• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo motor :: Re: CORSA a LPG
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Jarda Cep
Odeslal: Wednesday 27 February 2013 - 17:03:56
Zdravim radci, chtel bych poprosit o radu a kontakt na nekoho v jiznich nebo zapadnich cechach kdo se venuje opravam LPG soustav. Vlastnim Corsu B, motor X10XE, r.v. 2000, 12v, mam v nem 6 let plyn vyrobce KME system AKME (do tedka bez problemu) , chodim na revize do strakonic pravidelne. Pred dvema dny mi auto nepreplo na plyn, jelikoz mam doma diagnostiku tak sem si vuz napichnul a hlasi to nizky tlak LPG, kdyz bylo vse v poradku tak byl tlak LPG 1,2 baru a tedka je 0,17 baru (priblizne). Kdyz pujdu do stakonic vymeni mi tam 10 veci za 10 tisic nez zjisti cim to je a ty veci uz si musim nechat.
Prave premyslim ze to muze byt bud vadne cidlo tlaku LPG a nebo totalne zaneseny filtr kapalne faze, nebo odesel reduktor.
Tedy zna nekdo nekoho v tech lokalitach na koho bych se mohl obratit.
Diky Jarda
Poslední odpovědi
Jiřik
Odeslal: Friday 15 March 2013 - 08:38:59

To nedělej, protože jak tlak s ubývajícím palivem klesá, rozhazuje se mapa v EPROM benzínové jednotky. Dělám to tak, že natankuju čtvrt nádrže a pak jedu v nějakém prudkém kopci na max. výkon. Mrknu na velikost tlaku v tomto režimu (bývá nižší, než základní) a přepnutí do benzínu dám tak o dvě desetiny až 0,25 níže. Ať to přepíná radši dřív a mapa zůstane co nejméně porušená.
Jestli chceš najet víc, jsou na to jiný finty.
Jarda Cep
Odeslal: Thursday 14 March 2013 - 21:35:18

Tak tlak serizenej na 1,2 baru, spotreba vypada pekne neco okolo 6,3 litru. A jeste bych se zeptal, pri jakem tlaku mam nastavit aby se vypinal plyn? Kdyz jsem tedka napojil auto na diagnostiku bylo tam od servisaku nastaven tlak 0,5 baru a stupnice je od 0,2 - 0,6 baru. Nevim proc to nastavili takhle vysoko. Ja to snizil na 0,4 a jeste bych dal 0,3 kdyby to necemu s systemu nevadilo. Protoze najedu ¨na tankovani o cca 60km vice kdyz nastavim misto 0,5 tak 0,3 baru.
Jiřik
Odeslal: Wednesday 06 March 2013 - 07:35:47

Musí to běžet při seřizování na plyn.
Jiřik
Odeslal: Wednesday 06 March 2013 - 07:35:03

Tlak 1,2 je obvyklejší.
Jarda Cep
Odeslal: Tuesday 05 March 2013 - 13:40:43

Muzu normalne regulovat tlak reduktoru kdyz motor bezi a jsem napojenej abych videl jak to leze? Nebo radeji zastavit motor pootocit sroubek a nastartovat atd? Ja tam nastavim tech 1.2 baru jak to bylo. Tech 1,6 je moc?
Diky
Jiřik
Odeslal: Tuesday 05 March 2013 - 13:34:49

Přesně tak, vem imbus a stáhni to. Možná je někde na hlavním okně zadán i původní tlak, na který to bylo kalibrováno.
Stepo
Odeslal: Tuesday 05 March 2013 - 11:03:05

Redukce tlaku se provadi vetsinou z boku reduktoru imbusovym sroubem ( stred vycnivajiciho konusu ), tusim je to 5mm ( nebo 4, ted nevim ).

Jarda Cep
Odeslal: Tuesday 05 March 2013 - 09:07:26

Jirik: Tak jsem to znova napojil na diagnostiku a jednotka - vyctene zarizeni je AKME 1.3, pred vymenou veci v reduktoru byl tlak LPG kolem 1,2 baru, tedka po te vymene je tlak 1,5 - 1,6 baru. Zatim sem moc nekoukal, ale nezjistil jsem jak se tlak reguluje.
Jiřik
Odeslal: Sunday 03 March 2013 - 19:29:14

Tak supr, tím štětečkem to stačí bohatě- naopak je to lepší, než sondou!
K tomu seřízení- teď bys měl určitě seřídit tlak reduktoru. Co máš za jednotku?

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0789 sec,0.0526 z toho dotazů.