• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor :: Re: tuha zima, Diesel nestartuje
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Nepto
Odeslal: Monday 23 January 2006 - 12:10:04
Zdravim

Tak udreli nam mrazy a rano som to uz nenatocil Co ma mimochodom az tak velmi netrapi, lebo som ostal doma a pracujem odtialto. Ale zajtra by som aj celkom rad do prace.

Kontrolky svietia, vsetko je v pohode, ked skrtnem klucikom tak vsetko je tak ako ma byt, motor pretaca, aj sa mi auto zatrasie ako by to uz malo nabehnut, ale nenabehne.

Par krat som to skusal, ale neprehanal som to, aby som nieco neposahal.

Nejake rady & hinty?
Opel Vectra B 2.0 DTi 74kW 100HP X20-DTH (1999)

Vdaka

Nepto
Poslední odpovědi
Anonymní
Odeslal: Saturday 24 October 2015 - 20:13:09

Sedni na skládačku a zopakuj si docházku do základní školy.
Skoro bych se vsadil, že to psal cikán.
Anonymní
Odeslal: Saturday 24 October 2015 - 19:24:15

Mam vectru c 2,2dti2002 a vim ze je baterka vimlacena nebo mislim ze nedobiji tak jsem startoval pres kabeli ale ted uz

kontrolka auto z viznacenim zamkem to je mobilizer comam delat





to nejde ani tak sviti mi
Yper
Odeslal: Wednesday 07 February 2007 - 07:59:56

Motor 2,0 Di je bez intercooleru
Motor 2,0 Dti má intercooler
Oba výše zmiňované motory mají stejný typ turba (konstrukčně). Výkon turba je omezován tzv. Wast-gate ventilem - jedná se o přepouštění spalin mimo turbínové kolo a tak dojde k omezení turba.
Motor 2,2 DTi má intercooler a navíc má turbo, jehož výkon je řízen tzv. proměnlivou geometrií statorových lopatek před turbínovým kolem - takže jde lépe od spodu. Všechny spaliny jdou vždy přes turbínové kolo, ale změna náklonu (úhlu) lopatek před turbínovým kolem určuje, jak turbo půjde do zátahu.
Takže i při nižších otáčkách motoru je zajištěno, že spaliny jdou na lopatky turbíny v optimálním záběrovém úhlu a turbo se rozbíhá už od cca 1000 ot/min.
Takže tak.
Anonymní
Odeslal: Tuesday 06 February 2007 - 15:40:53

X3 napsal ...

Jaky rozdil je mezi temi motory ja nevim, do Omegy B a "C" pokud vim v dieselu se 2.0 nedavala a jina auta ja v podstate neznam

akorad jsem se dnes pozoroval pri startu a pocital sekundy... no... do 5 sekund mozna neni uplne pravda... rekneme az tak max do 10 za studena....



Nie, ja som myslel 2.0 a 2.2 do Vectry samozrejme.
Ktory sa viac oplati,lebo uvazujem nad kupou tak, by som rad vedel, ci je v tom rozdiel, co sa tyka kvality, ci nahodou ta 2.2 nie je novsy motor alebo su rovnake.
Dik.
Tlumex
Odeslal: Tuesday 06 February 2007 - 15:06:15

X3 napsal ...


OK - nicmene... ted si vsimam, ze potize se startem zustavaji i kdyz uz neni takova kosa (! kolem nuly i nad nulou! ) - takze budto odesla dalsi zhavicka, nebo mi pada nafta... nebo to mozna souvisi s tim ze nafta v Tescobenzine je naka podezrele levna... 24,5 kc...



No esli tankujes na te benzince za univerzitou v tom hypermarketu tak se nediv je vyhlasena kvalitou phm! A tomu samozrejme odpovida ta cena
RRAAFF
Odeslal: Tuesday 06 February 2007 - 14:34:26

X3: V Omeze B byl 2,0DTI 74kw
X3
Odeslal: Tuesday 06 February 2007 - 14:06:34

Jaky rozdil je mezi temi motory ja nevim, do Omegy B a "C" pokud vim v dieselu se 2.0 nedavala a jina auta ja v podstate neznam

akorad jsem se dnes pozoroval pri startu a pocital sekundy... no... do 5 sekund mozna neni uplne pravda... rekneme az tak max do 10 za studena....
Anonymní
Odeslal: Tuesday 06 February 2007 - 11:43:14

A ktory motor je lepsi 2.0 alebo 2.2. je to to iste, len s vyssim vykonom, alebo je tam aj vyraznejsi rozdiel?
Predpokladam, ze spotreba bude priblizne rovnaka.
A co sa tyka vahy motoru, je ta 2.2 o tolko tazsia, ze moze skodit prednej naprave, respektive ju viac namahat?
X3
Odeslal: Monday 05 February 2007 - 23:46:15

Zdar, bohuzel nemam cas sem koukat casteji, ale jelikoz uz mi moje starty prisly trochu podezrele, rozhodl jsem se postourat ve foru jak jsou na tom ostatni a vidim ze to zase tak zle nemam...

Omega "C" 2002 2.2Dti - 133tkm

minimalne jedna zhavicka je v haji, to mi NIO nameril na diagnostice uz na podzim a podle toho ze diagnostika mi po startu chvilku sviti co to auto mam (12 mesicu ted) tak tusim ze tam ten problem byl uz predtim

Kdyz je teplo - no problem... kdyz je zima (vic jak -10 v plzni nebyva) a stoji chudak venku prez noc, tak 2-3x nazhavim - ale zadny woodoo... proste otocim klickem, cekam az spiralka zhasne, otocim z5 pockam par sekund (malo 2-3...) a znovu... pak tocim tak 1-2x po dobu do 5 sekund a vetsinou chytne... myslim ze dyl netocim a ze by to nechytlo na poprve nebo na podruhe to se myslim nestalo... tak mozna driv kdyz jsem se bal to tocit dyl kvuli baterce... ale ta je asi ok paz to toci pomerne svizne a stabilne...

OK - nicmene... ted si vsimam, ze potize se startem zustavaji i kdyz uz neni takova kosa (! kolem nuly i nad nulou! ) - takze budto odesla dalsi zhavicka, nebo mi pada nafta... nebo to mozna souvisi s tim ze nafta v Tescobenzine je naka podezrele levna... 24,5 kc...

no... toz ja nak zkusim povymenovat ty zhavice, ale nechci se v tom rejpat sam, este bych to rozbil, stejne potrebuju "vyrocni udrzbu" tak asi pojedeme k NIOvi...

...kdyz ctu o tom, jak to nekomu naskakuje az po toceni v radech desitek sekund, tak mi to prijde jak z hororu... asi jsem zmlsanej...

cau

X3

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0667 sec,0.0232 z toho dotazů.