Témata příspěvků | |
pinda | zdravim prosim napiste mi nekdo jaki otpory maj mit lan.sondy a jak poznam jestly je nefunkcni . a nakou radu jedu treba 15 minut pak to zdechne a nejde natocit ani neslyby. pak pockam hodinu a zase jede zase 15 20 minut jiskru haze cerpadlo de rele dou tak uz nevim diky za odpoved a soy za gramatyku |
Poslední odpovědi | |
wisastar | tak to si neodpojil cidlo kliky... bez toho to nemuze bezet |
pinda | tak vykem od nadrze to neni a kdis sem odpojil cidlo klyky tak se nic nezmenilo a klidne to slo nastartovat a ma to mit naky odpory ze bych to promeril. a cildo klyky je to dole a nahore to cidlo na ventylovem vyku by to mohlo delat taky naky problemy ??? |
Gumidek83 | na lambdy bych to taky neviděl. spiš na to čidlo kliky může být zapečenej kablík a ten jde do zkratu, už jsem to opravoval. a ta nádrž by to taky mohla dělat ale na to trpěly spíš taliáni že tlakovaly nádrž.. |
Host | a to cidlo klyky da se nejak promerit jestly je na hov.. a to s tim vickem urcite vyskousim to sem jeste neskousel pac tam mam hodne bena moc dekuju za rady vyskousim a ozvu se |
JardaB | Jo, snimac kliky, jediny senzor, bez ktereho MV6 nejede vubec... |
Martas | Celkem typicke priznaky pro nacaty cidlo na klice ... Lambdy nemaji az takovy vliv aby motor vubec nebezel - pobezi i kdyz je odpojis. |
Colommbo | Napíšu to jako blbec, omlouvám se... 1. tady by asi nejvíc pomohla dobrá diagnostika a sledování hodnot (i lambdasond) ve všech režimech při běžícím motoru anebo 2. není jen třeba zacpané odvzdušnění nádrže (nebyl by to první ani poslední případ a příznaky by tomu odpovídaly...) Až se ti to zase stane, otevři hned víčko nádrže a zkus znova nastartovat... 3. jak je na tom EGR ventil a co takhle zkusit ho vyčistit... |