Témata příspěvků | |
JATRO | Při jízdě kolem 100 km/h se auto začne třepat jako když jsou šišaté kola.Volant se jen trochu kývá ale fakt jen trochu.Čepy,silenbloky a vyvážení je O.K.Jedině co jsem nezkoušel je geometrie.Zajímalo by mě jestli to má cenu ji nechat udělat nebo příčinu hledat někde jinde....Při menší nebo vyšší rychlosti mám pocit,že to nedělá.Postupem času,ale mám pocit, že se auto třepe i když v něm jen sedím-" určitě mi rozumíte" |
Poslední odpovědi | |
mirek | Měl jsem podobný problém, auto při určité rychlosti na letních pneu vibrovalo. Se zimním obutím bylo vše v pořádku. Letní pneu několikrát převažovány i na mobilní vyvyžovačce, nepomohlo. Pak jsem se naštval a na doporučení majitele pneuservisu jsem vyměnil pneu a ejhle vše v pořádku. Závěr špatné pneu, pravděpodobně kostra. Pro informaci špatné pneu byly Continental Contact EP, výměna na Michellin Energy. |
Václav GT | Špatná kostra pneumatiky-šišatá kola, jak píše Yper-to by také mohla být jedna z příčin. S nadsázkou se říká, že vyvážit se dá i trojhranné kolo, ale jezdit se na něm nedá. To znamená, že pouhé samotné vyvážení nestačí. Jestli je kolo "šišaté" (špatná kostrra-korpus-pneumatiky) poznáš i sám doma. Nadzvedni auto a pomalu otáčej kolem. Sleduj přitom povrch běhounu - obvod kola, po kterém se pneu jinak odvaluje po vozovce. Někdy se až divím, co ta pneumatika dokáže udělat. A že by na to přeci přišli při vyvažování? Všude ne, někdy je to o tom namlátit tam nějak závaží, zinkasovat peníze a vystřelit zákazníka z provozovny. |
Yper | Šišatá kola!!!! Něco podobného jsem řešil letos. Na jarní sraz do Mýta jsem měl při 125 km/hod. vibrace volantu do stran - nechal jsem to vyvážit a přestalo to. Zati se ale při 95-98 Km/hod. ozvaly vibrace auta - předek jakoby začal poskakovat. Teď jsem přezul na zimní pneu a přestalo to! Jediné co by mohlo pomoci je, že se kola vypustí, stáhnou z ráfků, provede se kontrola vnitřku a pokud budou v pořádku, tak znovu nasadit a pomalu nafukovat a bouchat s kolem o zem tak, aby si lem v plášti sedl rovnoměrně. Pak by také mohlo pomoci zkontrolovat vystředění kola na nábě - zejména odstranit jemným smirkem případnou rez a jemně nábu máznout, aby tolik nerezla - nába totiž vystřeďuje přesně kolo. Nikoliv šrouby. |
JOB | To že jsou kola vyvážená neznamená že nejsou špatná. Kolik tam máš závaží |
K-P | Zrovna včera se u nás řešilo něco podobného. Ten maník nechal zkontrolovat všechno co šlo, něco nechal i vyměnit a ve finále to skončilo u pneumatik. Ty svoje pneu měl i vizuelně ok, měl Pirelli P6000, dal tam jiného výrobce a vše přestalo. Není pneu jako pneu. |
Václav GT | Ty všechny pneumatiky byly vyvážené na stejné vyvažovačce?? Všechny vyvažovačky nevyvažují správně. Co když ta "tvoje" neukazuje zrovna dobře. A ve spojení se slabšími tlumiči .... |
JATRO | Kola jsem vyvážil,nechal je zkontrolovat a vizuálně jsou O.K. ale zllepšení žádné.Včera jsem přezul na zimní a auto je v pohodě.Je takové měkčí ,malou dírku ani nepoznám.To třepání je uplně zanedbatelné.Kámoš říkal,že si to minimum namlouvám.Mohl by to dělat rozdíl letní-zimní při snížené teplotě.V létě to bylo dobré.(letní elektrony 195/55-15 SAVA Imtensa__zimní plecháče 185/60-14 Kleber Krisalp HP).Každá rada či připomínka potěší. _s103 |
Buco | mne najviac pomohlo vyvazenie kolies ... ale dal by som aj tu geometriu pozriet |
JATRO | Ty tlumiče jsou docela jeté-asi to bude ono.Nechám udělat test a půjdu do nich.Kontroloval jsem ty gumy a nebyly poskakané tak jsem ty tlumiče nějak vypustilDiky za radu |