Témata příspěvků | |
pzeleznik | Ahoj vespolek, udelal jsem si radost a do svého mazlíka (teda až po své prítelkyni) jsem si porídil novou hlavici radíci páky zn.Issota, bohužel když jsem ji chtel vymenit, tak tu starou nemohu sundat.Když jsem mel OVA tak tam stacilo zabrat pootocením a povolila ale tahle né a né povolit a nechtel bych neco urvat.Teda když to po sobe ctu, tak nevím, ale mluvím tady porád o hlavici radící páky, to jenom pro prípadné vtipálky |
Poslední odpovědi | |
dada | .....táhne táhne vytáhnout nemůže, i zavolal na pomoc přítelkyni a ta ?lola |
pzeleznik | jasne že pro zvedačku _; |
qpc | síla,ještě vetší síla a neskutečně velká síla,pak se dílo podaří.jinak doufám,že tu hlavici máš na typ OPEL,tj je dole rozšířená,aby se k ní mohl zvedat ten kroužek na zpátečku,nějaké typy nelze dávat,pak bys zaplakal.. |
JOB | Podle katalogu EPC je to jeden kus ,takže asi jedině zničit. |
pzeleznik | to je docela povzbuzující poznatek, no nejspíš originál přijde k úrazu jestli nekdo ješte nehodí nejaký postreh |
qpc | když jsem to kdysi rval v B Vectře ,myslel jsem,že to nahoru vytáhnu i s převodovkuo,doufám,že u Zafiry je to stejné.. |
pzeleznik | jak moc hrubá??? to není žádná finta? teď me napadá, nešlo by to povolit treba horkovzdušnou pistoly nabo fénem? |
qpc | nám je jasné,že nerveš přítelkyni za hlavu.Nicméně,u Oplika je hlavice prostě nalisovaná,jediná možnost je hrubá síla.. |