15 August 2006 - 20:58:04

stavik napsal ...

Anonymní napsal ...

stavik napsal ...

Trochu odbocim. Jake otacky by mely byt pro benzinaky?


asi ti to nìkdo øekne pøesnìji, ale urèitì by to mìlo být 2000-5000, záleží na stylu jízdy, na výrobci motoru, poètu válcù atd.
Já jsem teï byl mìsíc v Kanadì a jezdil jsem tam s 6válcem automatem (pontiac Grand Am) a dost mne pøekvapilo, že toèil 1000-2000 otáèek pøi bìžné jízdì, spíš pod 1500. Jak mìl otáèkomìr 2000, tak už øadil výš. Vlastnì je to logický, pokud má víc válcù, tak nemusí tolik toèit.
Jinak tøeba motory Honda (mìl jsem Cicvic 1,4) maj rády hodnì vysoké otáèky, pøi 6000 si vrnìl blahem, já mam radši nižší otáèky



Zajimalo by me to konkretne o mem vozu. viz podpis. Dik


aha,
tak to sry, nemohu sloužit
stavik
Odeslal: Tuesday 15 August 2006 - 20:19:09

Anonymní napsal ...

stavik napsal ...

Trochu odbocim. Jake otacky by mely byt pro benzinaky?


asi ti to nìkdo øekne pøesnìji, ale urèitì by to mìlo být 2000-5000, záleží na stylu jízdy, na výrobci motoru, poètu válcù atd.
Já jsem teï byl mìsíc v Kanadì a jezdil jsem tam s 6válcem automatem (pontiac Grand Am) a dost mne pøekvapilo, že toèil 1000-2000 otáèek pøi bìžné jízdì, spíš pod 1500. Jak mìl otáèkomìr 2000, tak už øadil výš. Vlastnì je to logický, pokud má víc válcù, tak nemusí tolik toèit.
Jinak tøeba motory Honda (mìl jsem Cicvic 1,4) maj rády hodnì vysoké otáèky, pøi 6000 si vrnìl blahem, já mam radši nižší otáèky



Zajimalo by me to konkretne o mem vozu. viz podpis. Dik
verstappen
Odeslal: Tuesday 15 August 2006 - 20:12:02

Legend napsal ...

Anonymní napsal ...

stavik napsal ...

Trochu odbocim. Jake otacky by mely byt pro benzinaky?


asi ti to někdo řekne přesněji, ale určitě by to mělo být 2000-5000, záleží na stylu jízdy, na výrobci motoru, počtu válců atd.
Já jsem teď byl měsíc v Kanadě a jezdil jsem tam s 6válcem automatem (pontiac Grand Am) a dost mne překvapilo, že točil 1000-2000 otáček při běžné jízdě, spíš pod 1500. Jak měl otáčkoměr 2000, tak už řadil výš. Vlastně je to logický, pokud má víc válců, tak nemusí tolik točit.
Jinak třeba motory Honda (měl jsem Cicvic 1,4) maj rády hodně vysoké otáčky, při 6000 si vrněl blahem, já mam radši nižší otáčky


To řazení je tak normální, stejně mi řadilo Scorpio 2.9 i Honda legend 3.2 (automaty). Když je malé zatížení, tak to řadí na menších otáčkách motoru a krouťák si to vezme. Stačí trochu sešlápnout plyn a hned to řadí třeba při 4500, nebo sešlápnout kick-down a vystřeli to jak z praku Když teď jezdimk s manuálním řazením tak jezdím spíš na 1500 otáček, dokonce mi připadá že při 2500 to víc žere.

no tak KICK-DOWN jsem si tam dovolit nemohl a ani nechtěl, páč tam 99% řidičů dodržuje rychlosti a já nechtěl aby mi to nějak rychle vylítlo
Anonymní
Odeslal: Tuesday 15 August 2006 - 20:09:23

Legend napsal ...

Anonymní napsal ...

stavik napsal ...

Trochu odbocim. Jake otacky by mely byt pro benzinaky?


asi ti to někdo řekne přesněji, ale určitě by to mělo být 2000-5000, záleží na stylu jízdy, na výrobci motoru, počtu válců atd.
Já jsem teď byl měsíc v Kanadě a jezdil jsem tam s 6válcem automatem (pontiac Grand Am) a dost mne překvapilo, že točil 1000-2000 otáček při běžné jízdě, spíš pod 1500. Jak měl otáčkoměr 2000, tak už řadil výš. Vlastně je to logický, pokud má víc válců, tak nemusí tolik točit.
Jinak třeba motory Honda (měl jsem Cicvic 1,4) maj rády hodně vysoké otáčky, při 6000 si vrněl blahem, já mam radši nižší otáčky


To řazení je tak normální, stejně mi řadilo Scorpio 2.9 i Honda legend 3.2 (automaty). Když je malé zatížení, tak to řadí na menších otáčkách motoru a krouťák si to vezme. Stačí trochu sešlápnout plyn a hned to řadí třeba při 4500, nebo sešlápnout kick-down a vystřeli to jak z praku Když teď jezdimk s manuálním řazením tak jezdím spíš na 1500 otáček, dokonce mi připadá že při 2500 to víc žere.


to je překvapující _; , samozřejmě, když to jde, je dobré držet otáčkoměr zkrátka, a plyn jen polechtávat - benzin i nafta jdou drahý


Ale abych se trochu vrátil k tématu. Mám 2,0 DTi 16V a tam by mělo turbo zabrat při 1500? Mě se ale zdá že to trochu zabere až tak při 2500, zdá se mi to líný, tak doufám, že mi někdo tady neřeknete že je turbo v háji (najeto 73000), ale jen mám špatně seštelovanou nohu

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0499 sec,0.0165 z toho dotazů.