Témata příspěvků | |
Kulha | Poradí mi někdo kde to nejlíp koupit ,aby to bylo kvalitní a ne moc drahý |
Poslední odpovědi | |
rosta 0560 | ano, potvrzuju, poprvé jsem vše dotáhl ještě na zvedáku a po dvou letech jsem ty silentbloky měnil znova, byly odtržené. |
JOB | freez napsal ... Aha já tam mám trošku něco jiného , tam se asi žádný nastavení nekoná , proto mě nebylo jasný vo co go JJ , takhle to má Omega A _; |
freez | Aha já tam mám trošku něco jiného , tam se asi žádný nastavení nekoná , proto mě nebylo jasný vo co go |
JOB | Freezi ten přední je taky nalisovanej a co se týče toho usazení do pùvodní polohy,tak to se týká toho předního a jemu podobným kdy silentblok nemá gumu po celém obvodu jako je tomu u zadního |
freez | Super návod , taky se na to chystám a pořád mě tam právě strašilo to nalisování toho předního silentu , ale vidím že to až tak strašný není , ten zadní koukám nalisovaný není takže v poho , jen jsem trochu nepobral to že se má silent usadit stejně jako původní a označit ? nějak nechápu kde co jak proč |
JOB | Legend napsal ... Ještě bych upřesnil, že přední šrouby na ramenech by se měly úplně dotáhnout až po spuštění auta na kola, aby nebyl silentblok trvale v pnutí, tím jak se auto spustí na zem, pak by se předčasně opotřeboval. tak tak a krom toho se má nový silent. usadit stejně jako byl původní,takže si to nezapomenout označit. |
Legend | Ještě bych upřesnil, že přední šrouby na ramenech by se měly úplně dotáhnout až po spuštění auta na kola, aby nebyl silentblok trvale v pnutí, tím jak se auto spustí na zem, pak by se předčasně opotřeboval. |
JOB | Takže jsem dnes vyměnil zadní silentbloky na předních ramenech a zde je pro představu malá reportáž Takže sundáme kolo a auto pořádně podložíme,opravdu nedoporučuju pokračovat na originál zvedáku.Je potřeba si připravit Klíč č. 13,2x18,2x21 potom pilku na železo, kladivo a nejakej vyrážecí trn. Pak sundáme brzdič a jeho držák. Na to potřebujeme klíč č.13 a 18. Potom musíme sundat samotné rameno které drží na třech šroubech Jeden šroub drží čep a na to potřebujeme dvě 18 a kladivo + vyrážecí trn. Na další dva šrouby potřebujeme dvě 21. Pak už rameno vysápeme z pod auta a daný silentblok kladivem vyrazíme ven.Toto je zadní silentblok na předním rameni , ale dá se to použít i na jiných silentblocích. Po silentbloku nám tam zůstane kovový obal který musí pryč.Nejlepší zpùsob je ho rozříznout a pak půjde lépe vyrazit. No a teď už jen namazat jak nový silentblok tak i otvor nejakým lubrikantem no a natlučem nový silentblok na své místo. Samozřejmě kdo má tlakový lis tak to má jednodušší,ale tohle se dá prakticky zvládnout na parkovišti. Teď vrazíme rameno zpět na své místo a opět všechno podotahujeme,nasadíme držák brzdiče,brzdič atd.... Případné dotazy rád zodpovím _; No snad to někomu pomůže. |
Legend | Vymlácený silentblok se od nového liší většinou tím, že guma je provozem ztvrdlá, částečně rozpadlá, uvolněná od kovového pouzdra silentbloku a nevyrovnává rázy plynulým pohybem, tak jako nový silent, který pevně pruží. U vymláceného ta vůle nebude o tolik větší, ale rázy skoro nejsou tlumené a jsou přenášeny ramenem do nápravnice skoro v plné síle, pak to nahlas mlátí. |