• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika :: Re: Omega MV6 nespina chlazeni
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
misan26
Odeslal: Thursday 03 April 2014 - 15:24:42
Ahoj tak jsem si vytahl omegu konecne z garaze. Kdyz sem ji vyndaval chytla hned na prvni otoc zadny problem vsechno spinalo ventilatory a chlazeni dobry. Ted kdyz sem stim jezdil chvilku po meste tak najednou rucicka vyletla ke 100C° a vejs. Ihned jsem tedy zastavil motor nevaril nic ale sahary nebezeli. Menil jsem cidlo ktere je hned nahore na chladici a 2krat max 3 to seplo a opet nic. Pochybuju ze by odeslo hned toto cidlo. Ale kdyz vtom 3 pinovem konektoru proklemuju dva piny ventilatory se rozbehnou. Voda nemizi nic neutika, slem nebo neco v nadrzce neni. Termostat otvira z meho pozorovani jak mile teplota na budiku vlyezla k 90 po nastarovani behem chvilky to kleslo z toho usuzuju ze spousti spravne.

Nevi nekdo cim by mohl vznikat tento problem ?? popř to čidlo ktere je dole na chladici ridi ktere ventilatory ?? dekuji
Poslední odpovědi
misan26
Odeslal: Saturday 05 April 2014 - 13:31:37

Tak jsem si nakonec sehnal schema chlazeni na nemeckem webu a dost mi to pomohlo jsou tam dve cidla S88 a S128. Tak jsem napsal jendomu typkovi ktery se tim v nemecku zabejva a prispel mi dobrym odkazem takze bych mel mit spatne horni cidlo popr pokud to nebude cidlo jit po ceste od cidla.... Budu informovat jak jsem uspel cidlo je objednane za 360 nove tak hned budu menit

zde pridavam S88 se nachazi nahore a ma spinat saharu
Odkaz

A cidlo s128 ma spinat 3 stupen co jsem pochopil a je umisteno dole
Odkaz
misan26
Odeslal: Saturday 05 April 2014 - 13:10:44

Nasel jsem toto schema Odkaz je tam napsane pro 2.6 a 3.2 bude to odpovidat i zapojeni na X30XE??? popr ktere cerpadlo je mysleno ze schematu s napisem (M54 Čerpadlo - chladicí kapalina, řízení) ?? dekuji
Anonymní
Odeslal: Saturday 05 April 2014 - 09:09:41

No zajimave je ze kdyz z toho horniho cidla vycvaknu ten 3 pinovy konektro a propojim C-1 rozbehnou se vsechny vetraky na prvni stupen kdyz propojim C-2 bezi jen hlavni sahara na 2 stupen
JardaB
Odeslal: Saturday 05 April 2014 - 07:15:20

To vicko musí drzet pretlak, mozna by mohl byt problém v tom. Taky muze byt ucpany chladic, ze se třeba tepla voda dolu k cidlu moc nedostane, nebo je skrznej maly prutok...
Colommbo
Odeslal: Friday 04 April 2014 - 15:13:33

Marťas to asi myslel tak, že tvůj předpoklad byl sice logický, teplá kapalina je lehčí než studená a proto je nahoře, ale v tomhle případě musíš brát do úvahy i vrtuli vodní pumpy, která celý obsah systému stále dokola míchá a zajišťuje jeho koloběh...
Anonymní
Odeslal: Friday 04 April 2014 - 13:38:26

proc ?? ted sem se nejak ztratil
Martas
Odeslal: Friday 04 April 2014 - 13:28:57

Anonymní napsal ...

Jinak ja mel zato ze horni cidlo prave spina ventilatory zduvodu ze tepla voda stoupa nahoru..


Tos me teda pobavil
Anonymní
Odeslal: Friday 04 April 2014 - 12:23:18

No kdy sem si auto vytahl tak sem prijel do liberce a pri zastaveni bezela sahara po tom se vypnula. Jinak sem koukal ze jsou dva druhy vicek na nadobce ja mam takovou klasickou a bratr kdyz sem koukal dnes ma jeste v tom vicku jakoby takovy ventil nafotim. Jinak ja mel zato ze horni cidlo prave spina ventilatory zduvodu ze tepla voda stoupa nahoru..
Colommbo
Odeslal: Friday 04 April 2014 - 11:22:34

Ventilátor by měl být spínaný spodním čidlem na tělese chladiče a systém se přes ventil ve víčku expanzky odvzdušňuje sám...

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0809 sec,0.0369 z toho dotazů.