• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek :: Re: Nebrzdí ruční brzda
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
skaldal
Odeslal: Wednesday 28 December 2005 - 16:35:26
Ahoj, určitě mě hned setřete že už se to tu někde probíralo, ale nemůžu nic najít. Vytáhnu brzdu až nadoraz nahoru a nebrzdí, až když zaberu tak, že se nadzvedává loketní opěrka, tak to malinko brzdí. Někde jsem tu četl že pod manžetou se dá napnout lanovod, ale nic tam nevidím čím bych ho napnul. Je to někde pod autem? Nebo musím seřídit přímo ty pakny jak se všude píše?
Děkuju za rady.
A ještě: jak udělat, aby se mi rádio pouštělo už na první polohu klíčku, kdy ještě nesvítí kontrolky? A zapalovač aby šel pořád, i bez klíčků, abych si mohl nechat v autě např. nabíjet mobil? Nebo neexistuje pro mě nekuřáka třeba nějaký kastlík místo popelníku? Děkuji
Poslední odpovědi
Tomis
Odeslal: Sunday 11 March 2007 - 22:26:35

No nejvetsi problem asi bude s tim sundanim bubnokotouce a pak s nasazenim spodni stahovaci pruzinky mezi paknama, to je taky pakarna, ale jinak prace cca na hodku? tak nejak
prace zas tak slozita to neni, jeste mne napadlo, ze pokud bude zarezlej ten sroub co drzi kotouc, tak si mozna budes muset pomoci majzlikem a kladivekm, kdyz se ti ten imbus zacne protacet.

pak jeste zalezi natom, zda se pritom jeste nepustis do oprav treba brzdovych valecku a pod., kdybys je nahodou vyndaval, pozor na to, maji jiste vyrezy, ktere pritlacuji desticky pod spravnym uhlem a patri tam, jen jak tam byly
PEPIN
Odeslal: Friday 16 February 2007 - 19:18:59

ahoj ceka me oprava rucni brzdy lanovody jsem si vymenil tak ted na pakny muze mi nekdo poradit je to slozita prace????
Xcelsion
Odeslal: Sunday 31 December 2006 - 15:38:25

Toho skrtani jsem si taky vsiml a pak kdyz jsem to rozdelal tak si myslim, ze je to tak schvalne. Ta matice do te pruziny pri pootoceni vzdycky zapadne a tim se aretuje poloha.
Je to pekne videt na jedne fotce, i kdyz si ted nejsem uplne jistej ze jsem Ti ji poslal.
Xcs
Legend
Odeslal: Sunday 31 December 2006 - 10:12:30

Xcelsion: Ručku jsem šteloval přes otvor v bubnu a při otáčení tou křidélkovou maticí mi ta matice trochu škrtala o pružinu, to mohla být ta vratná pružina, sedí to i podle fotky. Ručku jsem za jízdy zkoušel jen na sněhu, než stačil hned roztát. Stejně je mnohem lepší dvojka a plnej plyn... Na suché silnici by se stejně moc ničily gumy a pakny by rychle odešly. Při zaparkování brzdí fakt dost dobře i z prudšího kopce.
Xcelsion
Odeslal: Sunday 31 December 2006 - 09:38:00

Vnejsi vratne pruziny jsou natazene zezadu za stitem brzdy, mezi rozeviraci pakou jak je nasazene brzdove lano a stitem. Je to dobre videt zespodu a neni treba nic rozebirat. Ta pruzina zaroven zajistuje lano.
Rucku jsi steloval vevnitr tou dirou v bubnu nebo pod kardanem na vahadle?

Na to brzdeni ruckou za jizdy pozor, Omega je vyjimka a rucni brzda na to neni konstruovana, taky to neni zadny sportak. U vetsiny aut se pro rucni brzdu vyuziva brzdovych segmentu provozni brzdy, jenom ovladani je mechanicke. U OMEGY NE, tady jsou miniaturni paknicky obdobne velikosti jako u motocyklu CZ150/1950 s uzkymi pulbubny, ktery ovsem vazi 98 kg.

Takze, s omegou zadne smyky na rucku, panove...
Doporucuji prohlednout fotky znicenych bubnokotoucu od rucky, co uverejnil Legend.

Xcs


Legend
Odeslal: Saturday 30 December 2006 - 20:57:16

Xcelsion: To nevím, jestli mám vnější pružiny, u téhle Omegy jsem to ještě nerozebíral. Zatím to auto brzdí, tak jsem akorát sešteloval ručku a nezhoršuje se to. Byla vytahaná tak moc, že jsem při zabrždění přizvednul loketní opěrku. Stejně je ta ručka nějaká slabá, když ji zatáhnu na náledí, tak autu se vůbec nechce do smyku. Musím, pořádně produpnout plyn aby se to hnulo do boku, řekl bych že je konstruovaná snad jen na parkování.
Xcelsion
Odeslal: Saturday 30 December 2006 - 17:56:31

To Legend, dik za uverejneni obrazku. Budu premyslet o clenstvi, abych nemusel stale otravovat.

5.-7. zub: Pokud mas jistotu, ze se pakny vraceji jak maji a za jizdy nestrejchaji, tak je to asi jedno.

Mas tam ty vnejsi vratne pruziny ?

Xcs
Legend
Odeslal: Thursday 21 December 2006 - 16:06:29

Zasílám Excelsionovy obrázky. U sebe jsem to seřizoval na pátý zub, na šestý to zarvu akorát velkou silou. Sedmý zub se mi zdál hrozně vysoko, to bylo horší než u Š120.








Xcelsion
Odeslal: Wednesday 20 December 2006 - 23:45:29

To Legend, dik za ochotu, zatim jsem se k poslani tech fotek nedostal, snad to stihnu zitra. Rucka brzdi, pry nesmi brzdit drive jak na sedmem zubu. Nova lana a vnejsi vratne pruziny jsou tam. Vnejsi vratnou pruzinu jsem sehnal u Opla za 47,- Kc.
Doporucuji kazdemu kdo ma s ruckou problemy to co nejdrive opravit, jinak cele zadni brzdy dopadnou katastrofalne __; jak to uvidite brzy na fotkach.
Cauky, Xcls.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0464 sec,0.0127 z toho dotazů.