Témata příspěvků | |
Jerry | Ahoj všici. Jak jsem již předesílal v jiných vláknech, moje Omča 2.5 DTI r.v. 2002 začala zase zlobit. SPZ je již v depozitu, ale ještě počkám než ji prodám co vlastně potřebuje. Stalo se mi to o vánocích a od té doby stojí na vysočině. Jel jsem na vánoce za tátou z Pardubic do Hlinska a při zastavení v Hlinsku na semaforech jakýsi dým z pod kapoty. Myslel jsem že je to ta prasklá hadička od ostřikovačů. Když jsem dojel tak motor poblitej a hulilo se z něj. Nejdřív jsem myslel že je to olej, ale byla to nafta. Tlakovalo to tak, že se nafukovali přepadové hadičky mezi vstřiky a tam to lítalo ven. Se synem jsme zjistili, že je vysoký tlak v přepadu do nádrže. Rozpojili jsme vracečku od vstřiků a čerpadla. Po nastartování od vstřiků téměř nic, ale od čerpadla cca 1l za 2 minuty a vracečka už to nebrala. Pravděpodobně prý nějaký ventilek či co v čerpadle nebo čidlo common lišty. Nějaké nápady? Loni jsem ji nechal cca za 40k vyvařit tak bych ji chtěl dát ještě šanci ale nechci do ní zase narvat balík. Díky za rady Jerry |
Poslední odpovědi | |
Jerry | Ahoj tak díl je doma tak mi držte palce aby to bylo ono. |
Colommbo | DaweTDS 2024-03-05 09:31:35 (5 hodin, 6 minut) Ahoj, ano to je on. |
Colommbo | S velkou pravděpodobností to bude ono (DaweTDS pak v další době připojil obrázek), ale pro sichr jsem ještě vznesl dotaz... |
Jerry | Ještě |
Jerry | Ještě pls. je toto ono z hoho obrázku pod číslem 8? Děkuji |
Jerry | Děkuji kamaráde |
Colommbo | DaweTDS 2024-02-11 14:52:57 (1 hodin, 20 minut) Koukl jsem na to pres telefon, je to sice blbe nez na pocitaci, ale da se to. Palivovy system je u Omegy 2.5dti a BMW E39 temer stejny. Jakmile jste odpojili prepadovou hadici, tak ze vstriku tece malo, v nejlepsim pripade nic, ale z cerpadla to tece hodne, to je v poradku. Sel bych po dile cislo 8. Je to jedine misto, kde se potkava zpatecni trasa od cerpadla a vstriku se zregulovanym tlakem od stredotlakeho cerpadla. Psal jsi, ze auto jelo, to znamena, ze ve stredotlake casti (na obrazku je to cislo 3) musi byt vice nez 3.5 baru. Na volnobeh je maly pozadavek na palivo do valcu, ale stredotlake cerpadlo musi tlacit porad stejne a proto se cast paliva pres regulacni ventil (na obrazku cislo 11) vraci pres tecko zpet do nadrze. Pokud by byl ventil cislo 8 vadny, tlakovalo by to, dokud by to nekde nepovolilo. Pokud ho vymontujes a do te tluste trubky fouknes, nemelo by to jit proti zdi a melo by to bud jednou nebo druhou dirkou foukat ven. Pak taky muze byt jeste ucpana prepadova hadice, ale ta je celkem tlusta. |
Jerry | Děkuji moc |
Colommbo | Však jsem to hned večer zatepla doplnil do vlákna... |