Témata příspěvků | |
Slavo | Dobrý deň. Chcem sa opýtať, či sa niekto už stretol s tým, že pri stlačenom spojkovom pedále, rýchlostnej páke v polohe neutrál a naštartovaní, auto trhlo do predu. Následne spojka funguje bez problémov a ďalšie rýchlosti sa dajú zaradiť bez problémov. Po zaparkovaní auta so zaradeným 1. rýchlostným stupňom, som znova auto naštartoval s rych. pákou v polohe neutrál a nemohol som zaradiť 1. pričom som skoro spočítal ozubenie. Po krátkej chvíli, keď bolo auto na voľnobehu som už mohol zaradiť 1 a aj ostatné rychlosti bez problémov. Po krátkej jazde cca 5km som auto zaparkoval. Po jeho naštartovaní a zaradení spiatočky, aby som vycúval auto trhlo a nedosiahol som potrebnú rýchlosť pri cúvaní. Pod autom som nenašiel žiadnu vytečenu kvapalinu. Vlastním O-Zafira 2,0dti r.v.2004, 175000km, vopred ďakujem za radu. |
Poslední odpovědi | |
Slavo | Porucha odstranená. V jednom servise si nevedeli rady, nakoľko všetko riadne fungovalo, tak som im po informáciach z netu povedal nech vymenia silenblok pod prevodovkou. Oprava 50€. Týždeň auto jazdilo bez probémov. Následne sa vyskytol problém, že som občas nemohol zaradiť 1 rych. stupeň, alebo spiatočku, /bez počítania zubov/ pri naštartovanom aute po krátkej chvíli som mohol zaradiť akukoľvek rýchlosť a pokračovať v jazde. Kedže mi to nedalo, tak rýchlo s autom do opravy, ale do PL tam mi, už auto dali do poriadku výmena komplet spojky a zotrvačníka. Oprava má stála 650€. Jednalo sa o poruchu, laický povedné zo stredu zotrvačnika sa uvolnil kruhový pliečok, ako eska paska, ktorý sa vysunul a vzpriečil takže sa nemohol občas zaradiť rychlostný stupeň. I toď vsio. _; |
Martas | Opotrebovana lamela spojky. |