Témata příspěvků | |
Lukáš | Ahoj opláci,obracím se na Vás s problémem který mám asi dva měsíce.Mám astru f x17dtl r.v.1996.Stane se mi jednou za čas,že mi nenaskočí motor.Startér točí a nenastartuju.Třeba celý den jezdim a pak jak když se něco stane a nenastartuju.Po hodině čekání to chytne a zase třeba 14 dní je to v pohodě.Tak bych se chtěl zeptat jestli s tím nemáte zkušenost.Díky moc za odpověd. |
Poslední odpovědi | |
Lukáš | Přesně tak,už jsem na to přišel.Přímo ten ventil je v pohodě,ale ta černá krabička co je před nim,myslim že je to imibiliser.Tak to je špatný.Tak jsem ho sundal a na ten ventil nechal jen jeden drát a funguje to.Díky chlapi za odpovědi. |
Colommbo | To je elmg ventil, který uzavírá přívod paliva do čerpadla, jinak se diesel nedá zdechnout... |
Lukáš | Tak to není ERG ventil.Mě tam vedou k čerpadlu dva drátky a prý je to nějaký ventil který chcípá auto.A ten by prý mohl za to,že nenastartuju. |
Richec | EGR ventil s tím myslím nemá nic společnýho Odkaz |
Lukáš | Svíčky jsou v pohodě ráno to startuje super když je to studený.A kdyby padala nafta tak by to asi dělalo pořát.Mě napadlo,že je tam nějaký ventil který když chceš chcípnout tak se rozpojí.Myslim,že je to EGR ventil.No a jednou za čas se zpátky nespojí a nechytne to.Tak nevim. |
Legend | Problém může být ve více věcech, první bych zkontroloval, jestli nepadá nafta, takže projít, případně vyměnit přepadové hadičky ke vstřikům. Žhaviče bych vyloučil, teď je dost teplo tak ty aspoň pro jistotu proměřit, jestli fungujou všechny 4 a ne třeba jen 3. Další možnosti už se hledají hůř, třeba špatná řídící jednotka motoru nebo vstřikovací čerpadlo, to by chtělo nejdřív diagnostiku. |