• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra ostatní :: Re: silné kouření z výfuku
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Veronika
Odeslal: Friday 08 August 2014 - 08:15:20
Zdravím všechny,
mám problém s autem, minulí měsíc jsem si koupila svoje první auto Opel Astra (H) GTC 1.4 16V, hned po koupí jsem ho vzala do autoservisu tam mi jen odvzdušnili brzy a doplnili klimatizaci a řekli že je auto v perfektním stavu, brzdy mi brzdí málo a klimatizace nefunguje fouká jen teplý vzduch, a aby toho nebylo málo tak se mi za poslední tři dny začalo silně kouřit při startování a jízdě z výfuku, což mě trápí nejvíc protože nevidím v zadním zrcátku auta zamnou, nevíte někdo čím to může být? díky moc za rady
Poslední odpovědi
JardaB
Odeslal: Saturday 09 August 2014 - 22:11:22

To je zivot, ja dnes nechal alfu 166 JTD na Morave, aby ji dali na vrakac, spojka a nenadelas nic... Vzalo to i prevodovku a cenu opravy radsi ani neodhaduju Snad se to vejde do asistence k PR i s pujcenou octou a 800 km Kazdopadne nejede to spatne, TDI, 74kW, mezi 2100 a 2300 ot fakt zatah
qpc
Odeslal: Saturday 09 August 2014 - 17:23:28

přesně,jak psal Colombo.A odkud jsi? třeba by ti někdo okouknul a poradil..
JardaB
Odeslal: Friday 08 August 2014 - 10:55:15

To vypada na peknej vrak a ne auto v super stavu... Ten servis bych uz objizdel obloukem.
Colommbo
Odeslal: Friday 08 August 2014 - 10:17:47

Jestliže klima nechladí, je v ní buď opět málo náplně, tzn. že někudy uniká, anebo nefunguje správně kompresor klimatizace (notabéne je-li málo chladiva v okruhu a tedy nízký tlak, ŘJ to vyhodnotí jako stav ohrožující kompresor, jenž je aditivem v chladivu i mazán, a kompresor nesepne), chtělo by to tedy v první řadě provést opětovně kontrolu množství náplně a podle toho postupovat případně dál. Co se brzd týče, těžko na dálku radit či tipovat, doporučuju nechat udělat jejich celkovou kontrolu, ale V JINÉM SERVISU . A pokud motor po startu a při jízdě nadměrně kouří, může do spalovacího prostoru pronikat buď voda ( bílý kouř, vadným těsněním pod hlavou) nebo olej (kouř do modra, netěsnícími gufírky ventilových dříků či přes pístní kroužky, popř. opět vadným těsněním hlavy válců). Mate mě jen, že, aspoň jak to popisuješ, se stav změnil prakticky náhle, to by vypadalo fakt spíš na podfouklé těsnění hlavy. Neuvařilas motor...? Neubývá chladící kapalina nebo olej...? Jak vypadá motorový olej na měrce - je normálně tmavohnědý nebo černý nebo vypadá jak bílá káva a připomíná emulzi...? To je tvé první auto vůbec nebo jen první Opel...?

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0545 sec,0.0174 z toho dotazů.