• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor :: Re: startovani opelu vectra B 2.0 Di
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
martin simek
Odeslal: Tuesday 08 November 2011 - 19:14:06
Zdravím, mám problem a to takový: dojel jsem s autem na parkoviště uplně normálně a druhy den ,když jsem chtěl odjet ,tak jsem nenastartoval. Teplota venku byla tak 9 stupňů. myslel jsem že mam zavdušněný pal systém ale vše v pohodě. Může mi někdo prosím poradit ? už fakt nevím. Mohou to být svíčky ? děkuji za pomoc Martin
Poslední odpovědi
Anonymní
Odeslal: Monday 10 November 2014 - 18:30:42

To je přípojka na mixér do nádrže. Když mrzne a necháš mixér v nádrži promíchávat naftu, tak vona totiž nezamrzne. Použij montážní pěnu a stříkni jí do válců. Co zbyde, foukni doprdele.
Anonymní
Odeslal: Sunday 09 November 2014 - 19:15:42

Nazdar a k čomu je tam elektrická prípojka ako to mam riešiť
bobesxxx
Odeslal: Saturday 21 April 2012 - 19:36:25

tak uz jsem to vyresil,zjistil jsem ze taha vzduch od te nadobky na naftovej filtr ti pitome rychlo spojky jsem vyhazel i s tim a koupil jsem naftovej filtr na audi a je klid.
nocturne
Odeslal: Tuesday 17 April 2012 - 23:20:26

ted jsem resil to same nebo aspon podobne na X20XEV (benzin) a nakonec se ukazalo, ze baterka ma dva clanky napul vyschle. Inu, po deseti letech bez udrzby ma snad i narok. nalil jsem do ni vodu z kohoutku a uvidime...

Projevy:
- pri sepnuti klicku bylo slyset cerpadlo jak nasalo benzin
- starter tocil motorem jako blazen
- auto tu a tam jen tak skytlo
- pri vypinani motoru bylo slyst jak se cerpadlo dotocilo

Dumali jsme nad rele cerpadla, cerpadelm, nad elektrikou, spiinackou, imobilizerem - nakonec me pri hledani napadlo zmerit napeti na rele cerpadla PRI STARTOVANI a ukazalo se (a naslednymi pokusy potvrdilo), ze jakmile zacne starter odebirat z baterky, klesne palubni napeti nekam k 8V a rele cerpadla se zase samvolne rozepne. Starter se pritom uplne klidne dal naprosto ochotne toci...Jakmile jsem starter vypnul, cerpadlo sepnulo (cvaknuti prehlusil dobihajici starter) a jeste se na chvili dotocilo..
Motor pak parkrat skytne na zbytkovy tlak v postrubi a hotovo.
Choze
Odeslal: Tuesday 17 April 2012 - 21:56:12

Mam take 2.0di a pomerne stejny problem.Rano problemy startu,nadrz cista vse nove a kdyz chyti neni cely den problem.Zhavice taky dobry,uz nevim jak na ni.
Host
Odeslal: Saturday 14 April 2012 - 21:02:13

uz jsem tahal nejede,nafta nepada mam vyzkouseno,svicky neresim je teplo a zhaveni zacina az kolem 0 a dolu a dnes byla zima a oplik zhavil.napada mne jeste tlak vzduchu,no uvidim po diagnostice.zrovna mam novou stk dva dny a takovej kiks.nechci se ji vzdat krasne mne vozila 4roky bez problemu.
JardaB
Odeslal: Saturday 14 April 2012 - 20:23:40

Zhavici svicky bych rovnou neresil, mam vyzkousene, ze pri teplote par stupnu dyzl bez nich chytne, trosku tezce ale minimalne skytat by to muselo.
Legend
Odeslal: Saturday 14 April 2012 - 20:09:04

Žhavící svíčky můžeš jednotlivě poodpojovat a proměřit, jestli jsou dobré tak mají běžně odběr okolo 15 až 20 A. Nebo padá nafta a v takovém případě si ji motor startováním jen tak nenatáhne. Jestli jsou svíčky v pořádku, zkusil bych auto opatrně roztáhnout.
JardaB
Odeslal: Saturday 14 April 2012 - 19:15:34

Svicky tezko, bez nich to musi chytit i pri 0st. Co snimac otacek vacky nebo kliky?

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0668 sec,0.0223 z toho dotazů.