Témata příspěvků | |
Karllos | Ahoj všichni.Mám VB X20DTH a včera za jízdy mi spadly otáčky na 1200 ,po zastavení jsem se už nerozjel.Volnoběh držel,ale na rozjetí to nemělo dost sil.Po výměně naftového filtru to už nenatočím vůbec.V servisu se na nic neptali a už mi chtěli atomaticky měnit čerpadlo,ale to se mi nezdá.Že by odešlo ze dne na den? Nemůže tam být něco jiného? |
Poslední odpovědi | |
Colommbo | Zkušeného diagnostika na sedadlo spolujezdce s napíchnutým noťasem na klíně a sledovat live data za jízdy... |
jara89 | Ahoj všicni. Mám opel cdti 110 kw nastartování jde bez problémů ale při rozjíždění se mi skube jako by tam nešla štáva. Když se mi ji podaří roztáhnout nad 60 km/h tak už to nedělá .Nevím si rady. Máte s tím někdo zkušenosti?? |
kraken | ked je zavzdusnene treba zaliat pal filter az po vrch . potom nech ti niekdo startuje a postupne odtiahnes 4 sroby ventily az pokim nevide skazdeho vzduch a nafta potom zatiahnes a auto musi ist . tie ventily su hnet pod prepadovymi hadickami . |
Čelda | Anonymní napsal ... igi napsal ... Ešte raz sa chcem opýtať všetkých ktorý menili palivový filter.Dá sa vymeniť aj tak aby sa nezavzdušnil system,alebo po každej výmene je nutné ovzdušniť ? Keď ano tak ako.Ďakujem. Mám VeBe X20DTL r.v.1997 Sežeň si dva peány,kterejma zaškrtíš obě hadičky z pal.filtru a ten vyndej.Novej filtr naplň naftou až po okraj a připoj .Popřípadě připoj jen jednou stranou a dolej ho a pak připoj druhou stranu a je to.Žádný zavdušnění nehrozí. _; Můj příspěvek,zapoměl jsem se kliknout.sorry. |
Anonymní | igi napsal ... Ešte raz sa chcem opýtať všetkých ktorý menili palivový filter.Dá sa vymeniť aj tak aby sa nezavzdušnil system,alebo po každej výmene je nutné ovzdušniť ? Keď ano tak ako.Ďakujem. Mám VeBe X20DTL r.v.1997 Sežeň si dva peány,kterejma zaškrtíš obě hadičky z pal.filtru a ten vyndej.Novej filtr naplň naftou až po okraj a připoj .Popřípadě připoj jen jednou stranou a dolej ho a pak připoj druhou stranu a je to.Žádný zavdušnění nehrozí. _; |
igi | Ešte raz sa chcem opýtať všetkých ktorý menili palivový filter.Dá sa vymeniť aj tak aby sa nezavzdušnil system,alebo po každej výmene je nutné ovzdušniť ? Keď ano tak ako.Ďakujem. Mám VeBe X20DTL r.v.1997 |
Igi | Yper napsal ... Zavzdušněné čerpadlo se pozná kromě jiného také tak, že při zapnutém startéru vydává motor úplně jiný zvuk - jde jaksi lehčeji a není slyšet to tzv. klapání - to je zavzdušněné čerpadlo. Kdo byl vloni na podzim ve Štokách, tak ten zvuk slyšel u mého auta, když se mi to celé zavzdušnilo a já točil a točil, než nafta dorazila! ?lola Startér s motorem prostě točil viditelně lehčeji. Mně se při zapnutém klíčku od vlastního čerpadla neozývá žádný zvuk! Jediné jakoby vrnění je slyšet od solenoidů - dva jsou vpravo (při pohledu čelně) a jeden je za turbem. Mám dojem, že přímo z čerpadla nemůže být slyšet nic! Alespoň u mne není! Je tam jeden elektroventil, který otevírá naftu do vlastního čerpadla a jinak slouží vlastně jako chcípák motoru. Když se vypne klíček v zapalování, tak el. ventil odstaví naftu a auto zdechne! Podíval bych se možná na něj - tedy pokud je na co koukat a případně na to, zda na jeho kontaktech je při zapnutém zapalování napětí - měří se přívod a kostra - jedná se o jeden drát, ale asi bude ve svazku s haldou dalších drátů, kterými ŘJ kontroluje chod vstřikovacího čerpadla. Tedy myslím. Yper poraď prosím ako vymeniť palivovy filter u toho motora ako maš ty aby som nezavzdušnil systém ?ak sa zavzdušní ako spoľahlivo ovzdušniť ?Dík za radu. P.S Aký typ filtra tam je ? |
Karllos | Tak záhada je vyřešena.Bohužel je prý vadná řídicí jednotka čerpadla. |
Yper | Zavzdušněné čerpadlo se pozná kromě jiného také tak, že při zapnutém startéru vydává motor úplně jiný zvuk - jde jaksi lehčeji a není slyšet to tzv. klapání - to je zavzdušněné čerpadlo. Kdo byl vloni na podzim ve Štokách, tak ten zvuk slyšel u mého auta, když se mi to celé zavzdušnilo a já točil a točil, než nafta dorazila! ?lola Startér s motorem prostě točil viditelně lehčeji. Mně se při zapnutém klíčku od vlastního čerpadla neozývá žádný zvuk! Jediné jakoby vrnění je slyšet od solenoidů - dva jsou vpravo (při pohledu čelně) a jeden je za turbem. Mám dojem, že přímo z čerpadla nemůže být slyšet nic! Alespoň u mne není! Je tam jeden elektroventil, který otevírá naftu do vlastního čerpadla a jinak slouží vlastně jako chcípák motoru. Když se vypne klíček v zapalování, tak el. ventil odstaví naftu a auto zdechne! Podíval bych se možná na něj - tedy pokud je na co koukat a případně na to, zda na jeho kontaktech je při zapnutém zapalování napětí - měří se přívod a kostra - jedná se o jeden drát, ale asi bude ve svazku s haldou dalších drátů, kterými ŘJ kontroluje chod vstřikovacího čerpadla. Tedy myslím. |