Témata příspěvků | |
Jiřik | Opel kamarádi, dokázal jsem znatelně zlevnit tuto technologii s použitím vlastního výběru dílů s homologací. V současné době zkouším výhody tohoto řešení: Odkaz chystám se dodatečně montovat timing advancer, což přinese další výkonový profit. Mohu nabídnout i LPG jednotku, která má tento procesor zabudovaný. Ideální motor pro tuto přestavbu je čtyřválec s výkonem 90-200kW. Kdo by měl zájem o víc info, napište mi. |
Poslední odpovědi | |
Jiřik | OK, třeba příští auto. Začnu to montovat na Hondách i s Variátorem předstihu zážehu. Mělo by to spolu s trvalým připojením přes OBD fachat skvěle, když bude čas a chuť, nechám to i odbrzdit. |
vrgadaa | dik, byl jsem na dovolene, taze reaguji az ted. Na stranky jsem se dival uz predtim cenu nenasel, ale je slusna, tj. na polovine, nez kdyz jsem se o to zajimal. System je mi sympaticky, takze mozna pristi auto |
Jiřik | Jo, pumpu používám Walbro externí (255l) musí se mazat přímým přímazem do LPG při tankování. Vedlejší produkt je dokonalá ochrana ventilových sedel a vodítek. Výhoda je, že to utáhne fakt velký výkony a dosahovaný tlak ve vedení je 8-10Bar. |
Jiřik | Promiň, cena tak kolem 30 tis., mrkni na mé stránky Odkaz tam toho je o tom víc. |
vrgadaa | Zadna odpoved? Dotaz byl kvuli tomu, ze cena kapalneho vstrikovani vuci sekvenci byva asi trjnasobna a po cca 100 000km se zpravidla zadre velmi drahe cerpadlo kapalneho plynu a nemam pocit, ze by se na tom neco zmenilo |
vrgada | slo by to i na stare turbo-legacy 147kW? a zacina to byt cenove srovnatelne s klasickou sekvenci? Nebo je to stale financni nesmysl? Jen se ptam, neobjednavam:-) |