• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra ostatní :: Re: 1.7 Dti
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
David
Odeslal: Monday 03 October 2005 - 11:08:10
Zdar opláci. Prodal jsem olejožrouta 1.6 16V a chystám se na 1.7 Dti. Uvítal bych komentáře, klady a zápory a vaše názory na tenhle motor. Díky.
Poslední odpovědi
dowan
Odeslal: Saturday 19 March 2011 - 17:31:43

zdarec mam 1.7td 60kw isuzu motor a nemužu si stěžovat jezdí se v něm perfektně a ti co mají 2.0 jsou frajeřy nebo taky debylove co neumy jezdit
ViP
Odeslal: Thursday 20 October 2005 - 14:10:23

1.7Dti - ISUZU, je pro šetřílky a lidi, co nespěchaj do hrobu. A proto ji taky mám! Na dálnici a ve více lidech je ta 55 poznat, ale ve dvou a podle předpisů jede skvěle.
2.0 Di bych doporučil tomu, kdo spěchá a jezdí víc po dálnici nebo má radši kultivovanější projev svého ropáka.
Arnie
Odeslal: Sunday 16 October 2005 - 22:03:44

Rek bych, ze pri beznym jezdeni to bude podobne zivy a lepsi spotreba. Pri vytoceni ke hranici 4000, ale pravdepodobne bude sestivalec davat o par koniku vic. U ctyrvalce bude na druhou stranu nizsi hmotnost. U 2,5td jsem videl zmerenejch 143koni pri 4354 ot. a 287Nm pri 2795 ot. (pri 2000 ot. ma ale nejakejch 180Nm na rozdil od cca 260Nm u 2,2).
Vodník
Odeslal: Sunday 16 October 2005 - 21:49:33

Arnie: díky, takže když 2,5 DT má 131 koníků, on ten 2,2 slabší vlastně nebude, jsem si to tak přeložil. Možná úspornější ve spotřebě, hádám.
Caklik
Odeslal: Sunday 16 October 2005 - 17:35:41

klubo napsal ...
1.7 50kw sem jel minulý výkend a snad mi to Caklik promine ale je to neskutečnej žebrák.........motor dobrej tak do béčkový corsy před deseti lety

Nevidel bych to tak tragicky. A udelat si nazor na motor po 800 metrech po meste no nevim Klubo . Jinak jsem jel v precipovane 1.7 Dti a taky jsem si zadne vyrazne zmeny ve vykonu nevsiml oproti 50 kW 1.7 TD.
Arnie
Odeslal: Sunday 16 October 2005 - 16:39:52

2,2 DTI ma kroutak trochu niz nez 2,5td. Konkretne udaje z brzdy jsou: 122,5koni pri 4000 a 287Nm pri 2600. Proti 2,2 v jinejch modelech podstatne mene (340Nm a 140+ koni neni vyjimka), ale moch to bejt zrovna mizernej kousek. Tenhle motor v Saabu naladenej tusim taky na 88kW daval podle brzdy 133koni a 305Nm.
mj
Odeslal: Sunday 16 October 2005 - 08:15:30

mam astru G 1.7 DTi 16V - isuzu (necele 2 roky,32 tis. km),
zatial sama chvala... spotreba okolo 4 - 4,5l, olej nezerie vobec (narozdiel od znamych, ktory maju TDI PD od VW a vkuse do nich dolievaju longlife oleje - 900Sk/l). Co sa tyka vykonu, to je vec nazoru, pre mna a rodinu to bohato staci... ale nie som f. alonso... takze moje odporucanie: motor isuzu 1.7 DTi urcite ANO
Vodník
Odeslal: Saturday 15 October 2005 - 17:29:45

Klubo: vím, že kW není jediný směrodatný ukazatel a nechci srovnávat s benzínem, ale se svou 2,5 TD, která má 96 a připadá mi to tak akorát... že bych jako už míň nechtěl.Tak se právě ptám, jestli u toho 2,2 DTi je třeba ten krouťák posazenej jinam, že ten výkon přetáhne naopak do víc... jsem se zase pěkně vymáčk, koukám.
klubo
Odeslal: Saturday 15 October 2005 - 12:18:44

Vodník napsal ...
Že se ještě kousek vracím... jak se ten vychvalovaný 2,2 DTi chová v Omeze? Pokud vím, deklarovaný výkon je 88 kW a to mi připadá málo?


no nevim čim to je ale pro omegu má 88kw a pro ostatní auta 92kw, jinak nemůžeš to srovnávat s benzínem o stejný kilowatáži bo tady to má krouťák uplně někde jinde

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0492 sec,0.0184 z toho dotazů.