• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor :: Re: Vectra C Combi 2.2 DTi - zhasínání motoru
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
host
Odeslal: Wednesday 23 May 2012 - 09:37:05
Dobrý den,
jsem vlastníkem Opel Vectra C kombi s motorem 2.2 DTI r.v. 2003. Mám problém s motorem. Při běžném provozu motor vypne. Zatím se to stalo celkem 3x v posledních 2 týdnech. Nepadá do nouzového režimu. Rozsvítí se kontrolka autíčka s klíčkem. Po nějaké době, asi do 5 minut opět nastartuje a jede dál. Chybové hlášení zmizí. Byla diagnostikována závada č. P0638- záporná odchylka v regulačním obvodu škrtící klapky a vysoký přík. obv. čidla el. ovládání škrtící klapky. Nabídka servisu byla výměna dílu škrtící klapky asi za 12.000 Kč nebo vyšištění. Zatím jsem kývl na čištění.
Prosím o radu. Děkuji
Poslední odpovědi
Do you like play gam
Odeslal: Tuesday 03 February 2015 - 09:53:41

Do you like play games?If you like play and need coins ,you can contract us Buy Runescape Gold or www.rsgpfast.com andFIFA 15 Coins
Alzafir
Odeslal: Thursday 28 June 2012 - 09:15:37

[quote]
Zdravím mě se stává něco podobného mám Vectru C 2.2 DTI . /quote1340867493]
Tohle je úplně něco jiného, než co tu kolega popisoval, že mu chcípá motor.
V tomto případě se dostane hodnota nějakého čidla mimo toleranci a jednotka vyvolá nouzový režim.
Zmiňuješ chybu v průtoku spalin, to sice může být EGR, ale zrovna tak váha vzduchu. To chce na diagnostiku a kontrolovat livedata motoru.
Martas
Odeslal: Wednesday 20 June 2012 - 08:26:34

Host napsal ...

Na diagnostice mi to hlásilo nedostatečný průtok výfukových plynů. Proto jsme vyčistili celé sání motoru ale bohužel se nic nezměnilo. Nevíte někdo co stím může být ?


Nechtelo by to misto sani spis zkontrolovat vyfuk a EGR ?
Host
Odeslal: Wednesday 20 June 2012 - 08:20:48

Zdravím mě se stává něco podobného mám Vectru C 2.2 DTI . Jde o to že z ničeho neci se mi objeví kontrolka autíčko s klíčem a auto úplně ztratí víkon jako by se hodilo do nouzového režimu. někdy to samo po minutě zmizí a vše je v pořádku a někdy musím auto chcípnout a znova nastartovat. Na diagnostice mi to hlásilo nedostatečný průtok výfukových plynů. Proto jsme vyčistili celé sání motoru ale bohužel se nic nezměnilo. Nevíte někdo co stím může být ?
host
Odeslal: Thursday 31 May 2012 - 09:14:56

Posílám e-mail: Email
Alzafir
Odeslal: Wednesday 30 May 2012 - 08:54:29

Tak to je z ruky. Nahoď tu email, já ti pošlu foto, co asi tak a kde udělat.
host
Odeslal: Tuesday 29 May 2012 - 22:52:16

Jsem z Klatov.
Colommbo
Odeslal: Tuesday 29 May 2012 - 22:04:32

Omlouvám se za off topic, ale když jsme měli s mým mekánikem před časem podezření na kompletně vadnou elektronickou škrtící klapku u mojí Omegy Y26SE a pídili jsme se po nové, dopídili jsme se až k ceně cca 16,5k... ?:!: Nakonec se ukázalo, že to byla "jen" vadná váha vzduchu za bratru nějakých 5k _;
Alzafir
Odeslal: Tuesday 29 May 2012 - 21:09:37

No rada už proběhla, odpojit podtlak na škrtící klapku. To znamená v nejjednoduším případě vytáhnout hadičku podtlakového ovladače škrtící klapky a tu hadičku zacpat. Třeba smršťovací bužírkou a zatavit. Musí to být těsné, aby neutíkal podtlak.
No a jezdit. Za těch 14tisíc, to je počítám celý kryt sání, tam ale chyba není.
Odkud jsi?

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0702 sec,0.0268 z toho dotazů.