• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor :: Re: Úbytek výkonu
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
V6
Odeslal: Tuesday 24 September 2013 - 21:27:09
Po udělání rozvodů mi přijde že má Omča ztratila na výkonu cca o 20% Přišlápnu ji a jde za plynem strašně neochotně, nemluvim o táhlém kopci dřív bezproblému šlapala teď musim hodně přemáhat. Je to 2,5 i automat.
Poslední odpovědi
Colommbo
Odeslal: Thursday 30 October 2014 - 22:00:51

"Diagnostika hodila čerpadlo" - tedy vyčetla se akorát tak paměť závad řídící jednotky a to není diagnostika, brachu... Nech udělat opravdu diagnostiku motoru (sledování a porovnávání hodnot) někým, kdo tomu hoví...
Anonymní
Odeslal: Thursday 30 October 2014 - 19:54:36

nejaka rada
Anonymní
Odeslal: Thursday 30 October 2014 - 19:53:35

ahoj mam takovy problem auto stratilo tah diagnostika hodila cerpadlo ale auto dal jezdi ale jak bez turba jedna jse o 2.2 dti 2001
Host
Odeslal: Friday 11 October 2013 - 23:29:41

ještě zkontroluj jestli se ti při plném plynu otevřou klapky na max
Colommbo
Odeslal: Friday 27 September 2013 - 11:55:56

Je to tak, jak píšeš, Václave, a správně by se na zajištění měly používat aretační přípravky. Legend to dělá bez nich, ale má s tím hafo zkušeností, byla radost se na něj koukat, jak dotahuje jednotlivé kladky a furt kontroluje značky, aby se mu to neposunulo a řemen byl pěkně rovnoměrně napnutý - lehnout, vstát, dotáhnout, zase lehnout, vstát...
lesak
Odeslal: Friday 27 September 2013 - 10:09:25

Jestli nic neukazuje diagnostika tak bych to viděl na ty rozvody,stačí je nastavit a pak utáhnou napínací kladku a rozvody se klidánko pošoupnou o zub,nebo nejsou vačky přesně proti sobě.Oni jsou tam totiž tři kladky které mají vliv na posunutí rozvodů a je to drobátko laborace je vištelovat mezi sebou.
JardaB
Odeslal: Thursday 26 September 2013 - 23:09:11

A podtlakove hadicky na ovladani klapek sani jsou pripojene dobre?
Jinak bych hledal chybu v nejake netesnosti dilu kolem sani, co se demontovaly. Na rozvodech snad neni co zkazit.
V6
Odeslal: Thursday 26 September 2013 - 21:48:23

Tak rozvody klasika... Přišel čas. Víka " tekla" - proto se přetěsňovala ( tečou sice méně ale pořád). No svíčky se samozřejmě měnily všechny a třikrát proto že jsem hledal příčinu škubání motoru - začal jsem kabelama a svíčkama dále zap. modul a čidla. Vložka se dala pro alespoň trošku lepší dejchání mám tam prasklý spoj na vejfuku což určitě ubírá výkon ale ten byl i předtím takže můžeme toto vyškrtnout.
Colommbo
Odeslal: Thursday 26 September 2013 - 14:56:42

V6 napsal ...

Co se vše dělalo: rozvody (komplet samozřejmě), přetěsňovaly víka, svíčky (3x), kabely, zap. cívka, čidlo kliky, čidlo vačky, olej + filtr a vložka sport. filtru (do orig. boxu)...

Předpokládejmež:
1. že rozvody jsou nastavené správně
2. že víka vliv nemají
3. svíčky (co to je 3x - to jako že se měnily tři kusy nebo 3x výměna...?)
4. že kabely i zapalovací modul fungují správně (proč se dávaly nové...?)
5. totéž platí pro čidla kliky i vačky...
6. olej + filtr vliv nemají
7. sportovní vložka filtru - proč...? Aby to líp jelo...?
Prostě něco, co se udělalo a dřív to fungovalo, už teď nefunguje. Řešit postupně od jednoduššího ke složitějšímu krok po kroku a ne jen furt špekulovat, takový už tu taky byli... __; A však píšu, že náhoda je blbec...

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0467 sec,0.0162 z toho dotazů.