• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka :: Re: AT hladina oleje
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
David
Odeslal: Sunday 29 January 2006 - 12:33:17
Zdravím. Může mi někdo poradit, jak změřit olej v převodovce u 2,5TD 96. Měrku jsem nanašel.Začala se chovat podivně. Na 1-2 jede normálně a když má dát trojku, tak úplně stratí tah a motor si jde do otáček jak se mu zachce. Jak dosáhne vyšší rychloisti, tak 4 dá už bez problémů.
Poslední odpovědi
Nomike
Odeslal: Monday 30 January 2006 - 15:18:51

Na to označení Dexron II nebo III velkého bacha !!!! Obrovský rozdíl v ceně a navíc tu "trojku" má tak každá pátá benzinka ve velkém městě. Na venkov to ještě nedorazilo. NESMÍ SE TO ALE POMÍCHAT § Jinak je po AT (nesnáším němčinu). Na dotaz u nejmenovaného autorizovaného autosalonu OPEL mi vnucovali do mé MV6 Dexron II, že prý jim počítač nic jiného nepíše. Tak tam já už v životě nenechám vyměnit ani žárovku! V jiném (lepším) autorizáku mi to zvedli ochotně nad hlavu, olej zkontrolovali a NIC za to nechtěli. Ještě mi doporučili odborníky na AT v okolí - bylo to v Olomouci. Olej se skutečně kontroluje za běhu, ale tam tomu dokonce nechali točit kola ve vzduchu - tak nevím Jinak já jsem to kontroloval vždy na zemi. Teď mám vyvedenou hadičku do motoru a po dolití si to automaticky při jízdě přebytek odplivne a je tam přesně co má (konstrukce převzata ze starší AT, co ještě měla měrku)
Peha
Odeslal: Sunday 29 January 2006 - 21:20:30

Přesne tak,měří se při nastartovaným motoru.Olej v AT typ motoru 25DT je Dextron II E a X25DT je Dextron III !
Rob 2
Odeslal: Sunday 29 January 2006 - 18:00:52

Na pravé straně vany AG (mám rád němčinu ) je zátka. Při nastartovaném(!!!) motoru po prořazení AG tuto vyšroubovat a kapalina musí sahat po okraj (lehce vytékat). Jako u JAWY Měrku nehledej, protože není Je to dobře vyřešeno - musí se pod auto A ještě jednou upozorňuji, že AG se kontroluje při NASTARTOVANÉM motoru! To platí u AG obecně (aspoň já se zatím nesetkal s jiným způsobem)
David
Odeslal: Sunday 29 January 2006 - 13:55:25

A nevíš, kde se ten olej kotroluje? Možná ,že tam žádný není. Měrku jsem nenašel.
bruch
Odeslal: Sunday 29 January 2006 - 13:50:50

Zajed s tim na diagnostiku a tam ti poradi.Predesly majitel meho vozu ma vrakoviste na oply a rikal ze automaty vyrobene i v roce 2000 maji stejne problemy,tak nevim.Muze to byt i spatnym olejem,nikdy nevis co tam kdo pred tebou nalil.
David
Odeslal: Sunday 29 January 2006 - 13:15:40

Problém ja v tom, že se stím jezdit nedá. Studená jede jakžtakž dobře, ale jak se zahřeje, tak se stím nedá jet. Ato má zrychlení, asi tak jak koloběžka. Mámuž staršího automata rv.89 a ten má 250000km a jede jako hodinky
bruch
Odeslal: Sunday 29 January 2006 - 13:09:08

Mam podobny problem,me to dela jen kdyz je auto studene a nebo tak po trech hodinach jizdy.Mam prevodovku po go a zajel jsem za tim chlapem co to delal a rekl mi ze po mechanicke strance je uplne vpohode a ze je to problem elktroniky.Mozna nejaka drobna koroze v kablech a nebo nejak cidlo u plynoveho pedalu.Poradil ze mam vsechny kable postrikat nejakym sprejem a ze by to melo byt vpoho.Jenze kdyz zvednes auto tak se nedostanes ke vsem.Musis se stim naucit jezdit.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0729 sec,0.0357 z toho dotazů.