Témata příspěvků | |
Stano | Zdravím Vás, přátelé! Opel Sintra 2.2 16v (to ale zřejmě není podstatné). Můj problém je takový: Kdykoliv se chci agresivněji rozjet, při plném sešlápnutí plpedálu, se motor snaží dostat do otáček, ale dost se s tim rve. Jakoby se kuckal jen na tři válce. Pokud ale pracuji s pedálem citlivěji, šlapu ho pozvolna, tak si motor otáčky nabírá čistě. Svíčky jsou nové. Dělá to jak na LPG, tak i na beňo. Na beňo to samozřejmě neni tak moc znát. Před výměnou svíček to dělalo i při stejných otáčkách (např. při 90kmh po rovince). Po výměně už jen při tý axceleraci anebo v hustym kopci . Před svíčkama si to vzalo 15l-16l plynu a po svíčkách jezdí za 11 - 12. Napadá někoho příčina? |
Poslední odpovědi | |
Jiřik | Pokud vyloučíš čidlo kliky, závadu v řídící jednotce, Egr, kabely, špatně nastavené rozvody, nebo vysypaný kat, může to být klidně i LPG. Při špatném seřízení se totiž rozhodí i benzín. mapa. Zkus přes noc odpojit mínus od baterky a ráno jet jen na benzín, aby se skutečně vyloučil vliv LPG. |
Stano | Díky, díky ... jak zjistim, co s itm, tak to sem hodim, pro případný "Ostatní" |
Colommbo | to Stano: Zaznamenáváš-li to i na volnoběh a donedávna motor fungoval dobře, tož tam bude fakt asi nějaká chrupka, omlouvám se... |
nocturne | Stejne chovani se mi pred dvema dny objevilo u OB X25XE - zacalo to temer presne s natankovanim na jine benzince nez obvykle. Cekam az dojedu nadrz a potom se ukaze... |
Martas | Zkontroluj EGR jestli nezustava pootevreny. |
Host | Colommbo napsal ... Jak dlouho to pozoruješ, Stano, a dělá to i na volnoběh...? Ona Sintra je přecjen dost velký auto a tož se nediv, že se s ní ten motor při náhlém plném plynu trošku pere, to není Yamaha R1, aby současně s rychlým otočením rukojeti plynu letěl motor do otáček jak raketa... Velmi rád se budu mýlit, ale osobně to ve spojení tvého motoru a auta považuju za normální a běžnou záležitost... Ještě nedávno to táhlo čistě i při plnym sešlápnutí zespodu až nahoru, bez jedinýho kucknutí. Kuckání je i pokaždý, když sešlápnu na místě - bez zátěže (neural nebo s plnou spojkou). Když ale přidávam pomaličku, tak se to nezakucká. Těsnější rozjezdy v křižovatkách jsou dost horor, tak tam vždycky stojim jak 60-ti letá holka a čekam na čistou silnici až se za mnou dělá štrůdl. Pak se stydim )) Zatím hledám nějakýho moudrýho doktora, kterej se vyzná - tady na karlovarsku/sokolovsku a než ho najdu, ptám se tady, kdyby to byla nějaká blbina a podle zdejších rad bych byl třeba schopnej si to vyřešit svépomocí. Díky velmi za zájem kluci |
Host | erdfgfhgjh napsal ... Problem se smesi? - Vaha vzduchu, cidlo nasavaneho vzduchu, cidlo predstihu, dale mozna lambda? Ucpany vzduchovy filtr? Co volnobeh? Neprisava si to nekde vzduch? Pracuje spravne ten odpojovac/oblbovac vstriku? Nejde tam lpg a benzin naraz? Bylo to na diagnostice? Zavady, live data? S autem jsem ještě u doktora nebyl a sám nejsem schopnej (snad krom toho vzduchovýho filtru) ostatní popisovaný problémy poznat. Doktor je až ta finální varianta |
Colommbo | Jak dlouho to pozoruješ, Stano, a dělá to i na volnoběh...? Ona Sintra je přecjen dost velký auto a tož se nediv, že se s ní ten motor při náhlém plném plynu trošku pere, to není Yamaha R1, aby současně s rychlým otočením rukojeti plynu letěl motor do otáček jak raketa... Velmi rád se budu mýlit, ale osobně to ve spojení tvého motoru a auta považuju za normální a běžnou záležitost... |
erdfgfhgjh | Problem se smesi? - Vaha vzduchu, cidlo nasavaneho vzduchu, cidlo predstihu, dale mozna lambda? Ucpany vzduchovy filtr? Co volnobeh? Neprisava si to nekde vzduch? Pracuje spravne ten odpojovac/oblbovac vstriku? Nejde tam lpg a benzin naraz? Bylo to na diagnostice? Zavady, live data? |
Stano | ... omlouvam se Axcelerace/Akcelerace |