• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka :: Re: 2,5i automat - cukání při 80km/h
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
PepaMB
Odeslal: Sunday 01 January 2006 - 17:15:24
Pekny den vsem,
chystam se vymenit nas 2-litr za 2,5 a byl jsem dnes jeden vyzkouset. Vsechno OK, radi pekne, ale kdyz jen jemne pridavam plyn, tak na cca. 80 km/h auto zacne cukat, "radici paka" zacne vibrovat aspon tak +/- o 2 cm. Kdyz se prida plyn vic, uz je to OK. Pri jine rychlosti na stejnych otackach to nedela. Nezazil jste to nekdo? Napadlo me, jestli nemuze byt problem v prevodovce ve chvili, kdyz uz to jede na 4-ku a pak se prepina na prevod "natvrdo".
A druha vec - na motoru je videt hodne oleje, na dvou mistech: (sorry za hodne laicky popis) - pri pohledu zepredu na motor dole na takove vodorovne hrane (neceho co nevim co je) a pak vpravo na takove obdelnikove krabicce na motoru (vlevo je stejna). Jak moc je to u 2,5i normalni?
Diky
Poslední odpovědi
Mája
Odeslal: Saturday 07 January 2006 - 19:05:41

Když tu byla zmíňka o servisu,nevíte o nějakym dobrym servisu,kde rozumí automatům v okolí Plzně? Zatim mam převodovku vpohodě,ale do budoucna se to hodí,jenom tak pro jistotu. _rendek
Rob 2
Odeslal: Saturday 07 January 2006 - 13:03:09

Robox: Jistě, těch firem je po republice víc. Ale jde o to, jakou má kdo zkušenost a praxi. A velmi důležitým faktorem je i vybavení, které je nezbytnou součástí kvalitní práce. Tím ale nechci nikoho podceňovat, natož pak urazit! I malá firma může odvádět práci 1A.
Robox
Odeslal: Saturday 07 January 2006 - 12:07:27

Automaticke prevodovky opravuje i firma v Ostrave.
Rob 2
Odeslal: Friday 06 January 2006 - 18:20:00

bruno2: Tak tady bych asi šel po uložení kardanu, příp. silentblocích motoru. Pokud se vibrace mění vlivem akcelerace/decelerace, tak je chyba někde v poháněcím ústrojí. Mě to dělalo nezávisle na otáčkách i akceleraci a auto se prostě občas rozvlnilo jako had - bočně. Proto jsem hledal problém na podvozku. PS: Ten volný kloub nešel poznat ani zataháním za kolo nebo lehkým pohybováním volantu. Vše se takto jevilo OK nehledě na již zmiňovanou skutečnost, že do volantu to za jízdy ani nekleplo! Tvrdit mi toto někdo, tak bych si myslel, že má tak 3‰ _s103
bruno2
Odeslal: Friday 06 January 2006 - 09:53:16

mě to dělá na 2.5TD když udržuju ustálenou rychl. kolem 80-90km-začně vibrovat řaď páka a celý auto.jakmile ale přidám a motor začne táhnout přestane to...
JardaB
Odeslal: Thursday 05 January 2006 - 19:42:53

Me to dela obcas taky, mam 3.0 v manualu, a prikladam to vulim cepu na rizeni a spodnim kulaku, Na jare to prijde vymenit, tak uvidim. Ale u me to nezalezi ani tak na rychlosti, spis na povrchu vozovky.
Rob 2
Odeslal: Thursday 05 January 2006 - 19:36:40

Ale blbnu... V horizontální rovině. Ve vertikální by to byly nejspíš KO tlumiče. Škoda, že nejde příspěvek opravit. Nebo jde? Asi půjdu spát, neb toho už mám dnes nějak moc. &|
X3
Odeslal: Thursday 05 January 2006 - 19:35:04

Nam auto cukalo pri urcity rychlosti jednou taky - a nakonec to byla spatna geometrie a z toho duvodu blbe sjety gumy... Nechali jsem udelat G a pak prohodili predni gumy za zadni (na zkousku) a prestalo to - predtim v urcity rychlosti (taky kolem 80) se to docela trepalo, automat to nemelo, byl to Ford Ka
Rob 2
Odeslal: Thursday 05 January 2006 - 19:31:28

Roman: Zkus se podívat po kul. kloubech tyčí řízení. Mě se rozvibrovávalo auto ve vertikální rovině. Do volantu nic, a až když si s tím nevěděl nikdo rady, napadlo mě podívat se po odvalujících se kolech. Sice jsem vypadal, jako když opilec blije z okna, ale závadu jsem našel. Rozvibrovávalo se mi LP kolo. A znovu opakuji: Do volantu ani ťuk.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0451 sec,0.0198 z toho dotazů.