Témata příspěvků | |
David | Zdravím. Může mi někdo poradit, jak změřit olej v převodovce u 2,5TD 96. Měrku jsem nanašel.Začala se chovat podivně. Na 1-2 jede normálně a když má dát trojku, tak úplně stratí tah a motor si jde do otáček jak se mu zachce. Jak dosáhne vyšší rychloisti, tak 4 dá už bez problémů. |
Poslední odpovědi | |
Nomike | Na to označení Dexron II nebo III velkého bacha !!!! Obrovský rozdíl v ceně a navíc tu "trojku" má tak každá pátá benzinka ve velkém městě. Na venkov to ještě nedorazilo. NESMÍ SE TO ALE POMÍCHAT § Jinak je po AT (nesnáším němčinu). Na dotaz u nejmenovaného autorizovaného autosalonu OPEL mi vnucovali do mé MV6 Dexron II, že prý jim počítač nic jiného nepíše. Tak tam já už v životě nenechám vyměnit ani žárovku! V jiném (lepším) autorizáku mi to zvedli ochotně nad hlavu, olej zkontrolovali a NIC za to nechtěli. Ještě mi doporučili odborníky na AT v okolí - bylo to v Olomouci. Olej se skutečně kontroluje za běhu, ale tam tomu dokonce nechali točit kola ve vzduchu - tak nevím Jinak já jsem to kontroloval vždy na zemi. Teď mám vyvedenou hadičku do motoru a po dolití si to automaticky při jízdě přebytek odplivne a je tam přesně co má (konstrukce převzata ze starší AT, co ještě měla měrku) |
Peha | Přesne tak,měří se při nastartovaným motoru.Olej v AT typ motoru 25DT je Dextron II E a X25DT je Dextron III ! |
Rob 2 | Na pravé straně vany AG (mám rád němčinu ) je zátka. Při nastartovaném(!!!) motoru po prořazení AG tuto vyšroubovat a kapalina musí sahat po okraj (lehce vytékat). Jako u JAWY Měrku nehledej, protože není Je to dobře vyřešeno - musí se pod auto A ještě jednou upozorňuji, že AG se kontroluje při NASTARTOVANÉM motoru! To platí u AG obecně (aspoň já se zatím nesetkal s jiným způsobem) |
David | A nevíš, kde se ten olej kotroluje? Možná ,že tam žádný není. Měrku jsem nenašel. |
bruch | Zajed s tim na diagnostiku a tam ti poradi.Predesly majitel meho vozu ma vrakoviste na oply a rikal ze automaty vyrobene i v roce 2000 maji stejne problemy,tak nevim.Muze to byt i spatnym olejem,nikdy nevis co tam kdo pred tebou nalil. |
David | Problém ja v tom, že se stím jezdit nedá. Studená jede jakžtakž dobře, ale jak se zahřeje, tak se stím nedá jet. Ato má zrychlení, asi tak jak koloběžka. Mámuž staršího automata rv.89 a ten má 250000km a jede jako hodinky |
bruch | Mam podobny problem,me to dela jen kdyz je auto studene a nebo tak po trech hodinach jizdy.Mam prevodovku po go a zajel jsem za tim chlapem co to delal a rekl mi ze po mechanicke strance je uplne vpohode a ze je to problem elktroniky.Mozna nejaka drobna koroze v kablech a nebo nejak cidlo u plynoveho pedalu.Poradil ze mam vsechny kable postrikat nejakym sprejem a ze by to melo byt vpoho.Jenze kdyz zvednes auto tak se nedostanes ke vsem.Musis se stim naucit jezdit. |