• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor :: Re: Váha vzduchu ( snímač objemového množství vzduchu) u C20NE - hodnoty odporu
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Stef
Odeslal: Sunday 12 March 2006 - 21:16:51
Ahoj lidi,
dneska jsem si zkoušel preventivně přeměřit odpory na jednotlivých kontaktech váhy vzduchu podle knížky Jak na to. A vyšly mi úplně nějaký podivný hodnoty _rendek Lítalo to třeba o 5 kiloohmů jinak... Tak teď nevím, jestli mají překlep v knížce a nebo je úplně v ... Nevíte někdo kolik mají být?? Jako na chodu motoru to nijak nepoznám. Zdá se, že běží úplně v pohodě a kontrolka závady nesvítí Jsem z toho úplně zmatenej
Poslední odpovědi
jaja
Odeslal: Wednesday 14 January 2015 - 19:35:46

zdravím,tak mam tu váhu tady na stole a na určitých svorkách jsem naměřil tyto hodnoty.
svorka 1-4=25,2 Kohm
2-3=46,5 Kohm
1-2=45,8 Kohm
1-3=0,74 Kohm
3-4=26,0 Kohm
2-4= 74,1Kohm
tak mam obavu,že ty hodnoty jsou asi špatné ,nemužu to porovnat,na 2,5v6 C, jsem tady zádné hodnoty nenašel.MUŽE NEKDO PORADIT? DÍK
jaja
Odeslal: Tuesday 13 January 2015 - 19:32:11

oplaci neví tady někdo hodnoty vahy vzduchu na 2,5v6 r.v.2000 bosch č.280217519 v ohm. kolik by se mělo naměřit na jednotlivých konektorech,1,2,3,4.Dík za odpovědi
Stef
Odeslal: Monday 13 March 2006 - 13:41:52

Václav GT napsal ...
2 Stef: už to vidím. To jsou údaje k Motroniku ML 4.1, proto jsem je neuložil do své paměti. Já mám M 1.5 a mé materiály se tedy týkají této ECU. Jakou máš ty? Večer ti mail něco pošlu.


Dle knížky se motronic ML4.1 dělal do roku 89, já mám rok 95, poslední Ačkovou Vectru. Měla by tam být Motronic M1.5. Přímo na ni jsem se nedíval, ale díval jsem se na škrtící klapku. Je na ni potenciometr a ten měli jen M1.5. Jen se teda divím, že to v té knížce nenapíší, jestli je v těch váhách rozdíl... pak to pomalu člověk pokládá za vadný díl a přitom je to jen tisková chyba. Ještě jsem si našel na netu nějaké další info. Je to v angličtině a jsou v tom všechny možný hodnoty napětí, frekvence a cykly M1.5 (ale chybí tam odpory). Jenže všechno si člověk sám preventivně neproměří a navíc je to časově dost náročný...
Anonymní
Odeslal: Monday 13 March 2006 - 13:41:39

Václav GT napsal ...
2 Stef: už to vidím. To jsou údaje k Motroniku ML 4.1, proto jsem je neuložil do své paměti. Já mám M 1.5 a mé materiály se tedy týkají této ECU. Jakou máš ty? Večer ti mail něco pošlu.


Dle knížky se motronic ML4.1 dělal do roku 89, já mám rok 95, poslední Ačkovou Vectru. Měla by tam být Motronic M1.5. Přímo na ni jsem se nedíval, ale díval jsem se na škrtící klapku. Je na ni potenciometr a ten měli jen M1.5. Jen se teda divím, že to v té knížce nenapíší, jestli je v těch váhách rozdíl... pak to pomalu člověk pokládá za vadný díl a přitom je to jen tisková chyba. Ještě jsem si našel na netu nějaké další info. Je to v angličtině a jsou v tom všechny možný hodnoty napětí, frekvence a cykly M1.5 (ale chybí tam odpory). Jenže všechno si člověk sám preventivně neproměří a navíc je to časově dost náročný...
Václav GT
Odeslal: Monday 13 March 2006 - 13:25:48

2 Stef: už to vidím. To jsou údaje k Motroniku ML 4.1, proto jsem je neuložil do své paměti. Já mám M 1.5 a mé materiály se tedy týkají této ECU. Jakou máš ty? Večer ti mail něco pošlu.
Stef
Odeslal: Monday 13 March 2006 - 13:00:21

To jsem byl opět já. Zase jsem se zapomněl podepsat
Ještě malý dodatek. Při měření mezi svorkama 2 - 4 tam píší, že náporová klapka má být otevřená až na doraz
Anonymní
Odeslal: Monday 13 March 2006 - 12:56:27

Václav GT napsal ...
Stef napsal ...
....preventivně přeměřit odpory na jednotlivých kontaktech váhy vzduchu podle knížky Jak na to.

No sláva, konečně nějaký výzkumník s tímto motorem. Kde jsi to v té knížce viděl? Já mám 3.vydání z r.1999 a nic takového jsem tam nenašel. Mám však jiné hodnoty - napětí na kontaktech váhy vzduchu:
zapnuté zapalování 0,2-0,3 Voltů
volnoběh 0,5-1,5
2000 ot. 1,75-2,25
3000 ot. 2,0-,25
náhlá akcelerace 3,0-4,5 (snap accelerate)
plný knedlík 4,5+
Vztahuje se to na Motronic 1.5, napájecí napětí je 5 Voltů.
Mám k tomu víc hodnot, jestli chceš, napiš svůj email.


Já už se bál, že to tady nikoho nezajímá Mám vydání z roku 1995 a je to v části nazvané "vstřikovací zařízení". Píší tam:
Odpor měřiče vzduchu při + 20 °C
Svorka 2 - 4 .... 2500 Ohmů
Svorka 3 - 4 .... 300 - 500 Ohmů
Svorka 1 - 4 .... 270 - 520 Ohmů
Čidlo teploty nasávaného vzduchu pro 15 - 30 °C
Svorka 5 - 4 .... bez údaje (asi není, na káblu taky není)

Můj e-mail je Email . Jestli máš tyto věci v digitální podobě, tak mi to prosím pošli. Já ti pošlu zase tu moji verzi. Opravdu mi to nějak nesedělo a připadá mi to podivný...
mikele_g
Odeslal: Monday 13 March 2006 - 11:59:51

taktiez by ma taujimalo, bud taky dobry : Email
dakujem
Václav GT
Odeslal: Monday 13 March 2006 - 07:55:25

Stef napsal ...
....preventivně přeměřit odpory na jednotlivých kontaktech váhy vzduchu podle knížky Jak na to.

No sláva, konečně nějaký výzkumník s tímto motorem. Kde jsi to v té knížce viděl? Já mám 3.vydání z r.1999 a nic takového jsem tam nenašel. Mám však jiné hodnoty - napětí na kontaktech váhy vzduchu:
zapnuté zapalování 0,2-0,3 Voltů
volnoběh 0,5-1,5
2000 ot. 1,75-2,25
3000 ot. 2,0-,25
náhlá akcelerace 3,0-4,5 (snap accelerate)
plný knedlík 4,5+
Vztahuje se to na Motronic 1.5, napájecí napětí je 5 Voltů.
Mám k tomu víc hodnot, jestli chceš, napiš svůj email.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0821 sec,0.0506 z toho dotazů.