Témata příspěvků | |
jirka | čau lidi,chci se s vámi podělit o dobrý výsledek ve zvyš. výkonu: vybrousil jsem hliníkový díly sání vršek i spodek pomocí kotoučků se šmirglem jsem zvětšil prům.v nejužším místě ze 33 na 35 mm a vyleštil.Restriktor u škrticí klapky jsem rozšířil pilníkem o tu část která přesahovala dovnitř a důkladně jsem vyčistil a vyplách sání i plastovou rouru od airboxu nejdřív benzínem a pak CARLANem na čišť. motorů.Ani byste nevěřili,že z toho bylo půl kýblu bordelu.Ještě dostala novej vzducháč, odsávání z motoru jsem vyved normálně ven a vymazal jsem ŘJ.Je to fakt znát, od 3tis. táhne teď skvěle a na stejným úseku v kopci o 15 víc. |
Poslední odpovědi | |
Martas | Anonymní napsal ... No odpojením mínusu od baterky přes noc, jak jsem se dočetl v servis. manuálu,nebo kde, každopádně tohle dělám po všech úpravách, ECU si prej pak načte nový údaje.Jirka U Opela si nic jinyho nenacte pac Opel nema "samoucici" se ECU, takze odpojenim pouze "zapomene" nactene zavady. A staci ji odpojit na chvili (5 - 10 minut) .... |
Anonymní | No odpojením mínusu od baterky přes noc, jak jsem se dočetl v servis. manuálu,nebo kde, každopádně tohle dělám po všech úpravách, ECU si prej pak načte nový údaje.Jirka |
Martas | qpc napsal ... jak vymazal ŘJ? Co treba tim CARLANem na čišť. motorů _; |
qpc | jak vymazal ŘJ? |
dada | ....tomu říkám tuning _; auto si chrochtá a řidič taky. U Trabanta se leštily přepouštěcí kanály. Pak taky svištěl taky jsem o tom uvažoval ale lenost zvítězila |