Témata příspěvků | |
Jirina | Lidi, co si myslite o tomto ? Odkaz |
Poslední odpovědi | |
Jiřik | To jen když koupíš originál za dva litry _; Ne, vážně: kdo z Vás má zkušenosti s elektrikou, byla by zajímavá nějaká domácí náhrada variátoru předstihu zážehu: Odkaz to je při provozu na LPG smysluplá věc, obzvlášť u motorů s nižším kompresním poměrem, chtějí za to zbytečně moc, že? |
Jirina | A s tím odporem to přestane i hnít ? |
Jiřik | Koupíš za to olej, svíce, rozvoďák a ještě Ti zbydou drobný na odpor, kterej můžeš naletovat do okruhu toho čidla a mít z toho Veyron !!(a) |
Jirina | Colommbo, vzdycky jsem chtel napsat, ze si vazim Tvych nazoru |
Colommbo | ...slova moudrého muže... _; |
Jirina | Ja sem nemel v umyslu to kupovat, jenom me zajimala nejaka fundovana odpoved Presne jak to tady nekdo napsal, treba me elektrina zivi, a taky by me zajimalo co je ve vnitr, ale za 2.000,- si necham zajit chut a raci koupim nove svicky a olej |
Colommbo | Bylo by možná docela zajímavý tu kouzelnou krabičku rozdělat - já nejsem elektrikář, ale možná by to někomu něco řeklo a možná by bylo něco nejen k vidění ale i k divení... Ale za ty prachy je to dost drahý kuchání. A vůbec... |
Jiřik | Omlouvám se, ne "motor studený" ale vzduch studený. Opravdu by to šlo řešit pouhou regulací odporu, když dáme čidlo např. do mrazáku a zjistíme pak odpor a pak porovnáme třeba s pokojovou teplotou. |
Jiřik | Dobrá věta: "Po obdržení pokladové informace ze senzora změní počítač nastavení na víc sportovní" !!(a) fungovat by to mohlo, princip je tedy ten, že řídící jednotka si myslí, že je motor stále studený, tak nechává bohatší směs. Problém je ten, že je to v celém rozsahu zatížení, nejen při "plném", když je to potřeba. Myslím, že stačí změřit odpor studeného teplotního čidla a vložit do okruhu odpovídající externí odpor, nebo čidlo úplně odpojit a dát tam jen ten odpor. Nebo koupit jiné čidlo a nechat ho volně viset připojené mimo motor _; |