• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo tuning :: Re: 2.0 do Corsy B
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Ozzy_TCO
Odeslal: Tuesday 25 April 2006 - 21:40:54
Zdar lidičky. Mám Corsu B sport 1.6 16v. Tak nějak mi přišlo na mysl, že bych chtěl do ní 2.0 8V nebo 2.0 16V .. Nemusíte mi říkat, že je to blbost a proč zasahovat do auta a že to je v rozporu s technickými parametry.. tohle tady nechci slyšet. Jestli je někdo, kdo s tím má zkušenosti, ať se ozve.. Je mi jasné, že původní elektrika půjde ven a nahradí ji i s jednotkou ta z příslušného motoru.. Jde mi o to zjistit, jak je to s uchycením a převodovkou...Děkuji

Ozzy_TCO Odkaz
Poslední odpovědi
Jiřik
Odeslal: Friday 29 February 2008 - 10:52:02

Čau ty videa to je fakt POWER! Nicméně rozdíl C20NE versus X16XEL v maximálním výkonu je zanedbatelnej. Pokud máš motor v pořádku tak ho nevyndavej, auto prodej a kup něco potkanýho nebo zadřenýho a pokusy dělej na tom.2.0 je mnohem těžší a když jsem měl 16xel v astře tak mi 2.0 osmiventil ujel sotva pár metrů a to jen na rozjezdu.Maximálku má vyšší, protože F16WR má dlouhý převody.
WISAStar
Odeslal: Thursday 28 February 2008 - 20:46:40

Odkaz
WISAStar
Odeslal: Thursday 28 February 2008 - 20:39:25

idealni motor je z kadeta GSi 16V ten ma 110 kW a to korzu docela rozhejbe... 2.0 turbo z kalibry nesezenes ale tech 150 kW by trhalo karoserii

Ja mam v ax 1.4 GT 62 kW a docela to na tech 750 kg leti. maximalka je nekde lehce nad 200. ale muj rekord zatim jenom 170 pak sem se bal
JOB
Odeslal: Thursday 28 February 2008 - 19:38:53

Kluci přestavujte si auta jak chcete ,ale nezapomínejte na jednu věc . Rozjet auto umý každej blbec ale zastavit to už je horší. Proč se v týhle republice vždycky při přestavbě začíná motorem ? Viděl jsem i Š-120 s motorem z Audi ale k čemu když na to nemá stavěnej podvozek ?
Berry
Odeslal: Thursday 28 February 2008 - 09:09:58

Udelej jen drzaky a ty poloosy prevodovku muzes nechat F16 je idela k tomu, provereno ze zkusenosti, kdyz ybs daval F20 tak se tam musi neco jeste bastlit, jinak pak nahodis motor a zapoji el a je to, dla bych tam byt tebou C20XE mel sjem to v kadettu upraveny v nemecku Steimetzem a jezdilo to paradne a s corsou to bude delat teprv divi, jeden znamy ma tento motor oficilane zmereni 190koni a ma to v Tigre A a je to masakr
JOB
Odeslal: Tuesday 25 April 2006 - 22:12:59

No já nemyslím že by z 1,6 pasovala převodovka na 2,0
Ozzy_TCO
Odeslal: Tuesday 25 April 2006 - 21:53:38

Jojojo taktaktak

Brzdy jo , poloosy jo....

Jen právě jak je to s převodovkou... a tím uchycením... . Sedí převodovka na motor z Calibry 2.0 8V ?
JOB
Odeslal: Tuesday 25 April 2006 - 21:48:04

NO tak když tohle všechno víš tak už jenom převaříš držáky motoru a převodovky.Pak patrně budeš muset vyměnit i poloosy s čímš souvisí i náboje kol.Pak bych asi nezapomínal na to že dvoulitr bude mít úplně jiný brzdy.
Ale jak píšeš sám ,řekl bych že je to blbost,protože levnější a a rychlejší bude si koupit jiný auto.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0674 sec,0.0238 z toho dotazů.