Témata příspěvků | |
Skopek | Ahoj Lidi, posledních 14 dní mám problém se zadním stěračem, když ho pustím tak aby fungoval cyklovač tak se vypíná na různých místech a nemá stálou dráhu a ani nefunguje jeho dojezd do správné polohy, prostě zůstane vyset tam kde ho vypnu. Nevíte co stím? Dík za radu |
Poslední odpovědi | |
qpc | Skopek napsal ... Dekuju všem za rady, problém je už vyřešen. Byl to přeťatý kablík v husím krku u 3. dveří, ten černo-fialový. Mějte se no vida,tohle bejvaj právě skryté blbosti,hlavně,že to je Ok |
Skopek | Dekuju všem za rady, problém je už vyřešen. Byl to přeťatý kablík v husím krku u 3. dveří, ten černo-fialový. Mějte se |
Martas | radkin napsal ... no já měl tenhle problém kdysi na Peugeot 406 a bylo to relátko. No tak bych řekl že je tam asi víc možností. Zdravím Relatko je "rizeny" tim dobehovym kontaktem, jestlize mu to normalne beha ale pokazdy jinde zastavi tak to vidim na ten dobehovej kontakt ... Ale samozrejme muze mit relatko upalenej kontakt a proto to bezi jak chce. <span class='smallblacktext'>[ Upraveno Po úno 13 2006, 10:29 ]</span> |
radkin | no já měl tenhle problém kdysi na Peugeot 406 a bylo to relátko. No tak bych řekl že je tam asi víc možností. Zdravím |
Palic | jak uz receno, vycistit, seridit kontakt a pred smontovanim dat novou vazelinu......... (bez vazeliny se ten motorek casem obeha a budes muset pak dat jinej)......... |
Martas | radkin napsal ... ahoj no většinou to bývá špatným relátkem. Ja bych to spis videl na spatnej dobehovej kontakt v motorku sterace, ale jestli se s tim da neco delat neco jinyho nez vymenou celyho motorku nevim ... A;e nekdy to staci vycistit je tam obvykle hromada vazeliny. |
radkin | ahoj no většinou to bývá špatným relátkem. |