• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér :: Re: Páčka s ovládáním tempomatu
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
X3
Odeslal: Tuesday 28 February 2006 - 09:54:30
Zdar, dal jsem si inzerat do annonce ze shanim packu s ovladanim tempomatu pro OB "C" a ozval se mi manik od Mostu ze ji asi ma, ale z omahy 98. Ale ze to je jako celek, leva i prava packa dohromady i s plastem kolem volantu ??? Nejak nechapu - navic to mi urcit namontovat nepujde, OB pred a po faceliftu se docela uvnitr lisi... jak je to stou packou, to prece musi byt jen plastovej klacek (s kloubem ?) z keryho trci naky draty! Ci ne ???

Jinak - podle posledni zkusenosti se dusledne OB a O"C" lisi kde v cems vevnitr... zadni popelnik do dveri ani roletka do kufru kompatibilni nejsou... resp - u ty roletky, moje O"C" 2002 ma na kolejnickach rovny zuby, starsi OB (ale nevim jestli vsechny) maji zuby sikmy... na vrakaci v Plzni v Cernicich roletku se sikmejma zubama maji... sedivou
Poslední odpovědi
JOB
Odeslal: Sunday 24 September 2006 - 22:41:47

Tak jsem dnes koupil konečně páčku, dokonce od člověka co uvádí X3 úplně na začátku.Je to super _; Cena 600,- kč
Legend
Odeslal: Thursday 13 July 2006 - 07:14:33

JOB napsal ...

Legend napsal ...

Dnes jsem konečně koupil páčku tempomatu a chodí to skvěle. Mám třítlačítkové provedení, můžete někdo napsat, jak se ovládá? Zatím jsem zjistil jak ho zapnout/vypnout, ale nevím přesně jak přidávat a ubírat rychlost.

No a jak je to s těma pinama? Jsou jenom dva nebo čtyři ? A to číslo by nebylo ?

Jsou tam jen 2 piny. Na číslo páčky se ještě podívám, až půjdu do auta.
JOB
Odeslal: Wednesday 12 July 2006 - 21:00:26

Legend napsal ...

Dnes jsem konečně koupil páčku tempomatu a chodí to skvěle. Mám třítlačítkové provedení, můžete někdo napsat, jak se ovládá? Zatím jsem zjistil jak ho zapnout/vypnout, ale nevím přesně jak přidávat a ubírat rychlost.

No a jak je to s těma pinama? Jsou jenom dva nebo čtyři ? A to číslo by nebylo ?
mates
Odeslal: Wednesday 12 July 2006 - 09:14:58

Kopa: jo jo...ale myslím, že to skáče po 2km (zkušenost + uživ. příručka str. 159 ), jinak tak nějak.
KopA
Odeslal: Tuesday 11 July 2006 - 19:59:05

Legend napsal ...

Dnes jsem konečně koupil páčku tempomatu a chodí to skvěle. Mám třítlačítkové provedení, můžete někdo napsat, jak se ovládá? Zatím jsem zjistil jak ho zapnout/vypnout, ale nevím přesně jak přidávat a ubírat rychlost.


Ovlada se to takhle: zapnout=podrzet chvili I (horni tlac. vpredu) mackat na pozadovane rychlosti pak ji to udrzuje. Pridat 5km=stisknout kratce I (horni tlac. vpredu) ubrat 5km=stisknout kratce R (horni tlac. vzadu tedy bliz k sobe jako k ridici). Vypina se 0-chvilicku podrzet (dolni tlac.) nebo seslapnutim brzdy nebo spojky (osobne brknu o brzdu). Pokud je tempomat vyplej a byl predtim v provozu tak kratkym stiskem R se zapne a vyvola se predtim nastavena rychlost auto samo zrychli nabo zpomali (takova pamet) delsim stiskem R se to vymaze.

Takhle to funguje teda aspon u VectryB ale myslim ze u Omegy to bude stejny pokud mas tu packu s dvema podlouhlejma tlacitkama nad sebou kde to horni je kolibka a funguje za dve tlacitka (celkem teda 3 jak si doufam psal).
Dmcd
Odeslal: Tuesday 11 July 2006 - 15:59:27

Yper napsal ...

No, a to je to, co potřebuji vědět přesně - abych věděl, zda se do toho pustit, protože ve skutečnosti 2.0 DTi je stejný jako 2.0 Di, jen s tím rozdílem, že má možná silnější turbo (resp. možná silnější vnitřnosti v turbu, ale skříň je stejná i způsob přepouštění spalin - bohužel jsem to ještě neprověřoval - jsem lajdák) a navíc intercooler.


Jenze mam pocit ze kdyz jsem cucel do schemat, tak na 2.0Di je jina RJ nez na 2.0DTi a v tom prave muze byt zakopanej pes... RJ pro 2.0DTI a 2.2DTI je identicka, takze by problem nemel byt...
Yper
Odeslal: Tuesday 11 July 2006 - 15:09:25

No, a to je to, co potřebuji vědět přesně - abych věděl, zda se do toho pustit, protože ve skutečnosti 2.0 DTi je stejný jako 2.0 Di, jen s tím rozdílem, že má možná silnější turbo (resp. možná silnější vnitřnosti v turbu, ale skříň je stejná i způsob přepouštění spalin - bohužel jsem to ještě neprověřoval - jsem lajdák) a navíc intercooler.
Dmcd
Odeslal: Tuesday 11 July 2006 - 14:49:14

Yper napsal ...

Dodělávali jste už někdo tempomat do VéBé 2.0 Di či DTi?
Co nejdříve se podívám, zda mi tam nepřebývá nějaký konektor a případně kolik má drátů.
Hlavně mne ale zajímá, zda náhodou není zapotřebí tuto fci ještě doprogramovat u matlalů v Opelu - to by mne tedy celkem rozhodilo! ?lola


Ype mam takovej pocit ze na 2.0 Di je to potreba aktivovat ale na DTi uz asi ne (ma stejnou RJ jako Y22DTR(H))... Na 2.2DTi to potreba neni...
Yper
Odeslal: Tuesday 11 July 2006 - 13:58:28

Dodělávali jste už někdo tempomat do VéBé 2.0 Di či DTi?
Co nejdříve se podívám, zda mi tam nepřebývá nějaký konektor a případně kolik má drátů.
Hlavně mne ale zajímá, zda náhodou není zapotřebí tuto fci ještě doprogramovat u matlalů v Opelu - to by mne tedy celkem rozhodilo! ?lola

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0473 sec,0.0104 z toho dotazů.