Témata příspěvků | |
Host | Mám jeden takový dotaz. Jak je to s větrákem na chladiči motoru u Astry G. První ročníky. Viděl jsem totiž, že některé ho mají jakoby zvenku chladiče - u předního nárazníku a některé zevnitř - u motoru. Čím se to řídí nebo jak to je....? Díky všem |
Poslední odpovědi | |
dada | já měl jeden větrák na oba chladiče |
Host | Zajímavé.... Ale aspoň teda vím, že je to podle té klimy. To mě nenapdlo Moc díky |
_Tom_ | Martas napsal ... A nebo je to treba taky uplne jinak .... Uz se to tu probiralo, ze nektera Astra ma 1 vetrak, nektera 2 a nektera dokonce 3 v ruznejch kombinacich umisteni. I sem videl auto, ktery melo osazeny vsechny plastovy drzaky ale jenom 2 vetraky. Takze ti nikdo nerekne jaky auto ma mit kolik vetraku. Hmm, tak to teda čumim. |
Martas | A nebo je to treba taky uplne jinak .... Uz se to tu probiralo, ze nektera Astra ma 1 vetrak, nektera 2 a nektera dokonce 3 v ruznejch kombinacich umisteni. I sem videl auto, ktery melo osazeny vsechny plastovy drzaky ale jenom 2 vetraky. Takze ti nikdo nerekne jaky auto ma mit kolik vetraku. |
Colommbo | Mno, čistě teoreticky bude asi záležet na tom, má-li ta Astra klimu či ne... Má-li klimu, bude mít dva chladiče za sebou a před předním zpřdu ventilátor(y) klimy a za zadním (u motoru) ventilátor chlazení, jak píše _Tom_. Pokud klimu nemá, pak jen jeden chladič a ventilátor chlazení u motoru... |
_Tom_ | Ten "z venku" bude sahara klimatizace a ten "vevnitř" klasický ventilátor vodního chladiče. |