Témata příspěvků | |
host | Dobrý den, jsem vlastníkem Opel Vectra C kombi s motorem 2.2 DTI r.v. 2003. Mám problém s motorem. Při běžném provozu motor vypne. Zatím se to stalo celkem 3x v posledních 2 týdnech. Nepadá do nouzového režimu. Rozsvítí se kontrolka autíčka s klíčkem. Po nějaké době, asi do 5 minut opět nastartuje a jede dál. Chybové hlášení zmizí. Byla diagnostikována závada č. P0638- záporná odchylka v regulačním obvodu škrtící klapky a vysoký přík. obv. čidla el. ovládání škrtící klapky. Nabídka servisu byla výměna dílu škrtící klapky asi za 12.000 Kč nebo vyšištění. Zatím jsem kývl na čištění. Prosím o radu. Děkuji |
Poslední odpovědi | |
Do you like play gam | Do you like play games?If you like play and need coins ,you can contract us Buy Runescape Gold or www.rsgpfast.com andFIFA 15 Coins |
Alzafir | [quote] Zdravím mě se stává něco podobného mám Vectru C 2.2 DTI . /quote1340867493] Tohle je úplně něco jiného, než co tu kolega popisoval, že mu chcípá motor. V tomto případě se dostane hodnota nějakého čidla mimo toleranci a jednotka vyvolá nouzový režim. Zmiňuješ chybu v průtoku spalin, to sice může být EGR, ale zrovna tak váha vzduchu. To chce na diagnostiku a kontrolovat livedata motoru. |
Martas | Host napsal ... Na diagnostice mi to hlásilo nedostatečný průtok výfukových plynů. Proto jsme vyčistili celé sání motoru ale bohužel se nic nezměnilo. Nevíte někdo co stím může být ? Nechtelo by to misto sani spis zkontrolovat vyfuk a EGR ? |
Host | Zdravím mě se stává něco podobného mám Vectru C 2.2 DTI . Jde o to že z ničeho neci se mi objeví kontrolka autíčko s klíčem a auto úplně ztratí víkon jako by se hodilo do nouzového režimu. někdy to samo po minutě zmizí a vše je v pořádku a někdy musím auto chcípnout a znova nastartovat. Na diagnostice mi to hlásilo nedostatečný průtok výfukových plynů. Proto jsme vyčistili celé sání motoru ale bohužel se nic nezměnilo. Nevíte někdo co stím může být ? |
host | Posílám e-mail: Email |
Alzafir | Tak to je z ruky. Nahoď tu email, já ti pošlu foto, co asi tak a kde udělat. |
host | Jsem z Klatov. |
Colommbo | Omlouvám se za off topic, ale když jsme měli s mým mekánikem před časem podezření na kompletně vadnou elektronickou škrtící klapku u mojí Omegy Y26SE a pídili jsme se po nové, dopídili jsme se až k ceně cca 16,5k... ?:!: Nakonec se ukázalo, že to byla "jen" vadná váha vzduchu za bratru nějakých 5k _; |
Alzafir | No rada už proběhla, odpojit podtlak na škrtící klapku. To znamená v nejjednoduším případě vytáhnout hadičku podtlakového ovladače škrtící klapky a tu hadičku zacpat. Třeba smršťovací bužírkou a zatavit. Musí to být těsné, aby neutíkal podtlak. No a jezdit. Za těch 14tisíc, to je počítám celý kryt sání, tam ale chyba není. Odkud jsi? |