• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Re: Mnohé problémy s motorem
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Petr L.
Odeslal: Saturday 23 July 2011 - 10:13:47
Zdar Opláci, Jsem vlastníkem již 3 omegy B tentokrát Omega B Facelift 2.2 motor Z 22 XE a už si nevím rady co s ní??
Začal bych asi tím, že se mi objevil olej ve svíčkách, někdy svítila kontrolka check engine a někdy ne avšak jezdila v pohodě nikdy neselhala.Jezdil jsem s tím asi měsíc.Pak se ale utrhl vlnovec u jeho hrdla, tak jsem to odtáhl do servisu (domů jsem s ní ale dojel asi 10km).Pak už nastartovat nešla proto jsme jí odtáhli.Výfuk mi opravili a při tom jsem nechal přetěsnit i víko motoru.Pro jistotu jsem vyměnil i svíčky(2bodové NGK).Olej při kontrole ve svíčkách nebyl.Minulí týden jsme jeli z chalupy a počítač mi na chvíli ukázal check level oil(oleje bylo dost)pak už se to prozatím neukázalo.No a včera jsem je z Rostoklat domů do práglu a z ničeho nic to spadlo(předpokládám) do nouzového režimu.Samo to řídilo otáčky na max 1500.Zastavil jsem a vypnul motor.Znovu nastartoval a v pohodě pokračoval dál po chvíli ta samá závada.Objevilo se to asi tak 5-6x a V Praze to najednou přestalo.Domů jsme dojeli bez této závady.Trochu jsem jí i vytáčel ale nic držela se.Volal jsme hned servismanovi a řekl že to je čidlo otáček, po přečtení zde psaných diskuzí to ale může být ještě čidlo na klikovce.Tedy pokud jsem to správně pochopil.
Dneska jsem jel na otočku do práce stalo se mi to 2x na semaforu a pak dobrý ale zpět domu, už jsme myslel že pojedu jen na nouzák.

Po výměně svíček jsem měl občas divní pocit že to jede jen na 3 válce.Ráno kolikrát když jsem nastartoval motor šlapal jak hodinky ale jak jsem se chtěl rozjet jako by ho chudáka někdo škrtil.Servisák mi řekl, že je to asi zapalovací cívka, že tam slyší vysoké napětí.Je tohle vůbec možné slyšet??Nebo jde nějak poznat, že je cívka v tahu??

Taky se mi občas stává, když třeba parkuji, že mi ztuhne volant, kapaliny je ale dostatek a jak říkám dělá to jen občas.

Rád bych uvítal vaše rady a hlavně proto že už nějakou tu zkušenost s těmito vozy mám ale servisaci stojí většinou za h... a věřit se mi jim nechce.Stále mám totiž pocit že jim cpu prachy do chřtánu a výsledek 0.
Takže kdyby měl někdo zájem si třeba i vydělat má možnost.Já prostě potřebuji 100% důvěru nejen v auto ale i v servisáka.Jedeme za měsíc na dovolenou 2000km tak bych nerad aby se něco podělalo.
Jo ještě drobnost nejsem úplná lama ale auta zrovna moje hobby nejsou tak buďte shovívaví.
Díky moc Petr
Poslední odpovědi
FastArrow
Odeslal: Sunday 11 August 2013 - 21:51:19

díky tak jsem udealal dokud jsem nezjistil, ze nemam spravny torx a orechem jsem nepovolil rampu. Problem je s tou elektrikou nahore - ten svazek moc nechce uhnout, tak nevim jak to půjde vytahnout. Pocitam ze uplne asi neuhne coz?

Jsem zvedavy jak to tam bude vypadat. Zjistil jsem, ze ten motor je jednoduse slaby a proto asi hodne zere. Tak jeste uvidim jake tam jsou svice, jestli nejsou zalite atd..
Colommbo
Odeslal: Sunday 11 August 2013 - 21:46:06

Volnoběžný ventil tam není... Odpoj podtlakové vedení, pootoč si nalévacím hrdlem oleje o 90° doleva a vyndáš ho z ventilového víka, nebude ti překážet při vyndávání zapalovacího modulu. Práce to trochu je a přístup zvlášť k připojovacímu konektoru modulu nic moc, spolujezdcova strana je lepší, ale zvládnout se to dá...
jaja
Odeslal: Sunday 11 August 2013 - 21:19:11

musíš sundat na řidičově straně tu lištu volnoběžný ventyl a tak jsi stím nějak poradit žádná hrůza.
FastArrow
Odeslal: Saturday 10 August 2013 - 22:36:38

Martas: diky

Svicky byly ok. Jeste musim vymenit ridicovou stranu.

Jeste jeden dotaz: jak poznám spatnou lambdu? Mám diagnostiku, můžu se podívat jak reaguje za jízdy live data. Jaké hodnoty by měla házet? od do. Měly by být hodnoty stejné na B1 a B2? Nebo přední a zadní lamda by měla házet stejné či podobné hodnoty?

Za studena nastartuje ok, pri pridani se dusi, jakmile se dostane do otacek je OK jakmile se zahreje je ok i pri pridani. Mam pocit ale ze nezapaluji dobre vsechny valce. Ale to uvidim jak se dostanu pod elektriku zap. modulu u ridice a vytahnu svice. U válců 1 3 5 byli svíce hezké.
Martas
Odeslal: Saturday 10 August 2013 - 21:26:23

Jestli mas na mysli zapalovaci modul, tak typicke pruiznaky jsou nepravidelny chod, skubani/duseni se pod plynem a predevsim cerny svicky.

Diagnostika to obvykle neumi odhalit pokud nei ten modul KO na nizkonapetove strane.
FastArrow
Odeslal: Saturday 10 August 2013 - 18:46:12

ahojte nechci zakládat další vlákno, ale zazněl tu dotaz, na který potřebuji odpověď: JAK POZNÁM VADNOU ZAPALOVACÍ RAMPU? 2,6 132KW 2003

Děkuji!

G.
Petr L.
Odeslal: Monday 15 August 2011 - 22:04:42

He, pár dní byl pokoj a ejhle, vlítnu do marketisu (ve vršovicích) vypadnu z auta do obchodu a nejsem tam ani 10min nasednu zpátky do auta a chci nastartovat a nic jen takové brum, brum chcíp.Díky Legendovi který mi dal kontakt na McJohna protože byl v Polsku se auto povedlo opravit.Přijel McJohn začli lítat součástky proběhlo měření a ven šla benzínová pumpa.
Takže opět díky Legendovi a tenokráte i McJohnovi.
Pánové važte si jich.
Jiřik
Odeslal: Thursday 28 July 2011 - 09:24:57

Díky, polepším se!! Jinak Legende až přijedeš, asi mi dáš taky lekci, jak proměřovat ty čidla, já jsem zatím spíš ten "špinavej" motormontértuner
Petr L.
Odeslal: Wednesday 27 July 2011 - 20:42:37

Tak Panové, jak psal Legend výše Omega je vážně opravená a opravdu to bylo tou šktrící klapkou, čidlo jsme pro jistotu taky vyměnili i když check engine svítil i nesvítil.Asi už byla načatá takže radši rychle ven.
Jinak potvrzuji a nejsem asi první Legen je prostě MACHR v servisu by to bylo tak týden u něj jsem byl tak 3 hodiny a vyměnil při tom olej, filtr, vzpěry stabilizátoru, juknul na rozvody.Zatmelili jsme parohy (jsou již vařeny)kamnářským tmelem (můj nápad zde z diskuze, stejně půjdou brzy ven) a trochu poupravil zadní část výfuku páč deb.. v servisu blbě navařili pletenec a tak to mlátilo do pravého zadního ramene(bo co to tam je )
Takže Legendovi vzdávám ti největší pocty.
A nemohu než říci LEHENDE JSI BUH!!!!!

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0429 sec,0.0176 z toho dotazů.