Témata příspěvků | |
"N" | Prosím o radu, display na palubce ukazuje co má i hodnoty odpovídají ale podsvit je jakoby hodně tlumený přitom podsvícení je dané na maximu a všude na palubovce vše svítí tak jak má. Po rozebrání přístrojovky je přívodní kabel na display zasunut do konektoru až na doraz. Tak nevím, uvítám každou radu, než se vydám do servisu, protože elektrika není zrovna moje silná stránka. |
Poslední odpovědi | |
Jerry | JardaB napsal ... Nebyl to spis tranzistor??? Pro regulaci svitu, či otáček motorů se používají většinou tyristory. Pokud by to mělo být něco jiného tak spíš triak. Mají věší výkon a zvládnou vetší proudový náraz v nule při regulaci stejnosměrného proudu nebo napětí. |
"N" | Toto mi řekly v servisu |
JardaB | Nebyl to spis tranzistor??? |
"N" | Tak meggy je zpátky ze servisu,zase ve své kondici, display reaguje a byl to spálený tyristor. |
"N" | teď jsem byl v autě abych líp viděl jak se to chová a zjistil jsem že display jakoby lehce svítí i když není nic zapnuto,ani klíček v zapalování, jde tam slabý proud,nic se nezobrazí ale jsou vidět velice slabé světelné body v místě diod( jsou tam už delší dobu a fungovalo to bez chyb), po otočení klíčkem se zobrazí údaje ale i když nastavím podsvit naplno tak žádná reakce ani když ztlumím podsvit, stále stejné |
"N" | pořád stejné |
Martas | A pri zhasnutych svetlech (to regulace podsviceni nefunguje) to sviti jak ? |
"N" | Jsou tam celkem čtyři žárovky, regulace bez změny, nebo jsem ji ani nezaregistroval, ale udaje to zobrazuje správně jen je to velmi ztlumené |
Colommbo | Když jsi kontroloval zasunutí konektoru, koukals i na žárovky...? Jestli se nepletu, mohly by tam být dvě. P.S. A ten, byť utlumený, podsvit displeje se s regulací podsvícení přístrojovky mění nebo nee...? |