• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega exteriér :: Re: Prevence proti korozi
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
3000 24V
Odeslal: Friday 30 December 2005 - 11:31:37
Nazdar bouráci,budu kupovat jinou 3000 24V která ještě neni rezavá a zajmalo by mně co dělat aby reznout nezačala.Hlavně ze spoda,takový ty různý zákoutí který už sou u mé stávající chycený.
Nevíte někdo jestli existuje něco účinnýho ve spreji? Napadlo mě třeba natřít celej spodek několika vrstvama rezistinu,jenže abych sundaval nápravi,kardan a bůhvíco všechno,tak to si můžu rovnou zrestaurovat tu svojí a na to přávě zdaleka nemám podmínky.Na plechy mě napadá jenom pravidelně stříkat ty nejhoší místa konzervačním sprejem.Ctělo by to něco co funguje nejlépe samo,abych nemusel po každý jízdě ležet pod autem a něco tam šůrovat což by stejně nepomohlo protože pravě na ty nejhorší místa se člověk z pod auta stejně nedostane a i kdyby tak je to vos.. Jestli vás někoho něco napadá tak to prosim napište,předem díky za odpověd´ (omlouvám se za délku,snad od počítače nepůjdete s tímto výrazem _s103 )
Poslední odpovědi
Václav GT
Odeslal: Saturday 31 December 2005 - 10:30:43

3000 24V napsal ...
...Takže bych to viděl následovně: po zimě vystříkat podvozek wapkou,nechat vyschnout a potom nastříkat tím Penetrantem. A to bude stačit?

Ano, přesně tak. Stačit to ale nebude, přípravky Penetrant a ML (viz odkazy v mém prvním příspěvku) jsou určeny pro svoji vysokou vzlínavost do dutin, nejsou abrazi (otěru) vzdorné. Tím je přípravek 4942 (též viz výše). Ve své volbě přípravků jsem vycházel z doporučení Ypera, ověřil jsem je zkušenostmi profesionálů a testy VŠCHT ( Odkaz ) , dosažitelností přípravků v malospotřebitelském balení (jinak bych volil na podvozek Dinol Sealant, ten však dodávají tady v Čechách jen v sudech). Jakýkoliv povrch pod výše zmíněné přípravky je škodlivý (tedy i ten zinkový sprey), Voskové přípravky metody ML musejí přijít přímo na kov.
JOB
Odeslal: Saturday 31 December 2005 - 09:52:10

Anonymní napsal ...
Ten koncernovskej sajrajt bude asi dost účinnej,ale pasta by se asi blbě nanášela. Díky moc za další tipy o kterejch sem netušil.

No oni to pravděpodobně nanášej stříkáním a pak to teprve ztuhne.
Tlumex
Odeslal: Saturday 31 December 2005 - 08:00:45

Ja doporucuju Tlumex plast mam s nim napatlanou skodarnu a spomalilo se to docela dobre
3000 24V
Odeslal: Friday 30 December 2005 - 23:20:56

Výše uvedené sem psal já Sorry nepřihlásil sem se
Anonymní
Odeslal: Friday 30 December 2005 - 23:18:11

Jestli ten volej vopravdu funguje 20 let nebo nějak podobně tak to je dost dobrej nápad,protože by asi nevadilo kdybych s tim máznul i něco jinýho (třeba kardan,poloosy atd.)Ale aby to z toho auta nekapalo tak ten volej musel bejt asi hodně starej. (a nebo to po pár hodinách zaschne?)
Ten koncernovskej sajrajt bude asi dost účinnej,ale pasta by se asi blbě nanášela. Díky moc za další tipy o kterejch sem netušil.
Peha
Odeslal: Friday 30 December 2005 - 21:00:19

Dobrej je taky vyjetej dieselovej olej,osobně jsem viděl supr zachovalou 1000 MB,která tím byla natřená údajně před 20 lety.
JOB
Odeslal: Friday 30 December 2005 - 18:56:00

Já plánuju do budoucna nějakýho veterána (ještě nevím co konkrétně) a velice mě zaujal ten sajrajt co používá koncern VW/AUDI. Je to taková šedivá pasta , která si udržuje stálou konzistenci.Maj stím přilepený blatníky a všechny spoje a co tak sleduju u mího servismena tak pod tím nikdy nebyl ani kousek rezu.Nevím jestli se to dá někde sehnat ale až to pro mě bude aktuální tak se po tom porozhlídnu.
3000 24V
Odeslal: Friday 30 December 2005 - 18:34:56

Moc díky za vyčerpávájící odpovědˇ...Takže bych to viděl následovně: po zimě vystříkat podvozek wapkou,nechat vyschnout a potom nastříkat tím Penetrantem. A to bude stačit? Nevíte někdo jěště jestli by nepomohlo to před tím Penetrantem ze spoda alespon tam kam se dostanu stříknout zinkovim sprejem?
Ještě jedenou moc děkuju Václavovi GT.
Václav GT
Odeslal: Friday 30 December 2005 - 17:47:25

3000 24V napsal ...
N....Chtělo by to něco co funguje nejlépe samo,abych nemusel po každý jízdě ležet pod autem a něco tam šůrovat ...............

Všechny přípravky co jsem uvedl (použil je Yper, BOS i já) "fungují sami"- navzlínají (zalezoou) i tam, kam ani nevidíš, jen by se měly aplikovat na suchý vůz, což bude v lednu možná problém. A na spodek (podlahu) dám ještě Odkaz , ale až bude sucho a alespoň 10°C, nemám vytápěnou garáž.
Václav GT
Odeslal: Friday 30 December 2005 - 14:30:32

Přepisuji příspěvek Ypera: Kaľdopádně vystříkáním dutin a dveří nic nezkazíą.
Větąína řidičů má zafixovánu jako jedinou ochranu ten náą Rezistin (mx/ml), coľ je vosk, který po čase ztvrdne a pak se odlupuje. Dnes jsou vąak mnohem modernějąí a kvalitnějąí přípravky, jako je např. mnou ve Standoxu (zrovna firma na míchání barev na auta) zakoupený tzv.Penetrant. Tohle je opravdu ąpičkový přípravek, protoľe funguje na bázi vzlínavosti. Má i antikorozní účinek na jiľ probíhající rez. Navíc je stále ľivý. Není pravdou, ľe ti auto nebude reznout - nejproblematičtějąí a nejnáchylnějąí částí na vznik rzi je práh u zadních dveří ve styku s podběhem u zadních kol. Tam se karoserie vľdy trochu kroutí, je jen bodovaná a spára je zatáhlá něčím jako silikon, který se po čase uvolní a začne propouątět - teď mi z této na první pohled neporuąené spáry např. vylézá (vyvzlínává) onen mnou aplikovaný penetrant. Navíc jsem jednu stranu vloni od rzi brousil!
Kaľdopádně se vyplatí udělat dveře, přední haupnu, oba prahy - ty mají od zadního kola dvě záslepky a pak zadní podběhy. Já jsem i zbytkem udělal zadní dveře, ale tohle místo není tak nutné udělat.
Jedna nálň stojí rovných 300 kč a vystačí ti dvě.
Teď to zatím nedělej, ale počkej aľ bude větąí teplo a sucho - zatím se vąude v dutinách drľí vykondenzovaná vlhkost. Ideální čas je začátkem léta, protoľe vlivem tepla Penetrant vyvzlíná i tam, kde nebyl nastříkán. Nic jiného bych dnes na auto neaplikoval, protoľe tohle je opravdu super.
Také se můľe vystříkat jeątě i zasílení karoserie na spodku auta - jsou to takové duté rámy na podlaze zvenčí, které zajią»ují tuhost skeletu karoserie - ty jsou také hodně namáhány a nastříkány tzv. Plastizolem, který se v místě spojů po čase odlupuje a dľí se tam pak voda.
Kaľdopádně 600 investovaných korun ti do budoucna uąetří mnohem větąí náklady za výměnu dílů a opravy laku - např. dveří, kdy se voda z vnitřku dostává na spodní bodovaný lem pod nátěr! I můj kolega BOS si dutiny stříká.

Ten přípravek, co zmiňuje Yper není od firmy Standox, ale Dinol viz. Odkaz , já jsem ve sprayi aplikoval Odkaz .Koupil jsem to přes internet na Odkaz

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0470 sec,0.0168 z toho dotazů.