Témata příspěvků | |
HONZA | NEMUZU VYMENIT NORMALNI RADICI PAKU ZA SPORTOVNI NORMALNI RADICKA MA TLACITKO A TOJE NA ODBLOKOVANI POJISTKY JINAK SE ZARADIT NEMUZU ALE NEVIM JAK TAM MAM TEDA DAT SPORTOVNI RADICKU POMUZE MI NEKDO ,?? OZVETE SE NA Email moc dekuju........ |
Poslední odpovědi | |
freez | Tu hlavici jsem měnil minulej tejden a určitě na to nemusíš brát žádnou flexu nebo pilku __; nad redukcí zpátečky je opravdu jen tisíci hran na kterém je to dost fest naražené resp sundáš tu gumovou/plastovou hlavici a bud se ti to povede sundat celé i s vnitřkem a nebo ti tam zbude plastovej nebo hliníkovej kousek ten stáhneš kleštěmi ale taky drží fest . Jedinej problém je že si musíš "abys neměl problém " koupit hlavici pro auta s redukcí zpátečky , jako je opel nebo renault je kratší a hlavně má dole místo právě pro tu redukci " ten kroužek co musíš zvednout když řadíš zpátečku" instalace je jednoduchá v balení je povětšinou vícero rozměrů plastových nebo hliníkových válečků a podle rozměru tisíci hranu vybereš ten správnej a natlačíš ho na tisíci hran , pak už jen nasadíš novou hlavici a dotáhneš zajišťovacím imbusem , nebo šroubkem. Klidně to nafotím , ale bohužel mám teď auto u Prazdroje a tak musíš počkat až ho dovezu ?lola Jinak se s tím jezdí dobře, líp mi ta hlavice padne do ruky , mám tam tuto Odkaz |
johny | jakub-ko: nechceš prodat tu starou originál řadičku? |
jakub-ko | JOB napsal ... A jak to jezdí se "sportovní" øadièkou ? Je to znát ? ?lola _; clovece ze sa pytas rychlosti tam padaju skoro same a ten pocit ked to mas v ruke to sa neda opisat ?lola ?lola ?lola ?lola ?lola |
JOB | A jak to jezdí se "sportovní" řadičkou ? Je to znát ? ?lola _; |
Legend | Originální hlavice není našroubovaná, ale jenom naražená na tisícihranu. Jde utrhnout větší silou, nebo třeba opatrně zespoda odklepnout sekáčem. |
David | Zdarec. Řešil jsem to předevčírem. Tu svou jsem měl otrhanou a olámanou a taková ta pěkná, co by se mi líbila stojí okolo 2000, nejsem magor, tak jsem si koupil docela takovou nějakou za 285Kč. Jediný, co musí mít, je dostatečnej prostor na pojistnej kroužek. Samotnou hlavici jsem sundal tak, že jsem zbytky kůže a gumu ořezal nožem a zůstal tam akorát nalisovanej kus hliníku. Ten jsem kladívkem vyťukal ven a novou hlavici jsem namontoval dle přiloženého návodu. Drží skvěle. Snad ti to pomůže (nebo i někomu jinýmu) |
Anonymní | Tady to teda žije To mi nikdo neodpoví? |
skaldal | No teda žasnu kolikrát je tu založeno téma o demontáži hlavice Ale všude jsem se dočetl že je potřeba hodně síly, ale nikde jsem se nedočetl, jestli teda na tý řadící páce je vůbec závit, aby mi tam potom šlo našroubovat novou hlavici, když se tu píše, že je tam ta hlavice nalisovaná a nemusí se s ní vůbec točit? Mám na tý originální orvanou tu kůži a mám tady pěknou hlavici z Mondea, tak aby mi tam potom vůbec držela. |
Anonymní | Já jsem s tím hrál asi 3 hodiny, ale povedlo se... Musíš ji začít kuchat odshora a připrav si pilku na železo, nebo flexu. Ta pojistka je až po konec a je nalisovaná, takže se musí zkrátit a upravit. Pozor jen, ať ji neuřežeš celou, to už by sis zacouval jen z kopce. |