Témata příspěvků | |
Roott | Ahoj oplici, potrebuju nazor na jednu zalezitost. pri rychlosti 80 az 90km/h z mirnyho kopce absolutne bez plynu pri zarazeny ctyrce je slyset z prosoru prevodovky asi takovy jemny rezonovani nebo chveni, pri pridani plynu to okamzite prestane. Zkratka dela to jenom na 4ku a pri opirani prevodovky o motor tz. z kopce. nevite nekdo čo to?? Omega B kombo 97. Diky |
Poslední odpovědi | |
Roott | Ok, to budu rad. jinac mam anala. |
Nomike | Mám podobný problém, ale při trochu jiných podmínkách (dělá mi to na rovině). Nevím, zda máš manuál či automat jako já. Ale u mě to bude patrně diferenciál, nebo ložisko zadního kola. Taky by to mohl být nevyvážený, či špatně vedený kardan (tomu dávám menší pravděpodobnost). Taky mám v plánu překontrolovat zadní náhony. Až to odhalím, dám vědět |
Roott | ano pri teplem i studenem. neni to nic brutalniho clovek kterej si do toho sedne aniz by o tom vedel to nepozna a le me uz to leze nanervy....... |
Václav GT | Těžko něco identifikovat na dálku a nota bene, když to není slyšet na vlastní uši. Takhle by se například mohlo projevovat ozubení kol na 4.sturni (nedobře zaběhané, neboť je to na té straně zubů, která není normálně v záběru). V tom případě ten zvuk bych já nazval spíše hučením. Oleje v převodovce máš, předpokládám, dost. Dělá to při teplém i studeném motoru (převodovce). |
Vodník | Nevim, jak v Omeze, ale kdysi jsem takhle mnoho měsíců jezdil se žigulem a pak se ukázalo, že je přecviknutý takový ten dlóóóuhý šroub, co vede nadél přes celou převodovku. A můj mechanik si pak nechal popisovat podrobně, do všechno to dělalo a jak to hlomozilo, protože říkal, že se to stane co chvíli u spousty jiných aut a není lehké tu závadu identifikovat, než že šroub jednou (třeba i za dlouho) sám vypadne a převodovka komplet vyteče (jako mě), nebo prostě převodovku demontovat a kouknout se, což obojí vyjde dost draho. |