• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek :: Re: Mám OB a mám silenbloky podvozku posmrti
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Kulha
Odeslal: Friday 28 April 2006 - 10:25:19
Poradí mi někdo kde to nejlíp koupit ,aby to bylo kvalitní a ne moc drahý
Poslední odpovědi
rosta 0560
Odeslal: Wednesday 23 April 2008 - 00:28:21

ano, potvrzuju, poprvé jsem vše dotáhl ještě na zvedáku a po dvou letech jsem ty silentbloky měnil znova, byly odtržené.
JOB
Odeslal: Sunday 23 September 2007 - 18:27:22

freez napsal ...

Aha já tam mám trošku něco jiného , tam se asi žádný nastavení nekoná , proto mě nebylo jasný vo co go




JJ , takhle to má Omega A _;
freez
Odeslal: Sunday 23 September 2007 - 14:06:56

Aha já tam mám trošku něco jiného , tam se asi žádný nastavení nekoná , proto mě nebylo jasný vo co go

JOB
Odeslal: Sunday 23 September 2007 - 08:58:55

Freezi ten přední je taky nalisovanej a co se týče toho usazení do pùvodní polohy,tak to se týká toho předního a jemu podobným kdy silentblok nemá gumu po celém obvodu jako je tomu u zadního

freez
Odeslal: Sunday 23 September 2007 - 06:52:52

Super návod , taky se na to chystám a pořád mě tam právě strašilo to nalisování toho předního silentu , ale vidím že to až tak strašný není , ten zadní koukám nalisovaný není takže v poho , jen jsem trochu nepobral to že se má silent usadit stejně jako původní a označit ? nějak nechápu kde co jak proč
JOB
Odeslal: Saturday 22 September 2007 - 20:06:42

Legend napsal ...

Ještě bych upřesnil, že přední šrouby na ramenech by se měly úplně dotáhnout až po spuštění auta na kola, aby nebyl silentblok trvale v pnutí, tím jak se auto spustí na zem, pak by se předčasně opotřeboval.

tak tak a krom toho se má nový silent. usadit stejně jako byl původní,takže si to nezapomenout označit.
Legend
Odeslal: Saturday 22 September 2007 - 19:07:51

Ještě bych upřesnil, že přední šrouby na ramenech by se měly úplně dotáhnout až po spuštění auta na kola, aby nebyl silentblok trvale v pnutí, tím jak se auto spustí na zem, pak by se předčasně opotřeboval.
JOB
Odeslal: Saturday 22 September 2007 - 18:57:08

Takže jsem dnes vyměnil zadní silentbloky na předních ramenech a zde je pro představu malá reportáž
Takže sundáme kolo a auto pořádně podložíme,opravdu nedoporučuju pokračovat na originál zvedáku.Je potřeba si připravit Klíč č. 13,2x18,2x21 potom pilku na železo, kladivo a nejakej vyrážecí trn.
Pak sundáme brzdič a jeho držák.




Na to potřebujeme klíč č.13 a 18. Potom musíme sundat samotné rameno které drží na třech šroubech


Jeden šroub drží čep a na to potřebujeme dvě 18 a kladivo + vyrážecí trn.


Na další dva šrouby potřebujeme dvě 21.
Pak už rameno vysápeme z pod auta a daný silentblok kladivem vyrazíme ven.Toto je zadní silentblok na předním rameni , ale dá se to použít i na jiných silentblocích.


Po silentbloku nám tam zůstane kovový obal který musí pryč.Nejlepší zpùsob je ho rozříznout a pak půjde lépe vyrazit.


No a teď už jen namazat jak nový silentblok tak i otvor nejakým lubrikantem no a natlučem nový silentblok na své místo. Samozřejmě kdo má tlakový lis tak to má jednodušší,ale tohle se dá prakticky zvládnout na parkovišti.


Teď vrazíme rameno zpět na své místo a opět všechno podotahujeme,nasadíme držák brzdiče,brzdič atd....
Případné dotazy rád zodpovím _;



No snad to někomu pomůže.
Legend
Odeslal: Tuesday 18 September 2007 - 13:49:04

Vymlácený silentblok se od nového liší většinou tím, že guma je provozem ztvrdlá, částečně rozpadlá, uvolněná od kovového pouzdra silentbloku a nevyrovnává rázy plynulým pohybem, tak jako nový silent, který pevně pruží. U vymláceného ta vůle nebude o tolik větší, ale rázy skoro nejsou tlumené a jsou přenášeny ramenem do nápravnice skoro v plné síle, pak to nahlas mlátí.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0537 sec,0.0066 z toho dotazů.